Gå til innhold

Date, sex, ikke kontakt, hva skjer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg er veldig forvirret og lurer veldig på om noen av dere (både jenter og gutter) har noen tips/erfaringer å komme med! Jeg vet selvsagt at det er umulig å vite og at det bare blir spekulasjoner, men jeg tenker og tenker og blir litt smågal. Skal prøve å si det kort: Jeg møtte en gutt på vorspiel for 9 måneder siden, han sjekket meg opp og virket veldig interessert, ga meg masse komplimenter osv., jeg var da i et annet forhold, så det skjedde selvsagt ingenting. 2 mnd senere la han meg til på facebook, og vi har snakket en del på facebook jevnlig siden. Bare sånn helt vanlig snakking. Etter at det ble slutt med eksen min, begynte jeg å tenke på han her jeg møtte... Han spurte meg mange ganger om å møtes på byen, men det passet aldri. Jeg har spurt han mange ganger, men passet aldri. Vi møttes ENDELIG så vidt på en fest for to helger siden, og dagen etterpå på byen. Det endte med at jeg ble med han hjem og ja vi hadde sex... Sa at jeg absolutt ikke er typen til å bli med noen hjem 2.gang vi møtes, men vi hadde snakket en del og hatt lyst til å treftes lenge, så det føltes riktig.. Ikke vet jeg om det var lurt men. Og han sa at han ikke pleide å dra med jenter hjem fra byen hver helg liksom.. Og han sa at han hadde hatt lyst til å treffe meg hver eneste helg i 9 mnd, gjerne ville treffes igjen, søteste jenta han hadde møtt osv.... Ikke så kleint å våkne opp dagen etter. Men da jeg gikk derfra, hørte jeg ingenting på flere dager.... Jeg ville vente til han tok kontakt, men det gjorde han ikke, så jeg kontaktet han... Vi ble da enige om at han skulle komme på besøk til meg neste helg, noe han gjorde... Igjen hadde vi en veldig hyggelig kveld sammen, selvom det selvsagt var litt pinlig og sjenert stemning, siden vi ikke akkurat kjenner hverandre godt... Men det ble til masse roting, overnatting og ja..... Han sa flere ting som tydet veldig på at han ville se meg igjen, "det må vi se neste gang", ga meg genseren hans osv.... Men samme greia igjen; Det er nå 4 dager siden og har ikke hørt et ord..... Når vi er sammen har vi det veldig hyggelig og han sier han vil treffes igjen og er veldig flørtete og intim, men gir meg ikke noen komplimenter (sikkert sjenert, gjorde det i fylla), men sier liksom ingenting på face i ettertid.. Nå gjør jo ikke jeg det heller da, men det var jeg som tok kontakt først sist gang...... Hvorfor kontakter han meg ikke??? Hva tror dere??? Kan fortelle mer om dere lurer, men så at det ble veldig langt nå... Vi er forresten 22 år, studenter i Oslo begge....

Blir veldig takknemlig for alle råd/tanker!:)


Anonymous poster hash: 8b404...ee8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er sjenert, du må kjøre løpet.

Det tror jeg ikke. Han virker ikke sjenert i det hele tatt når vi er sammen! Han virker meget selvsikker og ikke sjenert en plass... Ikke noe ved han som tilsier at han er sjenert, det er jeg som er den sjenerte.. Er ganske sjenert selv.

Anonymous poster hash: 8b404...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han en meld og spør om han ikke er interessert likevel, siden han aldri tar insj til kontakt! Greit å vite snarest, i stedet for å gå rundt håpefull, frustrert og usikker!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo bare gått fire dager? Kanskje han er busy?



Anonymous poster hash: 78ad1...f5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jo bare gått fire dager? Kanskje han er busy?

Anonymous poster hash: 78ad1...f5b

Men fire dager er for sent! Jeg synes mannen helst burde sende kvinnen en melding og takke for daten allerede etter de har tatt avskjed etter en date (dersom han er interessert selvfølgelig). Hvis ikke, iallfall dagen etter!

Og hvis dama er den som har tatt insj, burde han jo føle litt på dette, og ta mer insj selv også, eller?

Jeg synes iallfall over 3 dager er for lenge, for da gjør du den andre part usikker og det virker jo ikke som en er interessert i å ta kontakt for å avtale noen ny date i det hele tatt! Og heller ikke er interessert i hvordan det går, osv!

Anonymous poster hash: feb07...c82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier magefølelsen din da? Så gjelder det bare å få bekreftet eller avkreftet det...



Anonymous poster hash: 25aa2...097
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, du sier jo selv at han sikkert er sjenert.

Da formulerte jeg meg feil... Han virker absolutt ikke sjenert i det hele tatt, mente å si at stemningen da vi møttes forrige gang som var første gang edru, var jo litt sånn småklein og begge var jo litt usikre i forhold til da vi møttes på byen liksom...

