Gå til innhold

Dater en fyr, jeg lurer på om han mister jobben...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest krokodillen

Men herregud.. Finnes da idioter av menn og. Betyr ikke at menn skal skamme seg over kjønnet sitt. Kjønnet har ingenting med hva som sitter i hodet. At TS er idiot gjør ikke meg idiot bare fordi vi begge har fitte :)

men herregud!!!!

nå er jeg kvinne og snakker dermed fra en kvinnes perspektiv.

og nei, det gjør det ikke til en idiot. men jeg blir uansett flau på kvinners vegne når det finnes slike latterlige meninger ang jobb og status

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

men herregud!!!!

nå er jeg kvinne og snakker dermed fra en kvinnes perspektiv.

og nei, det gjør det ikke til en idiot. men jeg blir uansett flau på kvinners vegne når det finnes slike latterlige meninger ang jobb og status

Jeg blir heller flau over personen i seg selv og ikke kjønnet personen tilhører :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med å forstå hvordan man kan date noen og ikke komme inn på jobbsituasjonen. For min del hadde det vært naturlig å bringe opp noe slikt i den daglige samtalen med en person man bryr seg om. Så kan man enten bli glad på vedkommendes vegne dersom det ikke er noen fare for at de blir kuttet, eller være en hjelp og støtte dersom de må på jobbjakt.

Jeg tror at dersom TS ikke ønsker å være en slik støtte for personen hun dater, så er de kanskje ikke riktige for hverandre i utgangspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med en fyr, som har en god jobb i et oljeselskap, et av de som nedbemanner hele tiden. Han begynte i selskapet for 2 år siden, etter å ha jobbet i annen bransje før.

Føler det blir litt mye pes hvis han får fyken, mye usikkerhet o.l. Da vil han slite med leiligheten. iom at han ikke snakker om det i det hele tatt føler jeg at han kanskje allerede har fått sparken.

Hadde dere giddet å date en som kanskje får sparken? Føler det blir litt slemt å direkte spørre om han fikk sparken og så eventuelt gjøre det slutt.

Anonymous poster hash: 85f55...e90

Såklart jeg hadde! Jeg hadde i tillegg prøvd å være så støttende som mulig.

Det er en belastning å miste jobben, og jeg syntes det er dårlig gjort å stikke avsted når folk har det vanskelig. Hvis du oppriktig liker fyren så drar du ikke med en gang ting blir litt vanskelig, da hjelper du til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det slutt med han TS. Han fortjener bedre enn deg.



Anonymous poster hash: f638a...182
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, en gjennomsnittelig kvinne fra Nord-Jæren.

Pffff... Langt i fra. De fleste kvinner her, som i resten av Norge, har heldigvis andre verdier en dette.

Anonymous poster hash: 874c5...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Pffff... Langt i fra. De fleste kvinner her, som i resten av Norge, har heldigvis andre verdier en dette. Anonymous poster hash: 874c5...552

Nord-Jæren, ikke hele landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Pffff... Langt i fra. De fleste kvinner her, som i resten av Norge, har heldigvis andre verdier en dette.

Anonymous poster hash: 874c5...552

Det stemmer jo bra med de kvinner jeg kjenner i det distriktet.

- men samtidig hører jeg akkurat den samme historien som TS forteller, bare fra mine unge, mannlige kolleger når de har vært ute med sine kompiser.... og det er bekymringsverdig.

Det er årsaken til at jeg spurte TS hav hun jobber med, - for alle steder hvor det er mye penger i omløp vil det finnes enkeltindivider som er i en kategori hvor det er penger og status som blir noen av de viktigste valgkriteriene i en fase hvor man 'dater'.

Tillegg: Og når det nevnes at det koster jo å date, så hører jeg desverre en forventning (riktig eller gal) om at det er ham som skal spandere 'daten'.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke hvorfor dette skal være noen problemstilling, forhold bør være bygd for å tåle mye mer enn dette om det skal ha noe for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mainbitch

Herregud for en ting å i det hele tatt lure på!

Selvfølgelig skal du ikke slå opp med han hvis han mister jobben, du skal støtte han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som reagerer på at eneste holdepunkt TS har for å frykte at han får sparken er at det er en generell trend med slanking av staber i distriktet?

Risikoen er mao ikke mye større enn den som de fleste arbeidstakere lever godt med hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skammer meg faktisk noen ganger over å være kvinne når jeg leser slike innlegg som ts skriver

Jaha, hvorfor det..?

Enkeltindividers idiotiske meninger kan ikke anses som noe som representerer et helt kjønn, og ingen andre enn muligens TS har noe å skamme seg over her.

Endret av Ibsenfrue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud.. Finnes da idioter av menn og. Betyr ikke at menn skal skamme seg over kjønnet sitt. Kjønnet har ingenting med hva som sitter i hodet. At TS er idiot gjør ikke meg idiot bare fordi vi begge har fitte :)

Nettopp :).

Det er en uting at mange kvinner føler skam og et behov for å fremheve at de selv ikke er slik når de ser idiotiske påstander fra noen som tilhører samme kjønn.

Et studie viste nylig at kjønn og hudfarge ble overdrevent vektlagt som noe av betydning i en debatt der budskapet kom fra kvinner eller en etnisk minoritet.

Husk: Ingen andre enn den som har skrevet innlegget eller tenker slik som TS selv, bør føle at de skal stå til ansvar for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...