Gå til innhold

Når er det naturlig å ligge sammen første gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg dater en fyr nå, som jeg liker veldig godt. Vi har vært venner veldig lenge, men har først nå begynt å vende det over til noe romantisk. Jeg er tilbakeholden på sex.

Det som er karakteristisk for mitt kjærlighetsliv, når det kommer til gutter og dating, er at jeg ufrivillig havner i 'casuelle' forhold. Jeg vil ikke ha et slikt forhold, fordi jeg vet at jeg ikke takler det.

Jeg ønsker ikke en fuckbuddy, jeg vil enten ha en kjæreste eller så vil jeg være singel. Er dessverre ikke skapt for uforpliktende sex, ettersom jeg knytter meg veldig til de jeg ligger med.

For å ta selvkritikk, er jeg veldig dårlig på å lese tegn og hint, og jeg klarer ikke skille mellom gutter som bare vil ha sex og gutter som er interessert i et forhold.

Jeg liker han her veldig godt, og jeg vil ikke miste ham. Har veldig lyst til å ligge med han, men jeg er redd for at han da vil avskrive meg som en person man bare har sex med. Samtidig ønsker jeg ikke å skremme han bort med kjærestepraten.

What to do?

Anonymous poster hash: cc455...fa3

Ja , man kan lett bli usikker på om vedkommende er ute etter kun sex hvis man har sex tidlig. Jeg opplevde i såfall at min siste date, var mer kjærlighetsfull i ord før vi hadde sex. Vi hadde sex andre gangen vi møttes. Og da vi hadde hatt sex ca tre ganger, så forandret han seg til å virke mer ut til å være ute etter sex. Men samtidig så vi han gjøre vennskapelige ting sammen med meg, og det ville vel ikke en fuckbuddy gjort? ;) . Vent til du er klar. Det fins ingen regler for hva som er rett eller ikke. Men samtidig så er det å ha sex før man kjenner vedkommende godt nok litt risikofyllt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kvinner er det sikkert en sjanse for at fyren bare er ute etter sex. For menn hender det oftere enn man skulle tro at dama bare vil ha noen å henge med, og det er grunnen til at hun ikke vil ha sex. Om man bruker litt kort tid (første) eller litt lang (fjerde) er det nok uansett lurt å være klar på hva man vil, og da snakker jeg ikke om lure blikk, men faktiske ord.



Anonymous poster hash: 90bd7...02c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et kort og enkelt svar her: dersom du må spørre på et forum om dette, så er du ikke klar.

Og klåring uten å ville noe mer over en periode på flere dater = du blir stemplet som luremus før du vet ordet av det.



Anonymous poster hash: eb205...880
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier bare at du ikke er klar for sex enda. Du behøver ikke unnskylde deg eller forklare. For all del ikke fortell om at du har blitt såret tidligere osv.



Anonymous poster hash: ef7b6...340
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Er det ikke lurt å bare benytte snakketøyet fra start av da TS?

Du sier her at du er skikkelig glad i han og at du ikke vil miste ham.....Se for deg scenarioet: Du dater han over flere måneder og dere småflørter og bygger opp forventninger, og plutselig en dag får du den kjipe følsen av at han ikke vil ha noe forhold med deg. (Masse bortkastet tid på en du håpet på)

Også ser du for deg det andre scenarioet: Du er rett frem og ærlig med ham helt fra starten og sier du har fallt for ham...at du er blitt så glad i ham, at du vil dele sex med ham og at du ønsker et forhold med ham. Og han likevel sier nei.

Tror du ikke at du sparer deg selv for masse luring og grubling på sistnevnte scenario? Jeg mener...DERSOM han sier nei altså.....da vil det "neiet" komme uansett enten det er på første date eller 15 date tror jeg. Det spørs helt på hva han ser for seg sammen med deg. Mye bedre å få klarhet i sånt så tidlig som mulig er det ikke?

Og dersom han føler det samme som deg og vil bli sammen med deg, vil du jo få vite det umiddelbart om du følger scenario 2 ;)

Dersom dette virkelig er en mann det er verdt å satse følsene sine på, så vil han ikke bli skremt bort av at du er ærlig om følsene dine. Du trenger ikke rope "Jeg vil gifte meg med deg og ha barn med deg NÅ!" på første date heller :fnise: .....Bare prat og pakk budskapet inn på en flott og vakker måte, så tenker jeg han blir smigret jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier bare at du ikke er klar for sex enda. Du behøver ikke unnskylde deg eller forklare. For all del ikke fortell om at du har blitt såret tidligere osv.

Anonymous poster hash: ef7b6...340

Hvorfor ikke?

Ikke at jeg er uenig med deg, bare lurte på om du kunne utdype.

Anonymous poster hash: cc455...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkerlig feil å ta det gradvis? Feks. klem første date, andre date litt kyssing, tredje date klining, fjerde date klining og litt klåing, og så mer og mer kosing, klåing, klining og stryking etter hvert før man har sex? (ikke nødvendigvis så strukturert å punktvis som her da, men...)

Anonymous poster hash: 21913...73c

Det er ikke feil å vente med sex, eller kline og kose litt før man havner til sengs. Men å stryke en mann oppover låret uten å ha noen planer om å ta det noe lenger enn det samme kveld, er unødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke feil å vente med sex, eller kline og kose litt før man havner til sengs. Men å stryke en mann oppover låret uten å ha noen planer om å ta det noe lenger enn det samme kveld, er unødvendig.

Men hva om man tydeliggjør dette da? Og sier i fra om at det ikke blir "full pakke" den kvelden?

