Gå til innhold

Noen tips? :)


Sunstone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mitt tips er å ikke velge han, muligens er det er hint at han ikke er den mest fantastiske typen når han har barn fra tidligere forhold og ikke har skapt gode stabile forhold for barna, med mor og far.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EnFyr skrev (På 22.11.2014 den 0.17):

Mitt tips er å ikke velge han, muligens er det er hint at han ikke er den mest fantastiske typen når han har barn fra tidligere forhold og ikke har skapt gode stabile forhold for barna, med mor og far.

 

Endret av Sunstone
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

detnytter skrev (På 22.11.2014 den 0.19):

Finn deg en annen.

Endret av Sunstone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, kan jeg få en begrunnelse på det?

Spørsmålet mitt var ikke rundt fyren. Det var om jeg kunne få litt tips og råd fra noen som har vært igjennom noe sånt før. Jeg liker gutten, er bare det andre som skremmer meg litt.

Du er 20 år, for det første. Du er ung og selv uten barn og han har allerede to stykker. Du har mulighet til å finne deg en annen mann uten barn. Det er en tøff oppgave å bygge et varig forhold til en som allerede har barn, især når man knapt er voksen selv.

Jeg har vært der du er og lært av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg synes jeg det er betenkelig om han velger å introdusere deg for barna tidlig i forholdet. Jeg mener man bør være sammen en god stund før man involverer så små barn. De kan jo ikke være så gamle hvis han er 25. Hvis han ikke ser problemet ringer varselsbjellene hos meg, iallfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke møtt barna enda! Har ikke tenkt til å møte dem på en stundt. Vil først bli ordentlig kjent med gutten å ta det derifra først. Som jeg har sagt. Vi er på et tidlig stadie. Vi har ikke snakket om dette sammen enda engang. Ingenting er seriøst enda. Jeg ville bare lufte det her for å se om noen hadde noen erfaringer.

Hvis dere er på et tidlig stadium burde du i hvert fall gå videre. Men, alle må gjøre seg sine egne erfaringer. Det er bare så dårlige odds i utgangspunktet at jeg ikke anbefaler deg dette i det hele tatt.

Vil han ha flere barn? Har dere snakket om slike ting? Hvordan tror du det er å hele tiden skulle være på andreplass? Har du realistiske forventninger til hvor mye tid dere får sammen? Hva med økonomien? Han må jo betale for barna sine og det vil igjen påvirke deres forhold og hva dere kan prioritere sammen. Osv osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg ikke gidda en fyr som har smelt en dame på tkjukka og er ikke 25 engang før det er slutt er IKKKE VERDTY EN DRITT!!!! HADDE PULT EN HUNDEDRITT I PARKEN HELLER!!!!



Anonymous poster hash: 80049...cef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke på andre plass etter exen, du er på andre plass etter barna. Barna vil ALLTID komme i første rekke. Uansett hva. Og ja, det er ferdipakke, så du får ikke BARE barna, men du får exen også. Vi som ikke har barn klarer ikke å se hvor mye tid, oppmerksomhet og kjærlighet disse trenger. Ofte blir du satt til side, for barna kommer først.

Når det er sagt, så kommer det helt ann på både deg og han. Er det greit for deg at det kommer barn inn i huset. Di roter, maser, griser, står opp grytidlig om mårran, di spyr og di driter. Er du klar for det? Og selv om det er hans barn, og ikke dine, må du være med på det. Du har absolutt ingen stemmerett når det kommer til ungene. Også må du tenke om du vil ha barn selv i fremtiden. Vil han ha flere barn? For meg ble det en deal breaker at han faktisk har gått gjennom hele prosessen før, visste alt og jeg visste nada. Det er noe spesielt med å finne ut av disse tingene sammen.

Men som sagt, det kommer helt ann på deg som person. Det beste rådet jeg kan gi, er å spørre deg selv hva du vil med fremtiden, og evt snakke med ham om hvordan du vil ha det. Er dere uenige allerede der, blir det å gå dundas på ett eller annet stadie.

Anonymous poster hash: cbde9...c1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå svarer du dette her fordi du bare har hatt negative erfaringer. Jeg vil bli ordentlig godt kjent med han, også kan jeg se hva jeg føler om det da.

Vi bor 15 min unna hverandre. Han har ungene annenhver helg, så det tror jeg ikke skal bli noe problem. Og jeg har ikke noe imot å være med barna hans på sikt.

Og hele tiden på 2plass? Jeg blir da ikke på andreplass hvis det en gang kommer til å bli et forhold. Han er da over eksen. De snakker sammen bare om barna sånn at de skal ha et godt samarbeid med de.

Prøver å tenke positivt på det jeg da :)

Javel. Drit i å høre på gode råd og kjør på. Jeg kan garantere deg at dette ikke blir så rosenrødt som du drømmer om. Tror du jeg baserer meg kun på min egen erfaring?

Hvis du innleder et forhold til ham vil du fort nok finne ut av dette selv. Det er ikke slik at han slipper unna med å være far annenhver helg selv om det kun er da han har samvær. Det er så mange ting du ikke tenker på, jeg skjønner det godt, du er bare tjue år. Du er jo nesten et barn selv.

Det med å være på andreplass, skjønner du ikke da at jeg snakker om barna? Barna skal og må alltid komme først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

jeg stilte meg det spørsmålet da jeg var i samme situasjone som deg :)

Nei, tror ikke det:) usikker! Har du også vært i denne situasjonen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke det:) usikker! Har du også vært i denne situasjonen? :-)

Ja jeg har det, det går helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...