Gå til innhold

Fortell meg mer om sjenerte jenter?


Gjest HowardRoark

Anbefalte innlegg

forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=881284&p=15298617



Anonymous poster hash: f0b68...232
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HowardRoark

Men er det ikke fordi hun har kjæreste at hun har vært så reservert? At du kan ha mistolket det som sjenanse.

Ser ikke bort i fra det, men hun har vært engasjert og spørrende i samtalen når vi først snakker. Har observert henne når hun går alene og hun er definitivt litt sjenert og forsiktig av seg, men det er ikke helt krise heller. Liker denne delen ved henne. Sjarmerer veldig.

forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=881284&p=15298617

Anonymous poster hash: f0b68...232

Interessant.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

De fleste jenter jeg vet om går ikke å ignorerer noen hvis de er oppriktig interesserte :)

Men det finnes vel unntak.

Anonymous poster hash: c2788...380

Jeg er veldig sjenert og ukomfortabel rundt mennesker, og det blir faktisk spesielt ille om jeg er betatt av personen... jeg unngår ham for å slippe å sette meg selv i en situasjon hvor jeg kan avsløre meg selv, rødme, skjelve og sikkert i verste fall tryne fordi jeg blir så stressa. Så jo. Det kan kanskje til tider se ut som om jeg ignorerer fyren jeg er betatt av.

Anonymous poster hash: 8b827...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan endte dette, TS?

Anonymous poster hash: f0b68...232

Om du lesere HI, så er nok TS borte for lengst.

Den sjenerte jenta hadde jo kjæreste, så det er vel uansett liten sjanse for at han hadde noe mulighet der og at dette endte bra for hans del...

Anonymous poster hash: ca02b...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

de fleste vil vel egt. ta kontakt osv.. jeg ihvertfall, tenker ofte på hvordan venner og andre på skolen reagerer hvis vi snakker. jeg er heelt besatt av en gutt, og jeg vil gjerne snakke med ham, men jeg er redd for hvordan vennene hans vil reagere hvis vi snakker osv. og man er ofte litt usikker på om han faktisk er interessert eller ikke.



Anonymous poster hash: 48af4...e64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...