Gå til innhold

Finnes det kvinner som spiller starcraft?


waco

Anbefalte innlegg

Hey jeg satt å tenkte på en ting. Starcraft spiller jenter det? Eller spillet for avansert og hastigheten går for fort?

Snakker om multiplayer ladder med ranking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes, takk for link nummer to, det er 1.8 prosent av alle som spiller starcraft som er kvinner.

De fleste som spiller starcraft proft er asiatere. Det ligger noe i genene til asiatere som gjør at asiatere i større grad enn andre mennesker klarer slike spill.

Det er som å spille sjakk uten tid med økonomi.

Jeg har forresten gold-ranking i multiplayer med fire på lag. Det er vel topp 30% tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I don't really give a shit. Sånne spill er kjedelige.

Spillet er for avansert og for vanskelig for folk flest så jeg forstår at mange synes starcraft er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo Scarlett som er sc2 proff , men hun er transseksuell.

Anonym poster: 6eb8dc99395adec1f6bf45bf0d90f834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo Scarlett som er sc2 proff , men hun er transseksuell.

Anonym poster: 6eb8dc99395adec1f6bf45bf0d90f834

Ja det blir litt juks å være transseksuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet er for avansert og for vanskelig for folk flest så jeg forstår at mange synes starcraft er kjedelig.

Er vel heller det at jeg ikke har menns behov for vold. Men høyerestående vesner har jo ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel heller det at jeg ikke har menns behov for vold. Men høyerestående vesner har jo ikke det.

Det er mer et strategispill Silfen, man styrer økonomier og knapphet med ressurser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker f.eks Civilization, men SC har jeg bare aldri følt meg tiltrukket av, til tross for hardbarket SC2 kjæreste. :vetikke:

Anonym poster: d8d7216132870fbf20e329071609b3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller Starcraft brettspill!

Anonym poster: b5cd8b5dc2aa2e7c7c0221d217e08c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte det første spillet i mange, mange år, elsker det. Dessverre har noe skjedd som gjør at det begynner å hakke på dataen under krig og angrep, så står jeg der med alle tropper ødelagt innen det slutter :(

SC2 har jeg også, men det har jeg ikke vært så aktiv på, må jeg innrømme.. På tide å spille det igjen og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spillet for avansert og hastigheten for fort for jenter? Du vet at du er ekstremt diskriminerende nå. Jeg sier ikke at jeg elsker Starcraft men om jeg hadde syntes at spillet var avansert så hadde nok andelen gutter også vært like stor. Kvinner er ikke mindre intelligente enn menn eller mindre skilled i dataspill enn menn, kun fordi de er kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte SC2 masse intill jeg fikk barn. Man kan jo liksom ikke bare pause når babyen plutselig våkner og trenger deg. Kanskje jeg skal ta en kveld med barnevakt å tørske støv av gamle kunster :P

Anonym poster: 45fc251b12417f350baca3705c4e7ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Alle spill i verden er jo for begge kjønn, avhenger bare av interessen hos folk, men, jeg respekterer veldig veldig godt at jenter/damer spiller Starcraft ass!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spiller mange ulike spill, men starcraft er ikke for meg rent interessemessig. Går i FPS spill på PC og alt mulig annet på xbox. At det er lite kvinneligere gamere er bare en myte, men interessen varierer fra spill til spill. Mye mer damer i WoW enn det er i BF3 f.eks. Rent sjeldent jeg møter andre kvinner i BF ivertfall, synd :/

Endret av SliceOfLife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, med en gang ei jente fullfører sitt første Starcraft spill så blir hun transformert til en gutt, men beholder mye av sitt feminine utseende. Det er derfor det kan være vanskelig å se forskjell på gutter og jenter i land som Sør Korea og Japan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Starcraft jeg.... :)

Men er helt talentløs og ikke i nærheten rask/effektiv nok :)

Jeg synes det er litt sexy med damer som liker starcraft. Jeg håper ikke det er fordi jeg er overtroisk, er det derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...