Gå til innhold

Jeg er feit, men vil ha en mann som trener :P


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det har jeg funnet ut. Har datet mye det siste året, og siden jeg er overvektig, så blir det ofte overvektige menn som vil møte meg. Men de er jo så late, de vil sitte hjemme i sofaen, se på tv og kose seg med mat, godis osv.

Jeg er selv glad i sunn mat, og trening. Jeg har ikke trent i det siste grunnet jeg var i en ulykke og kunne ikke trene, så når jeg ble bra igjen så var det tiltak og starte igjen. Har jo gått turer i skogen, syklet osv. Så jeg sitter ikke bare hjemme på rompa. Men mindre trening enn normalt.

Og etter ulykken la jeg på meg 10 kg, satt jo stille og syntes synd på meg selv, så ble mye sjokolade.

Men på mandag starter jeg på treningssenter, og nå blir det trening og kutte ut sjokolade. For skal jeg få mannen jeg vil ha, så må jeg jo være kvinnen han vil ha og.

Men hva tenker menn som trener, om å date en dame som er overvektig, men trener og har en aktiv livsstil? For jeg skal ned 15 kg, og det tar nok sin tid, og jeg har ikke tenkt til å gi opp dating helt til sommeren, og jeg er normalvektig igjen.



Anonymous poster hash: 30ead...017
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke noe galt i det, det er jo livsstilen du er ute etter og ikke om han har superdeffa six-pack om jeg skjønner deg rett.



Anonymous poster hash: 8e49b...dfd
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aktiv, og trener så ofte jeg kan. Hadde jeg blitt sammen med ei som er overvektig så hadde jeg dratt henne med på treningssenteret så kunne vi trent i lag. Skrytt over hun om hvor flink hun er etter hver treningsøkt. Hvis hun ville trent med meg så klart ;) Jeg holder meg unna de som er late jeg.

Endret av Hummels
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er aktiv, og trener så ofte jeg kan. Hadde jeg blitt sammen med ei som er overvektig så hadde jeg dratt henne med på treningssenteret så kunne vi trent i lag. Skrytt over hun om hvor flink hun er etter hver treningsøkt. Hvis hun ville trent med meg så klart ;) Jeg holder meg unna de som er late jeg.

Dere to kan jo slå dere sammen. :)

Anonymous poster hash: 7f933...c7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det trenger ikke ta så lang tid, TS. Jeg gikk ned 10 kilo på 10 uker. Og i den perioden var jeg jo fokusert på målet mitt og hverdagen også fylt med andre ting, så jeg følte egentlig ikke noe behov for å date noen akkurat da. Tiden gikk fort. Så jeg vil råde deg å vente 10 uker. Da har du ikke så mye igjen, og vil allerede se ganske bra ut.



Anonymous poster hash: 7f933...c7c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok opptatt jeg ;)

Er du? Gratulerer :)

Jeg har lest innlegg av deg tidligere, og fikk inntrykk av deg som veldig singel og at du ikke ville bli sammen med noen egentlig.

Anonymous poster hash: 7f933...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tiltrekkes sjeldent av overvektige kvinner, da må hun være usedvanlig pen i ansiktet og ha en utrolig flott personlighet for å veie opp ihvertfall. Trenger ikke være sylslank, men noe særlig over normalvektig synes ihvertfall jeg at er direkte uattraktivt.



Anonymous poster hash: d139a...605
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Takk for svar.

Jeg er ikke ut etter en mann som må se veltrent ut. Han kan godt være overvektig og, men han må trene og være aktiv, og helst like noe annet enn junk mat.

Jeg ønsker en sunn livstil selv, men selvfølgelig med rom for kos. Men ser at jeg blir så lett påvirket av en kjæreste. Derfor ønsker jeg en som trener. Og kunne vi trent sammen, så hadde jeg elsket det.

Var sammen med en som trente mye i 2 år, men han ville aldri trene med meg. Jeg var normalvektig og trente mye selv på den tiden.

Jeg er ikke ekstremt feit, og med valker. Jeg er 75 cm målt rundt magen der navlen er. Så har smal midje i forhold til resten av kroppen. Fettet legger seg på rompe, lår og pupper. Ønsker å gå ned 15 kg.

Dessverre går det ikke raskt da jeg har lav forbrenning, og ønsker å gjøre det til en livsstil. Regner vel med at de første 5 forsvinner fort, men så går de 10 siste sakte. Satser på å ha gått ned det jeg ønsker til sommeren.



Anonymous poster hash: 30ead...017
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme båt som deg, TS, men er mann. Har gått ned fem kilo på fire måneder samtidig som jeg har fått mer muskler, men jeg har bare fem kilo igjen før jeg er godt fornøyd med vekten. Men litt mer muskler skal jeg ha, så jeg skal vel ned litt mer enn fem kg i fett. De første fem gikk kjempelett, det eneste jeg har gjort er å kutte ut junk og redusere drastisk på snacks og sjokkis, pluss ganske lite skikkelig trening, men en del gåing.