Anonymous poster hash: 8b404...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han en meld og spør om han ikke er interessert likevel, siden han aldri tar insj til kontakt! Greit å vite snarest, i stedet for å gå rundt håpefull, frustrert og usikker!!

Synes du det altså? Altså, han har jo tatt initiativ til å møtes tidligere... Men det som forvirrer meg sånn er at han virker så utrolig interessert når vi er sammen, men tekster ingenting etterpå... Men på den andre siden så gjør jo ikke jeg det heller... :P

Anonymous poster hash: 8b404...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo bare gått fire dager? Kanskje han er busy?

Anonymous poster hash: 78ad1...f5b

Ja, jeg vet at han er utrolig opptatt for tiden. Men det tar da ikke så mye tid å sende en melding... Og jeg tenker at dersom han er interessert, har han alltids tid?

Anonymous poster hash: 8b404...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fire dager er for sent! Jeg synes mannen helst burde sende kvinnen en melding og takke for daten allerede etter de har tatt avskjed etter en date (dersom han er interessert selvfølgelig). Hvis ikke, iallfall dagen etter!

Og hvis dama er den som har tatt insj, burde han jo føle litt på dette, og ta mer insj selv også, eller?

Jeg synes iallfall over 3 dager er for lenge, for da gjør du den andre part usikker og det virker jo ikke som en er interessert i å ta kontakt for å avtale noen ny date i det hele tatt! Og heller ikke er interessert i hvordan det går, osv!

Anonymous poster hash: feb07...c82

Jeg er veldig enig i det at han burde sendt en melding dagen etter og takket for daten eller lignende! Jeg kunne jo selvsagt gjort det selv også, men føler gutten bør gjøre det først?? Og siden jeg tok kontakt først etter forrige date, synes jeg han burde gjøre det nå... Jeg er veldig enig i at det virker slik du beskriver, men han sier jo at han er og virker utrolig interessert når vi er sammen! Så hvorfor han ikke følger opp når vi ikke er sammen, skjønner jeg ikke helt....

Anonymous poster hash: 8b404...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier magefølelsen din da? Så gjelder det bare å få bekreftet eller avkreftet det...

Anonymous poster hash: 25aa2...097

Magefølelsen min sier jo at han er veldig interessert, og jeg vet at han er utrolig opptatt for tiden.... Men synes allikevel det er rart at han ikke sender en melding eller spør om å treffes igjen..

Anonymous poster hash: 8b404...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke interessert i et forhold med deg. Han vet du er interessert, han tar ikke kontakt. Det er andre gangen det skjer.

Det er handling som teller, ikke ord.



Anonymous poster hash: 2ba53...f4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok kontakt med meg onsdag kveld! Da chattet vi om fotball. Torsdag kveld chattet vi mer om skole og diverse! Så nå chatter vi igjen. Men vi har ikke avtalt å møtes igjen (enda). Han har eksamen på mandag og er nok veldig travel. Har lyst å møtes igjen, men vet ikke om jeg tør og spørre, evt. hvordan og om hva?



Anonymous poster hash: 8b404...ee8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden han er opptatt med eksamen så kan du jo bare skrive: Du får si ifra vis du vil treffes igjen snart. (Eller lignende)

Da er det han som må ta det neste steget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte ikke direkte, men jeg hintet litt til om vi skulle se fotballkamp sammen på pub i dag. Da fikk jeg til svar at han veldig gjerne ville være med på det, men at han ikke hadde tid på grunn av eksamen på mandag... Selv om jeg ikke spurte direkte, lå det jo litt i kortene, og nå tør jeg ikke å spørre han igjen om å finne på noe i morgen/en annen dag, selvom jeg selvsagt har veldig lyst. Nå føler jeg virkelig at ballen ligger hos han og at HAN må ta insj... Hehe.. Enig??



Anonymous poster hash: 8b404...ee8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte ikke direkte, men jeg hintet litt til om vi skulle se fotballkamp sammen på pub i dag. Da fikk jeg til svar at han veldig gjerne ville være med på det, men at han ikke hadde tid på grunn av eksamen på mandag... Selv om jeg ikke spurte direkte, lå det jo litt i kortene, og nå tør jeg ikke å spørre han igjen om å finne på noe i morgen/en annen dag, selvom jeg selvsagt har veldig lyst. Nå føler jeg virkelig at ballen ligger hos han og at HAN må ta insj... Hehe.. Enig??

Anonymous poster hash: 8b404...ee8

Du kan jo bare tydeliggjøre det enda en gang ved å skrive til ham i morgen:

"Masse lykke til med eksamen!Gi en lyd om du vil finne på noe en dag:)".eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...