Gå til innhold

Han er VELDIG på allerede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har visst om hverandre(og snakket sammen et par ganger) ganske lenge, men plutselig etter en fest vi var på sammen begynte han å ta mye kontakt. Han snakker på snap, Facebook og har også spurt om skype(jeg ga et foreløpig nei) hele dagen fra morgen til kveld, og tar aldri mer enn to timer pause mellom vi snakker. Han er en ordentlig fin fyr og jeg kunne godt tenkt meg å bli kjent med han, men synes det er rart at han er SÅ på allerede..

Han kan vel ikke være så betatt allerede? Er vant til at gutter spiller hard to get en stund.. Jeg kjenner jeg blir stresset av at han går så fort frem(mye flørting, komplimenter osv). Har ikke vart mer enn et par uker enda, og han hinter allerede til at jeg må komme på besøk og slikt.. Hva ville dere gjort? Fortsatt å snakke, eller? Jeg tør ikke si at han er litt masete heller..

Anonymous poster hash: ddc0b...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ofte ikke så komplisert så man tror. Kan hende han har falt veldig for deg da. Jeg er en type som faller veldig lett hvis jeg liker en og da orker jeg ikke å spille hard to get og hele det teite dating spiller. Går rett på sak. Selvsagt maser ikke for mye men forsatt.



Anonymous poster hash: 8c405...7f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke det positivt, hvis han liker deg, og viser det. Istedenfor å spille hard to get. Og hvis dere liker hverandre, er det ikke normalt å ønske å møte den andre, for å se om det kan bli noe.

Hvis du liker han, så møt han og se hva som skjer. Ikke tenk for mye.



Anonymous poster hash: a8dfe...9af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...