Jeg er ganske glad både i fjellturer og utendørsaktiviteter, OG i sofaen, god mat og snop, og vil absolutt ikke bli sammen med en sofagris som ikke liker å være i aktivitet. Da kommer vi bare til å gro fast i sofaen mens vi eser ut begge to. Tror jeg må finne en som liker både god mat OG har en aktiv livsstil, og som gjør meg mer heller enn mindre aktiv. Skogstur på lørdag når man drar seg opp etter å ha dratt seg lenge i sengen, en lang sykkeltur på søndag, før en god søngadgsmiddag med en kaloribombe til dessert. Har dessverre en tendens til å falle for jenter med en fettprosent på rundt 25 heller enn under 20, og de er jo gjerne ikke så aktive. Kan jo ha noe å gjøre med at det er de som viser interesse for meg. :P (Nei, jeg måler ikke fettprosenten på jenter jeg møter, jeg tok et kjapt bildesøk på google.)



Anonymous poster hash: dc70a...76a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater en nå som trener myyyye. Godt trent kropp! Jeg veier nok 10kg for mye, men han bryr seg ikke om det. Jeg har rett og slett bare spurt han hva han synes om at jeg ikke trener like ofte som han og gjerne tar meg en sjokalde hvis jeg vil i ukedagene (gjør jo ikke dette hver dag da :P) Han synes det var helt ok så lenge jeg ikke bare ligger på sofaen hele dagen. Han trener jo pga. interesse. Så klart kjenner jeg litt på at jeg burde trene oftere siden han er så godt trent, men kanskje like greit så jeg kommer meg litt oftere opp og ut.

Men selvfølgelig, det ville jo vært totalt krasj dersom han vil ha en jente som trener 5-6dager uken. Synes derfor det er greit å være ærlig fra begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du? Gratulerer :)

Jeg har lest innlegg av deg tidligere, og fikk inntrykk av deg som veldig singel og at du ikke ville bli sammen med noen egentlig.

Anonymous poster hash: 7f933...c7c

Har opplevd litt av vert i forhold så var ikke så keen på å gå i et forhold i gjenn med det første. Han jeg er sammen med er vertfall veldig godhjerta, snill og sexy. Så med han føler jeg meg lykkelig. Ja HAN! ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får fronte livsstilen din og kostholdet ditt TS, og målene dine, så finner du deg nok en sporty og aktiv kar. Menn flest driter i om dama har noen kilo for mye dersom hun er positiv, blid og målbevisst. Og bare bra at han du finner takler none ekstra kilo, dersom du har tenkt til å gå gravid og etter hvert inneha en post partum-kropp. For etter 1-2-3 fødsler blir de fleste litt slappe i mageskinnet og får noen få ekstra kilo, det hører litt med livet når livet består av 90 % plikter og jobb og 10 % fritid/egentid.



Anonymous poster hash: 5142f...391
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får fronte livsstilen din og kostholdet ditt TS, og målene dine, så finner du deg nok en sporty og aktiv kar. Menn flest driter i om dama har noen kilo for mye dersom hun er positiv, blid og målbevisst. Og bare bra at han du finner takler none ekstra kilo, dersom du har tenkt til å gå gravid og etter hvert inneha en post partum-kropp. For etter 1-2-3 fødsler blir de fleste litt slappe i mageskinnet og får noen få ekstra kilo, det hører litt med livet når livet består av 90 % plikter og jobb og 10 % fritid/egentid.

Anonymous poster hash: 5142f...391

Nå har jeg allerede fått 2 barn, er mor på fulltid for de. Er vel etter de kom det ble lett å legge på seg og. Men ingen slapp mage eller slappe pupper ennå, bare litt for mye fett på kroppen og litt dvask. Og jeg er i slutten av 30 årene, så de fleste menn jeg møter har barn.

Anonymous poster hash: 30ead...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Overvekt" sier meg veldig lite. Er det snakk om vekten eller fett per se? Går greit med en del fett, men hvor mye er det snakk om? Sånn, f.eks.? Mer? :)

De der er da ikke overvektige... Herregud.

Anonymous poster hash: 25917...296

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har et overfladisk krav til en partner må du også forvente at alle andre har det. De som er veltrent selv vil ofte ha en som også er det. Eller i det minste er i god form. Bare sånn at du er klar over det.
Men det finnes nok veltrente menn som kanskje ikke er så overfaldiske i valg av partner også.

Endret av Lillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der er da ikke overvektige... Herregud.

Anonymous poster hash: 25917...296

Han har vel aldri sagt det heller. Her ga han et eksempel som TS kunne gå ut ifra for å beskrive seg selv. Han tenkte kanskje at, om TS er som disse - så er hun faktisk ikke overvektig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...