Gå til innhold

Jeg er singel fordi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi menn ser ikkje mitt potensiale...

Samme her. :) Mennene jeg møter synes jeg er pen og sexy, men ikke har rett personlighet.

Mens jeg selv synes personligheten min er mitt sterkeste kort.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. :) Mennene jeg møter synes jeg er pen og sexy, men ikke har rett personlighet.

Mens jeg selv synes personligheten min er mitt sterkeste kort.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Det er kanskje noe burde tenke litt gjennom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg er singel fordi det er tilsynelatende helt håpløst å finne en mann som jeg kan gjøre dette med når vi er blitt gamle sammen ... :grine:

post-71165-0-95386900-1413950284_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi det er gøyere å være alene, fordi jeg er purist by blood og aseksuell, fordi jeg har opplevd vold i nære relasjoner, altså voldtekt, i mine tidligere forhold og fordi de gangene jeg har forsøkt å ha et forhold har jeg begynt å kjede meg veldig og bli veldig rastløs.

Det eneste jeg egentlig ønsket meg ut av forholdene jeg var i var et barn, som jeg lengtet etter fordi jeg var i et dårlig forhold så sa først han nei til det og jeg sa ja så sa han ja og jeg sa nei.

Jeg ble ikke klar for dette barnet før jeg var 27 år så lang tid brukte jeg på å modnes. Men pga mye innblanding og forviklinger av dårlige mennesker ble det ikke mitt barn som ble født. Derfor sørger jeg daglig. Derfor har jeg ikke lyst til å prøve å starte på nytt med noen andre. Det var barnet jeg lengtet etter, ikke forholdet. Kanskje det betyr at jeg er syk, men sånn er det.

Og derfor dyrker jeg singeltilværelsen.

Nå har jeg uansett mistet menstruasjonen pga stress og uvettig bruk av sterke medikamenter utskrevet fra fjøsnissene kalt sykiatere. PSY-CHOS. org dott no ink. DJZZZ.



Anonymous poster hash: beedc...066
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi..

-Jeg vil ha en mann som er fysisk attraktiv, ingen av de som ber meg ut/ønsker mer enn vennskap synes jeg er kjekke.

-Jeg bare har menn som venner, de ser på meg som en "guttekompis" og jeg ønsker ikke å gå ut med noen av deres venner i fare for at ting kan gå galt.

- Jeg er 30 år og alle de jeg møter utenom jobb/hobbier har barn og ekskone, eller har hatt sex med 100 jenter.

- Jeg liker ikke nettdating (bare møtt folk som er veldig sære) og jeg er for sjenert til å spørre ut den kjekke fyren som jobber på plantasjen.

Egentlig helt greit å være singel, men skulle ønske jeg hadde en kompis for sex/kos når behovet er der :fnise:

Anonymous poster hash: 40574...10b

Å, men tenk så praktisk å date en som jobber på plantasjen da? Så kan du sikkert få rabatt på masse fine blomster :) Go for it!

Anonymous poster hash: 876ef...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje noe burde tenke litt gjennom :ler:

Istedenfor å være spydig kan du heller svare på hvorfor du er singel. :)

Hvis du ikke har gjort det.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istedenfor å være spydig kan du heller svare på hvorfor du er singel. :)

Hvis du ikke har gjort det.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Jeg er singel fordi jeg er en spydig drittmann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg er en spydig drittmann ;)

Det finnes vel de som liker spydige drittmenn. Så hold motet oppe.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel de som liker spydige drittmenn. Så hold motet oppe.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

I tillegg til en hel haug med andre skavanker og særheter, som jeg ikke syns jeg skal plage folk med :ler:

Tenker at det er best å være singel, til jeg finner en dame som er så kul at jeg må være med hu resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg ikke stoler på en levende sjel og fordi altfor mange menn har sviktet meg oppigjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg kun blir forelsket i de jeg ikke kan få og de jeg kan få blir jeg ikke forelsket i.

:)

Så for å få deg interessert er det bare å være litt overlegen eller late som man ikke er interessert.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Så for å få deg interessert er det bare å være litt overlegen eller late som man ikke er interessert.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Absolutt ikke.

Forrige gang det hendte trodde jeg oppriktig talt at det var noe mellom oss, nettopp fordi hun interesserte seg for meg og engasjerte seg i livet mitt. Det tok faktisk tid før jeg ble forelsket.

Har aldri forelsket meg i de som overser meg eller er totalt uinteresserte.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Absolutt ikke.

Forrige gang det hendte trodde jeg oppriktig talt at det var noe mellom oss, nettopp fordi hun interesserte seg for meg og engasjerte seg i livet mitt. Det tok faktisk tid før jeg ble forelsket.

Har aldri forelsket meg i de som overser meg eller er totalt uinteresserte.

:)

Skjønner veldig godt hva du mener! Dette er et altfor vanlig problem..

Det hele blir liksom ikke så spennende lenger når den andre kaster seg i armene på en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Skjønner veldig godt hva du mener! Dette er et altfor vanlig problem..

Det hele blir liksom ikke så spennende lenger når den andre kaster seg i armene på en.

Akkurat det tror jeg er et vanligere problem for dere kvinner. Det virker som menn generelt forelsker seg ganske fort.

Men jeg vet ikke om du forsto helt hva jeg mente, ettersom det faktisk er viktig for meg at en kvinne viser meg i hvert fall noe interesse for at jeg skal bli skikkelig betatt eller forelsket. Uten det er det vanskelig med noe kjemi i utgangspunktet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det tror jeg er et vanligere problem for dere kvinner. Det virker som menn generelt forelsker seg ganske fort.

Jeg er nok den som vil at mannen skal kaste seg i armene på meg. Jeg faller sjelden, men fort. Og jeg tror kanskje mannen synes jeg er ukritisk når jeg faller så fort, men sannheten er jo at han er utvalgt, en sjeldenhet. Jeg er flink til å oppdage de spesielle.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HowardRoark

Jeg er nok den som vil at mannen skal kaste seg i armene på meg. Jeg faller sjelden, men fort. Og jeg tror kanskje mannen synes jeg er ukritisk når jeg faller så fort, men sannheten er jo at han er utvalgt, en sjeldenhet. Jeg er flink til å oppdage de spesielle.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Hvordan oppdager du at han er spesiell?

Er det en ubeskrivelig tiltrekning som er vanskelig å sette ord på eller det noe definerbart? Personlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan oppdager du at han er spesiell?

Er det en ubeskrivelig tiltrekning som er vanskelig å sette ord på eller det noe definerbart? Personlighet?

Det er vel noe litt udefinerbart. Men jeg faller nok for en følsomhet hos mannen. At han har et godt hjerte. Ikke er en åpen bok. Har integritet. ++

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjenert

Lite sosial

Lite attraktiv fysisk

kKedelig personlighet

Kan ikke flørte

Null humor

Lat

Null økonomi

Mindre intelligent

Dårlig i senga/kysse

Psykiske problemer

Null ambisjoner

Lite hygienisk

Klipper ikke neglene

Glad i rus

Virkelighetsfjern

Lyver

Sjalu

Likegyldig

Gjerrig

Og sikkert alle andre egenskaper man ikke vil ha i en partner.

Det er AKKURAT det jeg leter etter! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...