Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usikre jenter.......eller alle er jo det men de som er litt i overkant. Man merker raskt hvor grensen går.



Anonymous poster hash: fff68...453
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva er greien med alle kvinnene som er i denne tråden for å syte? :klo: :klo:


Om en mann liker små pupper, så la nå mannen få lov til det. Trenger ikke 50 innlegg om hvorfor noen kvinner har små pupper. Drit i.
Ingen av oss er attraktive for alle, sånn er det bare. Lev med det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som har en historie med masse sexpartnere, tidligere forhold med dritsekker og "badboys" og enda verre...løsunge® med en slik en.

Da jeg kom ut av langvarig forhold var dette noe av det første jeg sa til meg selv. Den første jenta jeg fallt hodestups for er akkurat sånn, kanskje utenom alle sexpartnerne. Det vet jeg ikke noe om. ALDRI MER! Samme hvor mye hu griner og angrer på fortiden og bagasjen hun drasser på...null sympati! Dette har de fleste jenter som er der valgt selv.

Bruk av dop (gjelder tidligere bruk og), partyjente, høyt alkoholforbruk skal og på lista...

Anonymous poster hash: 73d01...6a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter som har en historie med masse sexpartnere, tidligere forhold med dritsekker og "badboys" og enda verre...løsunge® med en slik en.

Da jeg kom ut av langvarig forhold var dette noe av det første jeg sa til meg selv. Den første jenta jeg fallt hodestups for er akkurat sånn, kanskje utenom alle sexpartnerne. Det vet jeg ikke noe om. ALDRI MER! Samme hvor mye hu griner og angrer på fortiden og bagasjen hun drasser på...null sympati! Dette har de fleste jenter som er der valgt selv.

Bruk av dop (gjelder tidligere bruk og), partyjente, høyt alkoholforbruk skal og på lista...

Anonymous poster hash: 73d01...6a4

støttes 100 %

Anonymous poster hash: 5f38c...4b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikre jenter.......eller alle er jo det men de som er litt i overkant. Man merker raskt hvor grensen går.

Anonymous poster hash: fff68...453

Jeg tror alle har enkelte usikre sider ved seg og dager de føler seg mindre sterke enn vanlig, uansett hvor trygge, vakre eller oppegående de ellers er :).

Slik er menn også, men de er ofte mer opptatt av å skjule det. Det er rett og slett menneskelig.

Anonymous poster hash: 74071...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes altså ingen jenter som er attraktive i følge denne tråden :fnise:

Anonymous poster hash: 9da67...f6d

Bare hvis du er så blond at du tror at alle innleggene er skrevet av samme ultraschizofrene mann. :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun ikke umiddelbart innser at jeg er det mest fantastiske mennesket hun noensinne har møtt. Heldigvis skjer det ikke ofte.



Anonymous poster hash: d9326...b6f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føflekker

verste jeg har hørt. er det en ting jeg ikke tenker på hos jenter (eller folk generelt), så er det det. med mindre de har en gigantisk en midt i ansiktet selvsagt, som distraherer alt.

Anonymous poster hash: 1d8f6...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oy, 8 av de tingene er meg jo. Så du liker ikke meg? :trist:

Synes du det er pes hvis ikke absolutt alle tenner på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en viss forskjell. Ganske stor forskjell faktisk. Gutter sliter ikke med spiseforstyrrelser, med frykt for å ikke se bra nok ut, med photoshoppede bilder av "perfekte" (unaturlige) menn på forsiden av et hvert blad, med dårlig selvfølelse og innbiller seg at de ikke er "bra nok".

Jenter gjør det derimot. Det er en ganske stor forskjell faktisk.

Å joda. Mange gutter/ menn sliter med både spiseforstyrrelser og komplekser for utseendet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi som damene tenner her da. Vil dere ikke godta at utseende betyr masse for gutter? Det er genetisk, og ikke noe vi velger selv. På samme måte som dere har deres genetiske preferanser.

Skjønner virkelig ikke hvorfor det skulle være galt å lage en slik tråd.

Det viser bare hvor lite selvinnsikt du har det. Greit å skylde på at alt negativt er genetisk. For noe vås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er pes hvis ikke absolutt alle tenner på deg?

Ironi ;)

Jeg blir jublende glad hvis én i hele verden liker meg litt jeg :D

Anonymous poster hash: 0dbe7...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viser bare hvor lite selvinnsikt du har det. Greit å skylde på at alt negativt er genetisk. For noe vås.

Det er jo dere som tolker det som negativt.

I menns verden er dette like nøytralt og naturlig som tyngdekraften og regnbuens fargespekter.

Menn tenner på utseende, og derfor blir utseende også et slags opptakskrav for om vi vil bli nærmere kjent med dere på andre plan, når vi ser etter livs- eller dyneledsagerske.

Dere må gjerne fortsette å innbille dere at menns mentale bilde av verden og menneskene i den er likt med deres, men ved å forstå forskjellene, forstår en også bedre situasjonene, interaksjonene og motivasjonene. Og en slipper angstfylte forsøk på å strekke til, der det ikke trengs.

Logikken brister når dere forutsetter at alle menn har kliss lik smak. Selv om menns tenning i en stor grad er visuell, er dette hovedtrenden som beskriver majoriteten. Disclaimer: Unntak og avvik forekommer... Dette betyr likevel ikke at alle visuelt tennende menn tenner på kliss like visuelle særegenheter hos kvinner.

For de fleste menn betyr altså ikke utseende alt, men utseende er inngangsbilletten til hans hjerte, og til videre vurdering av mental kapasitet, lynne og evne til å feike humor.

Det er også veldig individuelt hvor stor viktighet fysiske attributter har. Noe kan for en være deilig, for en annen være nøytralt, for en tredje mindre attraktivt - men oppveies av andre ting, og for atter andre kan det bety et no go.

Litt sånn at selv om livretten min er slanke, meget flate kvinner med store velsmakende kjønnslepper, så er ikke alt dette absolutter. Men hvis jenta kommer med to fortøyningsblåser av noen medisinballer, da vil ikke allverdens IQ eller medmenneskelighet lande henne i min seng. Men, så står det sikkert en logrende kø av storpuppefikserte herrer klar for henne uansett, så hvorfor i helvete skal noen mene at jeg må være politisk korrekt når jeg velger min utkårede? Vi skal jo både elske og begjære, skal vi ikke?

Dette går begge veier. Klart det er ikke moro om ei jente jeg liker ikke liker tilbake. Men det er vitterlig noen milliarder andre å velge blant, både for henne og for meg, så hva er greia?

Ironi ;)

Jeg blir jublende glad hvis én i hele verden liker meg litt jeg :D

Anonymous poster hash: 0dbe7...c4a

Faren er overhengende for at opptil flere blant klodens rundt tre milliarder menn vil finne deg uimotståelig. :jepp:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...