Gå til innhold

Hvorfor er de minst attraktive og passende så frampå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke en tenåring, men i all beskjedenhet så ser jeg bedre ut enn de fleste damer på min alder (er jeg blitt fortalt flere enn en gang). I profilteksten min på et nettdatingsted jeg var innom krysset jeg av for aldresspennet jeg vil fortrekke en mann fra, noe yngre eller like gammel som meg. Det ønsket kom også fram i profilteksten. La ut bilde av meg selv.

Hadde godt med besøk, men de som viste størst interesse var enten lite attraktive eller eldre enn meg.Det var gode alternativer innom profilen min også, men de tittet for det meste, noen flere ganger. Jeg hadde profilen bare et noen dager. Stedet hadde en relasjonstest som jeg tok, og hvor mange av disse ikke-alternativ karene sjekket sin test mot. Det syntes jeg ble så svært lite ok at jeg slettet profilen.

I det virkelige liv er det "titterne" jeg kommer i kontakt med ute på byen , så jeg overvurderer nok ikke eget utseende. Profilteksten min var kort og hyggelig.

Hvorfor hiver disse ikke-alternativene seg rundt og melder interesse for noe de bør ha magamål til å forstå at de ikke kan oppnå?

Hvorfor henger titterne på gjerdet?




Anonymous poster hash: 68aff...d87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olivia Benson

De som ikke er så attraktiv har ingenting å tape ved å ta kontakt med deg. De som er attraktive trenger ikke ta kontakt, for de får antageligvis nok tilbud allerede.

Hva med å være den som tar initiativ? Ta kontakt først med de som du mener er attraktive.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det virkelige liv kan titterne ta til takke med deg, for det er kanskje ikke så lett. På datingsider har man lett kontakt med alle mulige kvinner, og da velger man ofte de deiligste av de man tror man har sjans på. Så du er kanskje en ok kvinne, men det er sannsynligvis mange flere på siden som er deiligere enn deg.



Anonymous poster hash: e8751...f62
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig du ser bra ut, det vet jeg ingen ting om. Men kanskje 'titterne' ikke liker profilteksten din? Kanskje dere ikke har noe til felles sånn ellers? Kanskje de liker pene kvinner med en annen type utseende enn ditt?

Anonymous poster hash: 8b309...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Om jeg har barn eller ikke er ikke vesentlig. Jeg er ikke så ung. Folk på min alder har for det meste barn. Ser det med at folk liker forskjellig tekst og forskjellig typer damer.

Skal vi se.... Da spør jeg annerledes. Er det noen som har opplevd det samme som meg? I så tilfelle, hvorfor tror du det er sånn?

ts

Anonymous poster hash: 68aff...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noen menn synes ung alder i seg selv er attraktivt. Litt som noen kvinner synes menn over 1.80 eller med bra jobb er attraktivt, mens menn ikke bryr seg like mye om dette.

Kan også ha noe med å gjøre at titterne ikke har betalt for oppgradert konto, da kan de nemlig ikke sende deg meldinger, tror jeg.



Anonymous poster hash: d2d41...621
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jada, jeg kan skal ta kontakt neste gang jeg lager en profil, men det er ikke mitt tema i denne tråden.

Ts

Anonymous poster hash: 68aff...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Jada jada, jeg kan skal ta kontakt neste gang jeg lager en profil, men det er ikke mitt tema i denne tråden.

Ts

Anonymous poster hash: 68aff...d87

Men du skjønner vel at vi ikke kan vite hvorfor enkelte ikke tar kontakt? Da må du nesten spørre de direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Om jeg har barn eller ikke er ikke vesentlig. Jeg er ikke så ung. Folk på min alder har for det meste barn. Ser det med at folk liker forskjellig tekst og forskjellig typer damer.

Skal vi se.... Da spør jeg annerledes. Er det noen som har opplevd det samme som meg? I så tilfelle, hvorfor tror du det er sånn?

ts

Anonymous poster hash: 68aff...d87

Ja jeg opplever dette selv og tror det har med å gjøre at de mindre attraktive ikke har noe å tape, som nevnt over her. Denne gruppen er også mer desperat og sender nok meldinger til alle.Det er rimelig å forvente at folk utenfor aldersønsket tar kontakt.Det samme gjelder de som er lite attraktive.Slikt må man bare regne med når man har profil..Det å aktivt ta initiativ og kontakte dem man synes ser interessante ut er et godt tips. De gangene jeg gjør det får jeg som regel svar.Noen av titterne er sjenerte og ønsket vel at jeg skulle ta første steget. Kan jo være tilfellet med dine tittere også.Man kan godt være sjenert fordi om man er kjekk.

Anonymous poster hash: 73c44...39e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg opplever dette selv og tror det har med å gjøre at de mindre attraktive ikke har noe å tape, som nevnt over her. Denne gruppen er også mer desperat og sender nok meldinger til alle.Det er rimelig å forvente at folk utenfor aldersønsket tar kontakt.Det samme gjelder de som er lite attraktive.Slikt må man bare regne med når man har profil..Det å aktivt ta initiativ og kontakte dem man synes ser interessante ut er et godt tips. De gangene jeg gjør det får jeg som regel svar.Noen av titterne er sjenerte og ønsket vel at jeg skulle ta første steget. Kan jo være tilfellet med dine tittere også.Man kan godt være sjenert fordi om man er kjekk. Anonymous poster hash: 73c44...39e

Takk for fint svar :)

ts

Anonymous poster hash: 68aff...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg ikke på, og har knapt vært på, noen datingside.

Men som en av de "uattraktive" selv, så kan jeg fortelle deg hvorfor vi tar kontakt med deg:

Fordi hvis ikke VI tar kontakt, så blir det ingen kontakt på oss. Det finnes ingen der ute som tar kontakt med OSS.

Og når vi først må stå for kontakten selv, så kan vi likegodt prøve oss på noen vi virkelig synes ser bra ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Om jeg har barn eller ikke er ikke vesentlig. Jeg er ikke så ung. Folk på min alder har for det meste barn. Ser det med at folk liker forskjellig tekst og forskjellig typer damer.

Skal vi se.... Da spør jeg annerledes. Er det noen som har opplevd det samme som meg? I så tilfelle, hvorfor tror du det er sånn?

ts

Anonymous poster hash: 68aff...d87

Kanskje du ikke er så attraktiv som du tror? Eventuelt prøv noe annet enn nettdating.

Anonymous poster hash: 40e8e...9a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mest sannsynlig mange flere penere enn deg på et nettsted, TS.

Ja kanskje det. De har vel hopa seg opp der

Anonymous poster hash: 68aff...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...