Gå til innhold

Var på date i går...


Gjest Stjerner og planeter

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Det var ikkje fornærmande i stemma hans, men eg huskar eg tenkte "okei, det var det". Eg var der i nokre timar til, av rein høfflighet, og for å sjå om det kunne endre seg. Det kunne det altså ikkje. For mykje prat om ekser og fikling med mobilen var den endelege dråpen.

Kanskje eg er bortskjemt? Eg er jo van med at datane er fullstendig oppslukt i meg.....

Nei, det har rett og slett med normal høflighet å gjøre, - ikke med at du er bortskjemt.

Når alle andre ting (mobilen) er viktigere enn den man møter så er det jo til å ta og føle på at man ikke føler seg ønsket.

Og å i et første møte få høre (antageligvis ukvemsord) om ex'er? Nei, det hadde fått lov til å bli med det ene møtet tenker jeg.

Vi skal alle ha et slikt møte en eller annen gang tenker jeg, - for å virkelig sette pris på de vi møter og som mentalt er til stede og som har orden i eget liv.

Opp med hakespissen, sötnos :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

Nei, det har rett og slett med normal høflighet å gjøre, - ikke med at du er bortskjemt.

Når alle andre ting (mobilen) er viktigere enn den man møter så er det jo til å ta og føle på at man ikke føler seg ønsket.

Og å i et første møte få høre (antageligvis ukvemsord) om ex'er? Nei, det hadde fått lov til å bli med det ene møtet tenker jeg.

Vi skal alle ha et slikt møte en eller annen gang tenker jeg, - for å virkelig sette pris på de vi møter og som mentalt er til stede og som har orden i eget liv.

Opp med hakespissen, sötnos :klemmer:

Den er oppe! Høgt!

Og ja, det vart med det eine treffet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en snodig kar :P

Anonymous poster hash: d0dad...650

"Er man mystisk og rar blir man hissig kar", husker jeg jeg leste i Donald Pocket en gang. Kanskje like greit å holde seg unna sånne, vet aldri.

Anonymous poster hash: d7032...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

"Er man mystisk og rar blir man hissig kar", husker jeg jeg leste i Donald Pocket en gang. Kanskje like greit å holde seg unna sånne, vet aldri.

Anonymous poster hash: d7032...d43

Eg heldt meg unna, ingen tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Og denne mannen var rar. Han vart snurt fordi eg, som kvinne, holdt døra open for han då.

Og då han spurte kva eg ville ha å drikke svarte eg" Eit glas raudvin. Eg kan ta neste runde eg". Derpå han svarar "Du får ett glass raudvin av meg. Resten får du kjøpe sjølv".

No er eg for likestilling og at begge skal betale for sitt på date, men dette syns eg var rart å sei.

Eller er det eg som er rar?

Du er garantert rar, men ikke i denne situasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Då har du totalt andre erfaringar med vestlandsfolk enn det eg har. Og det er greit.

Denne mannen set eg ned som eit enkelt tilfelle av snodighet. Alle vestlandsmenn er ikkje slik!! Av alle eg har data dei 4 siste åra er han den første som ikkje ville spandera (dei andre har sagt at dei vil spandera, men eg har insistert på at me deler)

Edit: eg kjem fort på dialektar frå ulike landsdelar som gjer at ryggen min krummer seg. Td dei innanfor ring 1, 2 og 3.....

Jeg tror det kanskje finnes et og annet sjeldent, men bra eksemplar med den dialekten også.... :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikkje sånn at det florerar av mannfolk då....

Høres ut som eksen min jo! Og vet at han sitter på Sukker. Var det der du fant han? (jeg fant han ikke der, men vet at han er der, var der i hele forholdet også). Han er gnien og sær, og er opptatt av å være mann, siden han har komplekser. En gang gjorde han det slutt fordi jeg bar ei balje selv. Sånt får han til å føle seg lite som mann. Han kom tilbake to dager etter, da. Jeg gikk fra han til slutt. Mye tull der. Og han er bergenser.

Anonymous poster hash: 144c3...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og denne mannen var rar. Han vart snurt fordi eg, som kvinne, holdt døra open for han då.

Og då han spurte kva eg ville ha å drikke svarte eg" Eit glas raudvin. Eg kan ta neste runde eg". Derpå han svarar "Du får ett glass raudvin av meg. Resten får du kjøpe sjølv".

No er eg for likestilling og at begge skal betale for sitt på date, men dette syns eg var rart å sei.

Eller er det eg som er rar?

Hjelp, hold deg unna han der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han virket tett i pappen. Han forstod jo ikke at du mente dere kunne ta hver deres runde, og at han ikke skulle betale noe som helst for deg. Finn deg en med intelligens.



Anonymous poster hash: eab52...d71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjerner og planeter

I dag fekk eg mld av denne "guten":

"Takk for en hyggelig prat på fredag. Jeg og en veninne har bestemt oss for å date og se om det kan bli noe mer. Jeg tar kontakt med deg om jeg og veninnen min ikke blir kjærester"

Ja, du leste riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fekk eg mld av denne "guten":

"Takk for en hyggelig prat på fredag. Jeg og en veninne har bestemt oss for å date og se om det kan bli noe mer. Jeg tar kontakt med deg om jeg og veninnen min ikke blir kjærester"

Ja, du leste riktig!

Dette må jo være et trolleinnlegg?

Anonymous poster hash: d5094...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Dette må jo være et trolleinnlegg?

Anonymous poster hash: d5094...452

Uff, ja det skulle eg ønska. Men det er faktisk heilt sant, tru det eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...