Anonymous poster hash: 21913...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde dette med min date.Bare for å kose litt.Det var første gang jeg var hjemme hos ham og vi satt i stuen og så film.Det endte med litt mer klining og jeg tok deretter bussen hjem.

Dagen etter fikk jeg meldingen om at han synes daten vår hadde vært litt rar.Han var åpenbart sur for at det ikke hadde blitt sex.

Jeg må derfor spørre: Det å stryke på låret er det noe menn ofte tenker på som et slags signal, på at man er klar for sex? Er det best å unngå sånt kanskje..hvis man ikke tenker det skal lede til mer enn klining? (så at han fikk ståpikk da jeg gjorde det).

Anonymous poster hash: ca09e...7a3

Sur pga han ikke fikk sex... Det er dumpegrunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om man tydeliggjør dette da? Og sier i fra om at det ikke blir "full pakke" den kvelden?

Anonymous poster hash: 21913...73c

"Det blir ikke full pakke denne kvelden."

Anonymous poster hash: 90bd7...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det blir ikke full pakke denne kvelden."

Anonymous poster hash: 90bd7...02c

Mente selvfølgelig ikke at det skulle sies på denne måten..

Anonymous poster hash: 21913...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva om man tydeliggjør dette da? Og sier i fra om at det ikke blir "full pakke" den kvelden?

Anonymous poster hash: 21913...73c

"Du, det blir ikke sex i kveld. Det kan hende jeg blir litt klåfingret likevel, så jeg ville bare si ifra så du ikke blir skuffet." Joda, det kunne funket. Det hadde jo vært tortur likevel, selvfølgelig, men føler han det blir for mye, kan han jo bare si ifra så lenge han har fått beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du, det blir ikke sex i kveld. Det kan hende jeg blir litt klåfingret likevel, så jeg ville bare si ifra så du ikke blir skuffet." Joda, det kunne funket. Det hadde jo vært tortur likevel, selvfølgelig, men føler han det blir for mye, kan han jo bare si ifra så lenge han har fått beskjed.

Var mer noe slikt jeg mente ja. Tortur blir det jo egentlig for begge. Litt tortur er er jo bare kos etter min mening, mulig jeg er ganske alene om å tenke slik. Om man gir beskjed slik som dette kan man jo klå så mye man ønsker og begge vet hvor grensen går slik at man kan bremse ned om det blir for hett.

Anonymous poster hash: 21913...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bli ordentlig kjent først? Hvorfor ha sex med noen du kun har møtt ett par ganger. For meg virker det da mer som en slags "one night stand" når du har sex med han etter kun noen ganger. Er jo som å ha sex med en fremmed fortsatt. Man finner jo ikke ut hvordan personen er, blir ikke tygge på hverandre, eller tiltrukket når man ikke har fått tid til å bli kjent. Når man har sex med en gang så mister man jo hele poenget og spenningen til hverandre. Nei, jeg syns man skal møtes en del ganger først. Snakke sammen, ha det koselig, og dra på dates. Når tiden er inne for begge, kan dere ha sex. Det skal jo ikke være noe press på noen. Når begge vil og det har gått litt tid, så føles sexen fantastisk!!!:)

Anonymous poster hash: e61ae...706

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Sur pga han ikke fikk sex... Det er dumpegrunn.

Nei jeg syntes ikke det er dumpegrunn. Det spørs helt hva signaler hun har gitt ham.

Dersom ts har stryki han på låret og ellers ubevisst har gitt ham forhåpninger om sex, vil noen menn kunne oppleve det som veldig rart og frustrerende. Det betyr ikke at han er en drittsekk som bør dumpes umiddelbart? De har vel heller misskommunikasjon og gitt hverandre litt gale signaler tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bli ordentlig kjent først? Hvorfor ha sex med noen du kun har møtt ett par ganger. For meg virker det da mer som en slags "one night stand" når du har sex med han etter kun noen ganger. Er jo som å ha sex med en fremmed fortsatt. Man finner jo ikke ut hvordan personen er, blir ikke tygge på hverandre, eller tiltrukket når man ikke har fått tid til å bli kjent. Når man har sex med en gang så mister man jo hele poenget og spenningen til hverandre. Nei, jeg syns man skal møtes en del ganger først. Snakke sammen, ha det koselig, og dra på dates. Når tiden er inne for begge, kan dere ha sex. Det skal jo ikke være noe press på noen. Når begge vil og det har gått litt tid, så føles sexen fantastisk!!! :)

Anonymous poster hash: e61ae...706

Støtter denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bli ordentlig kjent først? Hvorfor ha sex med noen du kun har møtt ett par ganger. For meg virker det da mer som en slags "one night stand" når du har sex med han etter kun noen ganger. Er jo som å ha sex med en fremmed fortsatt. Man finner jo ikke ut hvordan personen er, blir ikke tygge på hverandre, eller tiltrukket når man ikke har fått tid til å bli kjent. Når man har sex med en gang så mister man jo hele poenget og spenningen til hverandre. Nei, jeg syns man skal møtes en del ganger først. Snakke sammen, ha det koselig, og dra på dates. Når tiden er inne for begge, kan dere ha sex. Det skal jo ikke være noe press på noen. Når begge vil og det har gått litt tid, så føles sexen fantastisk!!! :)

Anonymous poster hash: e61ae...706

Regner med du drømmer også om en David Gandy/Bruce Wayne/Christian Grey kryssning. Mye Disney her ja.

Anonymous poster hash: 4fc8f...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...