Gå til innhold

Fikk nettopp FB-melding av min gifte kollega på 50+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert

Må innrømme at jeg ble litt betenkt da denne meldingen fra min gifte mannlige kollega på 50+ tikket inn i FB-innboksen min for en time siden:

"God aften *mitt fornavn*

Har lenge lekt med tanken på å skrive til deg her.. vi har jo en så hyggelig tone når vi møtes..;-)

Kanskje et glass vin eller to sammen en kveld hadde vært hyggelig ?

Vi lever tross alt bare en gang...;-)

Ha en nydelig fredagskveld så lenge...vakre du;-)"

..selv er jeg 26, og denne utpreget "hyggelige tonen" oss imellom har jeg aldri oppfattet. Det eneste kontakten vi har på jobb er at vi hilser i korridorene og iblant veksler noen høflige fraser, samme som med alle andre som er tilknyttet kontoret.

Tror jeg takker nei, gitt.... Hva går det av enkelte :roll:

Anonymous poster hash: 45d31...1ca

Ekkel mann. Og du bør gi uttrykk for at du er over hans nivå her. Si at du syns det er best å skille jobb og privatliv. Skriv det kort uten lang forklaring.

Eller du kan velge å treffe ham so elskerinne.

Ditt valg. Regner med at du velger det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk en lignende melding fra onkelen til en jeg holdt på med. Vi var på tur til å bli sammen noe onkelen var helt klar over. Enkelte mannfolk er bare ekle

Anonymous poster hash: e37ae...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send kopi til kona hans!!

Anonymous poster hash: f21a9...c46

Det absolutt mest ondskapsfulle og infame jeg har hørt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke kona hans. Ts er ikke kona hans. Ts skal gi blaffen i kona hans, men tenke på seg selv. For alt du vet kan det være denne mannen og kona har en felles forståelse for at slike ting er okei. Folk må slutte å blande seg.

Anonymous poster hash: 21740...4d5

Kona og han har sannsynligvis IKKE en felles forståelse av at dette er okei.

Bedre at hun får vite det, så kan hun ta valget om dette er okei eller ikke.

Og "folk må slutte å blande seg"?? Den mannlige kollegaen hennes har allerede blandet seg nok ved å sende den meldingen, det er en naturlig fortsettelse at kona får vite det. Han har skapt konsekvensene selv.

Hvis TS er redd for trøbbel på jobben kan hun evt bare vise meldingen til de andre kollegaene først og se hva de synes.......

Endret av Noope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brusmaskin

Han tok en sjans og prøvde seg, det får være en ærlig sak. Hvorfor skal en skape videre bråk for mannen med å vise til kollegaer eller fortelle kona?

Ta det som et kompliment og takk nei. Ingen grunn til å lage trøbbel for fyren.

(Ille og respektløst nok at du legger ut en privat melding du får , på åpent forum, synes jeg)

Endret av brusmaskin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg ble litt betenkt da denne meldingen fra min gifte mannlige kollega på 50+ tikket inn i FB-innboksen min for en time siden:

"God aften *mitt fornavn*

Har lenge lekt med tanken på å skrive til deg her.. vi har jo en så hyggelig tone når vi møtes..;-)

Kanskje et glass vin eller to sammen en kveld hadde vært hyggelig ?

Vi lever tross alt bare en gang...;-)

Ha en nydelig fredagskveld så lenge...vakre du;-)"

..selv er jeg 26, og denne utpreget "hyggelige tonen" oss imellom har jeg aldri oppfattet. Det eneste kontakten vi har på jobb er at vi hilser i korridorene og iblant veksler noen høflige fraser, samme som med alle andre som er tilknyttet kontoret.

Tror jeg takker nei, gitt.... Hva går det av enkelte :roll:

Anonymous poster hash: 45d31...1ca

Huff!! Hankjønn noen ganger altså :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...