Gå til innhold

Nettdating og sjalusi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker han godt og han virker som en kjernekar. Vi har snakket mye sammen og om mye personlig. Virker som vi kommer overens ihvertfall og han har gitt uttrykk for at han liker det han har lest om meg, veldig godt.

Blir litt småsjalu fordi jeg vil at hans oppmerksomhet skal være på meg og når jeg ser at han er pålogget kjenner jeg at jeg blir litt såret. Jeg burde jo ikke det, det er sånn det er når man dater...man prøver det ut med flere folk. Det er ulogisk å oppføre seg som jeg gjør... :vetikke:

Har forresten slettet kontoen min fordi jeg ikke fikk så mye ut av siden (bortsett fra kontakt med denne fyren).

Måtte bare få dette ut. Noen som føler det samme?



Anonymous poster hash: f37a2...bd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det sånn, jeg er pålogget sukker nå, siden jeg åpnet siden for å lese en melding fra en dame.

Men jeg er ikke inne og surfer der. Den er bare en av de åpne fanene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik. Har han gitt uttrykk for at han liker deg?. Hvor lenge har dere snakket?. Skal dere treffes?.

Gi han litt tid så sletter han den nok, han liker nok deg godt tilbake og føler det litt på samme måte. Men da jeg holdt på med nettdating var det ofte det bare sto at jeg var pålogget osv. Var ikke alltid inne der og snakket og når jeg først likte en godt snakket jeg kun med henne.



Anonymous poster hash: 5a02c...1ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke engang har møttes så skjønner jeg jo at han ikke sletter profilen sin og satser allerede.. Han er der sikkert bare for å se om det har skjedd noe nytt og ikke for å aktivt jakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han slette profilen? Ha nå litt is i magen.



Anonymous poster hash: fb79c...3ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik. Har han gitt uttrykk for at han liker deg?. Hvor lenge har dere snakket?. Skal dere treffes?.

Gi han litt tid så sletter han den nok, han liker nok deg godt tilbake og føler det litt på samme måte. Men da jeg holdt på med nettdating var det ofte det bare sto at jeg var pålogget osv. Var ikke alltid inne der og snakket og når jeg først likte en godt snakket jeg kun med henne.

Anonymous poster hash: 5a02c...1ad

Det har han. Liker meg veldig godt og vi skal møtes snart ja :)

Hvis dere ikke engang har møttes så skjønner jeg jo at han ikke sletter profilen sin og satser allerede.. Han er der sikkert bare for å se om det har skjedd noe nytt og ikke for å aktivt jakte.

Hvorfor skal han slette profilen? Ha nå litt is i magen.

Anonymous poster hash: fb79c...3ad

Les innlegget mitt - jeg sa at jeg vet at det er irrasjonelt å være sånn. Forventer ikke at han sletter den heller :fnise: Bare ville lufte følelsene mine og høre om andre har kjent/kjenner samme følelse av ulogisk sjalusi.

Anonymous poster hash: f37a2...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo naturlig at du ikke vil dele ham med andre når du opplever å allerede ha knyttet bånd til ham allerede før dere engang har møttes.

Når det er sagt så er nettdating ett numbers game. Jo fler personer du jobber deg gjennom jo større sjangs har du til å finne noe som klaffer bra. Jeg ville ikke sett det som urimelig att han beholder profilen selv etter dere har møttes/datet.

Profilen ryker nok først når han vet om du er rett for ham. Kvinner jakter menn som de jakter klær, de vet hva de vil ha når de ser det. Menn er derimot mindre emosjonelle når de velger partner og det tar dertil lengre tid å bestemme seg, man vil prøve ut mest mulig før man binder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo naturlig at du ikke vil dele ham med andre når du opplever å allerede ha knyttet bånd til ham allerede før dere engang har møttes.

Når det er sagt så er nettdating ett numbers game. Jo fler personer du jobber deg gjennom jo større sjangs har du til å finne noe som klaffer bra. Jeg ville ikke sett det som urimelig att han beholder profilen selv etter dere har møttes/datet.

Profilen ryker nok først når han vet om du er rett for ham. Kvinner jakter menn som de jakter klær, de vet hva de vil ha når de ser det. Menn er derimot mindre emosjonelle når de velger partner og det tar dertil lengre tid å bestemme seg, man vil prøve ut mest mulig før man binder seg.

Sant. Regner med at om vi kommer godt overens irl og det er mye kjemi, vil han etterhvert slette dem. Forventer overhodet ikke at han gjør det nå...:)

Anonymous poster hash: f37a2...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant. Regner med at om vi kommer godt overens irl og det er mye kjemi, vil han etterhvert slette dem. Forventer overhodet ikke at han gjør det nå... :)

Anonymous poster hash: f37a2...bd0

Ikke tenk på profilen i det hele tatt!

Et godt råd, ikke bry deg om sånt. Ikke sjekk profilen. Ikke sjekk topplista på snapchat. Slike ting skaper bare usikkerhet og ødelegger ting som kunne blitt noe bra.

Anonymous poster hash: fb79c...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...