Gå til innhold

Til menn: hvordan viser du at du er interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr i snart 2 mnd og er veldig usikker på hva han tenker og føler. Jeg er ikke spesielt god på å ta opp slike ting, og jeg føler også det kan bli litt mye for tidlig. Så til dere menn her inne: hvordan viser du en jente at du er interessert i noe seriøst? Hvordan oppfører du deg rundt daten din for å vise at du liker henne?



Anonymous poster hash: 01329...d5c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, masse fine meldinger, han er der hele tiden i ord og handling- når han er på jobb så mailer han.. sier at det er alvor.



Anonymous poster hash: ffb6c...84f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er sikker på om han er ordentlig interessert er han ikke det.



Anonymous poster hash: a6938...5b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Hvis du ikke er sikker på om han er ordentlig interessert er han ikke det. Anonymous poster hash: a6938...5b5

Dummeste jeg har hørt. Opplevd det motsatte mer enn ei gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en fyr i snart 2 mnd og er veldig usikker på hva han tenker og føler. Jeg er ikke spesielt god på å ta opp slike ting, og jeg føler også det kan bli litt mye for tidlig. Så til dere menn her inne: hvordan viser du en jente at du er interessert i noe seriøst? Hvordan oppfører du deg rundt daten din for å vise at du liker henne?

Anonymous poster hash: 01329...d5c [/acronym

Jeg har det likt. Bare at jeg har datet en fyr i nesten 4 måneder, og er fremdeles like usikker på om han egentlig er seriøs mot meg. Og jeg er slett ikke god til å ta opp slike ting. Jeg klarer det ikke. Det eneste jeg klarer er å date han, og gjøre kjæresteting, og av og til ta opp småting av følelser. Men vet ikke hvor jeg har denne situasjonen med han. Nei det er ikke lett. Jeg hadde håpet på at han kunne si mer.

Anonymous poster hash: a14c6...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dummeste jeg har hørt. Opplevd det motsatte mer enn ei gang

Det har jeg opplevd og. Så det er ikke sikkert at han ikke er interessert. Han kan være like sjenert med å vise følelser han også.

Anonymous poster hash: a14c6...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en fyr i snart 2 mnd og er veldig usikker på hva han tenker og føler. Jeg er ikke spesielt god på å ta opp slike ting, og jeg føler også det kan bli litt mye for tidlig. Så til dere menn her inne: hvordan viser du en jente at du er interessert i noe seriøst? Hvordan oppfører du deg rundt daten din for å vise at du liker henne?

Anonymous poster hash: 01329...d5c

Jeg sjekker henne opp... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Vist jeg er interesert så viser det ikke siden jeg er ikke interesert i og innlede et forhold. Siden jeg foretrekker å være singel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, masse fine meldinger, han er der hele tiden i ord og handling- når han er på jobb så mailer han.. sier at det er alvor.

Anonymous poster hash: ffb6c...84f

Høres ut som en som prøver veldig hardt å bli likt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist jeg er interesert så viser det ikke siden jeg er ikke interesert i og innlede et forhold. Siden jeg foretrekker å være singel.

Usj, så trist da.

Lol.

Attention seeker, much?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Usj, så trist da.

Lol.

Attention seeker, much?

Det som er trist er folk som ikke er i stand til å leve alene. Og hopper fra forhold til forhold. Eller faktisk så er det patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er trist er folk som ikke er i stand til å leve alene. Og hopper fra forhold til forhold. Eller faktisk så er det patetisk.

Unnskyld, men...

Mener du jeg skal ta dette du sier her på høyeste alvor og svare helt seriøst, eller bare smile i skjegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Unnskyld, men...

Mener du jeg skal ta dette du sier her på høyeste alvor og svare helt seriøst, eller bare smile i skjegget?

Vel, det finnes faktisk mennesker som ikke takler å være alene og hopper inn i nye forhold omtrent før det gamle er avsluttet. De er avhengige av å ha noen der. Det er faktisk trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en som prøver veldig hardt å bli likt..

Nei, det går faktisk an å falle plaDask :)

Anonymous poster hash: ffb6c...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...