Gå til innhold

Ringe fra PC - hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har et litt kinkig problem her. Tlf min er til reparasjon (får den igjen antakelig om noen dager).

Jeg har sendt inn CV til endel jobber og har idag fått svar på mail om at en av dem er interessert. Hun vil imidlertid ta en prat på tlf, og så eventuelt etterpå kalle meg inn til intervju.

Jeg har nå en google chromebook etter at macen krasjet. Jeg får ikke til å installere skype her.

Installerte google "hangouts" der man kan ringe fra pcen (litt som skype) og fylte på kreditt. Når jeg imidlertid ringer er det ikke alt jeg får ti. Jeg klarte å ringe automatisk telefonbank men når jeg ringer kvinnen fra rekrutteringsbyrå bare legges det på med en gang. Jeg får mao. ikke "voice on voice" kontakt. Jeg har naturligvis heller ikke noe nummer å gi henne ettersom man ikke kan ringes opp.

Noen som har erfaring med dette eller evt. kan anbefale en annen side? Jeg har ikke penger til å skaffe meg en midlertidig mobil.



Anonymous poster hash: 992b9...f2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt ot, men: Du skriver at du ikke har penger til å skaffe en midlertidig mobil. Hva med å spørre familie/venner/bekjente om de har en gammel en som du kan låne til du får din egen tilbake?

De fleste har nok minst en gammel mobil liggende som de ikke bruker.



Anonymous poster hash: 05f4b...057
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ot, men: Du skriver at du ikke har penger til å skaffe en midlertidig mobil. Hva med å spørre familie/venner/bekjente om de har en gammel en som du kan låne til du får din egen tilbake?

De fleste har nok minst en gammel mobil liggende som de ikke bruker.

Anonymous poster hash: 05f4b...057

Roommaten har ikke, ikke venninnen jeg vet er i byen, et par andre er bortreist. Familien bor ikke her, hjelper ikke at de har...

Anonymous poster hash: 992b9...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som litauerne. Pant flasker og finn en telefonboks.



Anonymous poster hash: 66b63...808
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt en mobil på f.eks Clas Ohlson til 150 kroner. Det kan være lurt å ha en backup løsning i huset til enhver tid uansett, så det kan være en god investering. Avhengig av hvilket abonnement du har så kan du få nytt SIM kort i butikker også.

Eventuelt så kunne du dratt til en telefonkiosk eller noe slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roommaten har ikke, ikke venninnen jeg vet er i byen, et par andre er bortreist. Familien bor ikke her, hjelper ikke at de har...

Anonymous poster hash: 992b9...f2b

Legg ut status på facebook. Eller i diverse grupper som Vennehjelpen, gis bort- grupper o.s.v.

Anonymous poster hash: 05f4b...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får kjøpt en mobil på f.eks Clas Ohlson til 150 kroner. Det kan være lurt å ha en backup løsning i huset til enhver tid uansett, så det kan være en god investering. Avhengig av hvilket abonnement du har så kan du få nytt SIM kort i butikker også.

Eventuelt så kunne du dratt til en telefonkiosk eller noe slikt!

Er ikke i Norge dessverre, koster litt mer her.

Et siste svar er selvsagt tlf boks ja.

Jeg sliter med nettbanken og kan derfor ikke sjekke konto men skal sjekke uttak om jeg har nok til en ekstra en, pluss SIM.

Anonymous poster hash: 992b9...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...