Gå til innhold

Hvorfor er de minst attraktive og passende så frampå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje du ikke er så attraktiv som du tror? Eventuelt prøv noe annet enn nettdating. Anonymous poster hash: 40e8e...9a4

Jeg er akkurat så attraktiv som jeg tror.

Anonymous poster hash: 68aff...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg ikke på, og har knapt vært på, noen datingside.

Men som en av de "uattraktive" selv, så kan jeg fortelle deg hvorfor vi tar kontakt med deg:

Fordi hvis ikke VI tar kontakt, så blir det ingen kontakt på oss. Det finnes ingen der ute som tar kontakt med OSS.

Og når vi først må stå for kontakten selv, så kan vi likegodt prøve oss på noen vi virkelig synes ser bra ut.

Hvorfor det? Er det ikke nye bedre og hyggeligere å holde seg til egen divisjon. Det synes jeg. Jeg velger mine kandidater ut fra hva jeg selv vet jeg får til. Det er mange divisjoner både over og under meg.

Anonymous poster hash: 68aff...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke en tenåring, men i all beskjedenhet så ser jeg bedre ut enn de fleste damer på min alder (er jeg blitt fortalt flere enn en gang). I profilteksten min på et nettdatingsted jeg var innom krysset jeg av for aldresspennet jeg vil fortrekke en mann fra, noe yngre eller like gammel som meg. Det ønsket kom også fram i profilteksten. La ut bilde av meg selv.

Hadde godt med besøk, men de som viste størst interesse var enten lite attraktive eller eldre enn meg.Det var gode alternativer innom profilen min også, men de tittet for det meste, noen flere ganger. Jeg hadde profilen bare et noen dager. Stedet hadde en relasjonstest som jeg tok, og hvor mange av disse ikke-alternativ karene sjekket sin test mot. Det syntes jeg ble så svært lite ok at jeg slettet profilen.

I det virkelige liv er det "titterne" jeg kommer i kontakt med ute på byen , så jeg overvurderer nok ikke eget utseende. Profilteksten min var kort og hyggelig.

Hvorfor hiver disse ikke-alternativene seg rundt og melder interesse for noe de bør ha magamål til å forstå at de ikke kan oppnå?

Hvorfor henger titterne på gjerdet?

Anonymous poster hash: 68aff...d87

En plausibel forklaring på hvorfor de attraktive mennene ikke kontakter deg der, er at du selv ikke er så attraktiv som du tror du er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En plausibel forklaring på hvorfor de attraktive mennene ikke kontakter deg der, er at du selv ikke er så attraktiv som du tror du er.

Ts sier jo at hun har sjanse på de mennene som bare titter, men ikke tar kontakt i det virkelige liv da.

Anonymous poster hash: 9a18a...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts sier jo at hun har sjanse på de mennene som bare titter, men ikke tar kontakt i det virkelige liv da.

Anonymous poster hash: 9a18a...d14

På byen med ølbriller, ja. Men det er vel strengt tatt ikke det samme.

Anonymous poster hash: 8b309...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts sier jo at hun har sjanse på de mennene som bare titter, men ikke tar kontakt i det virkelige liv da.

Anonymous poster hash: 9a18a...d14

Hun sier kun at hun "kommer i kontakt" med dem og ikke hvordan denne kontakten initieres. Hvis hun bare trenger å dra på byen for å skaffe seg en bra mann, så kan jeg ikke skjønne hvorfor hun føler behov for å frekventere noen datingsside.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert fordi de må jobbe mer en de som ser ut som modeller.



Anonymous poster hash: 66545...e6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat så attraktiv som jeg tror.

Anonymous poster hash: 68aff...d87

Kanskje de du synes er attraktiv ikke synes du er attraktiv? Skjønnhet er i øyet som ser. Det er sikkert ikke alle i hele verden som synes du er flottere enn gjennomsnittet siden vi alle liker forskjellige ting. Jeg mener; det er helt sikkert ikke alle i verden som synes jeg er attraktiv selv om min samboer (som er veldig fin) synes jeg er vakker. Sant?

Fordi noen menn foretrekker en dame med store lepper, noen foretrekker noen med små lepper, noen foretrekker damer med store øyne og noen foretrekker damer med små øyne.

Anonymous poster hash: 40e8e...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi det finnes også jenter som tar kontakt på datingsider, og de attraktive mennene slipper å ta kontakt selv dermed gjør de det ikke. Om de ikke finner ei som er usedvanlig pen eller med en fantastisk profiltekst.

Jeg får bare kontakt av menn som er veldig mye yngre enn meg, eller jeg ikke finner attraktive. I nettdatingsverdnen er jeg overfladisk, da man ofte bare har bilde og et par linjer å gå utifra. Så for å få kontakt med de mennene jeg vil snakke med, kontakter jeg stort sett selv. Og det funker som bare det, får somregel lange svar og samtaler ut av det om jeg bare vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et eksempel på en med oppblåst ego som ser seg berettiget til å bare bli kontaktet av de man selv finner attraktive. Newsflash: Er du på en datingside så må du regne med at folk tar kontakt med deg, og at du ikke nødvendigvis syntes alle som gjør det er attraktive. Om du ikke liker det så får du heller slette profilen din og finne andre arenaer å date på.



