Gå til innhold

Dater en fyr, jeg lurer på om han mister jobben...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men jeg har uansett ikke tenkt å dømme endelig uten at du utdyper litt mer TS...

Er det slik at du tror han ikke er ærlig mot deg, men har mistet jobben allerede? Og er det selve arbeidsledighetens innvirkning på ham eller forholdet deres du frykter, eller de materielle konsekvensene av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her:

Tror jeg gjør det slutt faktisk uten å spørre han, føler det blir mye vanskeligere å gjøre det slutt hvis han innrømmer at han har fått sparken. Da er jeg plutselig den slemme etc. Det er ikke pengene jeg tenker på, men først og fremst at det blir slitsomt med en date som er nylig arbeidsledig. Skjønner heller ikke hvorfor han dater når han er i fare for å miste jobben, da det koster penger å date.

Anonymous poster hash: 85f55...e90

Du som mange andre er et medgangstroll ...man står som regel igjen alene når man skal starte oppbyggningen etter en krise.

Vær klar over at ingen har evige oppturer eller nedturer..å miste jobben grunnet nedbemanning er å regne som en ganske så liten midlertidig nedtur, det kan tvinge frem en mye bedre livssituasjon ved at man får en ny bedre jobb..hvem vet ?

Anonymous poster hash: fabfa...838

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Nettopp :).

Det er en uting at mange kvinner føler skam og et behov for å fremheve at de selv ikke er slik når de ser idiotiske påstander fra noen som tilhører samme kjønn.

Et studie viste nylig at kjønn og hudfarge ble overdrevent vektlagt som noe av betydning i en debatt der budskapet kom fra kvinner eller en etnisk minoritet.

Husk: Ingen andre enn den som har skrevet innlegget eller tenker slik som TS selv, bør føle at de skal stå til ansvar for noe.

Veldig klokt innlegg fra deg! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krokodillen

Jaha, hvorfor det..?

Enkeltindividers idiotiske meninger kan ikke anses som noe som representerer et helt kjønn, og ingen andre enn muligens TS har noe å skamme seg over her.

Det er da ingen hemmelighet at kvinner ofte blir ansett som golddiggere. Og ts er grunnen til nettopp det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et nysgjerrig spørsmål til Ts: Hvor lenge har dere datet, og bor han i Trondheim?



Anonymous poster hash: d0147...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen hemmelighet at kvinner ofte blir ansett som golddiggere. Og ts er grunnen til nettopp det!

Tror nok det går mer på at det er slitsomt å date en arbeidsledig person. Det er som å gå inn i et forhold med en person som har depresjon, man bør helst unngå det.

Anonymous poster hash: 1ce00...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...