Gå til innhold

Jeg er singel fordi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi jeg ikke har nok å falle tilbake på selv enda...

Det er litt som med penger, det kommer lettest når du har nok av det fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig!

Og så irriterer jeg meg sånn over at det er så lett å snakke med menn jeg ikke er interessert i, mens når jeg prater med menn jeg liker blir jeg helt tilbakestående!

Anonymous poster hash: 4d865...094

Jeg vet.. Kollegaen min skravler jeg med hele dagen om alt mellom himmel og jord. Vi har det gøy og jeg er til og med morsom.

Mens noen jeg er liker - da blir jeg så kjedelig og stiv at det er ikke måte på en gang…

Anonymous poster hash: 4898c...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg trenger hele pakken:

Spontanitet, ærlighet, kommunikasjon, tillit, godt sexliv, åpenhet..

Kravstor og kresen kanskje.. Og fordi ingen vil ha meg :fnise:

Eller fordi jeg ikke gidder, det er mye jobb, ihvertfall det med å finne en når man ikke er fan av datingssider og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet.. Kollegaen min skravler jeg med hele dagen om alt mellom himmel og jord. Vi har det gøy og jeg er til og med morsom.

Mens noen jeg er liker - da blir jeg så kjedelig og stiv at det er ikke måte på en gang

Anonymous poster hash: 4898c...74c

Amen til det! 😶

Anonymous poster hash: 4d865...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pluviophile

Fordi jeg er fantastisk dyktig til å tiltrekke meg nut jobs. Og fordi jo eldre jeg blir, jo mer av tiden min vil jeg ha for meg selv.

I tillegg er jeg ikke spesielt cuddly, kosekvelder i armkroken er virkelig ikke min greie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er fantastisk dyktig til å tiltrekke meg nut jobs. Og fordi jo eldre jeg blir, jo mer av tiden min vil jeg ha for meg selv.

I tillegg er jeg ikke spesielt cuddly, kosekvelder i armkroken er virkelig ikke min greie...

Trodde ikke du var singel, jeg.... :fnise:

Anonymous poster hash: dd739...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke er klar for å møte en ny mann og for at eksen fortsatt har hjerte mitt.. Ellers er det sjelden jeg finner den rette kjemien, er kresen og skeptisk.. Ikke minst er det vanskelig å møte noen i voksen alder der man har barn fra før.

Anonymous poster hash: c69fb...7cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluviophile

Trodde ikke du var singel, jeg.... :fnise:

Anonymous poster hash: dd739...738

Unnskyld at jeg har villedet deg. :hug:

Joda, singel som bare det. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi blitt mer kresne nå en foreldregenerasjonen var? jeg tror at det stilles mye flere krav i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi blitt mer kresne nå en foreldregenerasjonen var? jeg tror at det stilles mye flere krav i dag.

Kanskje fordi vi har vokst opp som skilsmissebarn halvparten av oss? Konsekvensen er kanskje at vi ønsker å sikre oss skikkelig ubevisst?

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, kombinasjon av en omgangskrets som i stor grad består av kvinner og at jeg ikke forelsker meg spesielt lett. Jeg møterom innimellom menn jeg tenker er perfekte, rent objektivt sett, men det hjelper jo ikke uten de rette følelsene.

Dessuten klarer jeg meg helt fint alene, derfor akter jeg ikke å innlede et forhold til noen jeg ikke har følelser for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. jeg har nulltoleranse for konstant kontakt med ekser.



Anonymous poster hash: 2df75...b5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er sjenert, og tør ikke prøve meg på de mennene jeg liker.



Anonymous poster hash: 81459...05a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi eksen min var utro og det ble slutt.....og fordi jeg liker få mennesker og blir særere og mer kresen for hvert minutt som går. Fordi livet og nesten alt kjeder meg.....og fordi jeg blir gammel og rynkete (må dog stresse at jeg aldri ser på utseendet når det gjelder partner, Bare sjarm).



Anonymous poster hash: ab487...a99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjenert

Lite sosial

Lite attraktiv fysisk

kKedelig personlighet

Kan ikke flørte

Null humor

Lat

Null økonomi

Mindre intelligent

Dårlig i senga/kysse

Psykiske problemer

Null ambisjoner

Lite hygienisk

Klipper ikke neglene

Glad i rus

Virkelighetsfjern

Lyver

Sjalu

Likegyldig

Gjerrig

Og sikkert alle andre egenskaper man ikke vil ha i en partner.

Endret av Summers
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg har blitt "brent"...

Er ikke klar for noe nytt forhold akkurat nå, men jeg håper jo å treffe en mann perfekt for meg en vakker dag :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

bart-simpson-heart-ripped-off-o.gif

Hun kunne ikke noe for det...men jeg føler det bare fortsatt sånn....flere år etterpå.

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...