Anonymous poster hash: ef5a8...a3b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke en tenåring, men i all beskjedenhet så ser jeg bedre ut enn de fleste damer på min alder (er jeg blitt fortalt flere enn en gang). I profilteksten min på et nettdatingsted jeg var innom krysset jeg av for aldresspennet jeg vil fortrekke en mann fra, noe yngre eller like gammel som meg. Det ønsket kom også fram i profilteksten. La ut bilde av meg selv.

Hadde godt med besøk, men de som viste størst interesse var enten lite attraktive eller eldre enn meg.Det var gode alternativer innom profilen min også, men de tittet for det meste, noen flere ganger. Jeg hadde profilen bare et noen dager. Stedet hadde en relasjonstest som jeg tok, og hvor mange av disse ikke-alternativ karene sjekket sin test mot. Det syntes jeg ble så svært lite ok at jeg slettet profilen.

I det virkelige liv er det "titterne" jeg kommer i kontakt med ute på byen , så jeg overvurderer nok ikke eget utseende. Profilteksten min var kort og hyggelig.

Hvorfor hiver disse ikke-alternativene seg rundt og melder interesse for noe de bør ha magamål til å forstå at de ikke kan oppnå?

Hvorfor henger titterne på gjerdet?

Anonymous poster hash: 68aff...d87

De har flere valg? Du er mindre attraktiv enn du tror? Du har en rar profil tekst? De kan ikke kontakte deg fordi det er en paywall på datingsiden? Du hadde kun profil i et par dager?

Anonymous poster hash: 31620...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være oppblåst eller selvgod for å innrømme at man ser bra ut. Jeg synes det er flott at du ikke unnskylder selvtilliten knyttet til utseende ditt, du ser bra ut, og det er da bare flott. Man trenger ikke svare surt, TS trenger ikke å bli oppdratt.

Jeg aner ikke hvorfor de ikke tar kontakt, kan være småting som hindrer dem fra å gjøre det, eller som andre sier at de venter til folk tar kontakt med dem. Når det kommer til de du synes er mindre attraktive så synes jeg det er bra de tar kontakt. Det er jo i bunn og grunn ingen regler som sier at man som mindre attraktiv ikke har rett til å være sammen med noen som er eksepsjonelt pen å se på.



Anonymous poster hash: 3cd29...4a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd noe av det samme. Jeg tror det er alderen som er årsaken. Man ser din alder med en gang, i motsetning til i det virkelige liv. Og mange menn ønsker en ung dame, som de eventuelt kan få barn med. Dessuten forbinder noen unghet med skjønnhet og status. Så om du ser bra ut nå, kan de tenke at du kanskje ikke gjør det om ti år. Man kan blir vurdert litt som en vare på nettet.

Jeg er passert 40 og opplever stadig at menn i 20- og 30-årene kikker interessert på meg på gata. Men på nettet er det som om man er stemplet "utgår på dato" i 35-årsalderen.



Anonymous poster hash: 56229...519
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger ikke være oppblåst eller selvgod for å innrømme at man ser bra ut. Jeg synes det er flott at du ikke unnskylder selvtilliten knyttet til utseende ditt, du ser bra ut, og det er da bare flott. Man trenger ikke svare surt, TS trenger ikke å bli oppdratt.

Jeg aner ikke hvorfor de ikke tar kontakt, kan være småting som hindrer dem fra å gjøre det, eller som andre sier at de venter til folk tar kontakt med dem. Når det kommer til de du synes er mindre attraktive så synes jeg det er bra de tar kontakt. Det er jo i bunn og grunn ingen regler som sier at man som mindre attraktiv ikke har rett til å være sammen med noen som er eksepsjonelt pen å se på.

Anonymous poster hash: 3cd29...4a2

Nei, men det er forskjell på å mene at man ser bra ut og mene at man er for bra til å la seg kontakte av de man selv mener er under egen liga. Da har man in mine øyne et oppblåst ego og en virkelighetsorientering kan være passende. Dessuten vil jo andre også vurdere egen attraktivitet på samme måte som man selv vurderer deres og i mange tilfeller blir man kanskje vurdert til å være mindre attraktiv enn det man selv føler seg som. Det kan delvis være grunnen til at man ikke blir kontaktet av de man ønsker å bli kontaktet av selv om man ikke innser det selv. Å sikte for høyt går begge veier det, det er litt meningsløst å klage at mindre attraktive folk kontakter en når man kanskje går i den samme fella selv.

Får man ikke respons fra de man ønsker den fra så må man faktisk innse at man sannsynligvis ikke appellerer til dem. Så enkelt er det faktisk.

Anonymous poster hash: ef5a8...a3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...