Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Solsmil

Denne, av en kvinne godt oppe i 30-årene, med en datter på 17 som bor hjemme:

"Nå er jeg faktisk litt forbannet på Desiré Yeanette (hun heter ikke det, men det er ikke langtifra...). Gjett hva, folkens! Skulle ha litt kveldskos med Mr MX Fighter, men hvor fant jeg den?!!??? I nattbordsskuffen til dattera! Hi hi, men litt morsomt også, da... Ingen skal si at vi ikke har et nært forhold. LOL!"

Mulig jeg bør være anonym nå, men denne dama har nesten 2000 venner, så jeg tar sjansen. :)

hahahahahahahahahahaha!! :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: det var dagens!! herregud, en ting er å utlevere seg selv på den måten, det synes jeg er ille nok. men når du tar den 17-årige datteren din synes jeg det går over grensen... men har forøvrig sett flere mødre-døtre som er vennner på facebook, og kommenterer ting hos hverandre som de kanskje burde tatt privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har delt dette i en annen tråd også, men dette får meg til å bli sånn smått uvell.

''Sitter her og venter på ein hard ein. Er opplaust i tårer og får den ikkje ut. Noen please, be han drite og dra!''

''Nå har det gått 10 minutter, og han sitter som støpt i f*tta. Faen.''

''Vurdere å pelle den ut med fingern, har faen sittet her snart eit kvarter! GET OUT.''

''Fikk den ut nå. Kjære sambo kom hjem <3 Nå bir det kos, heheh''

Ho er i 20-åra. Og disse statusene var dedikert til hennes alt for offentlige do-besøk. ÆSj.

Endret av yes2yes
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne, av en kvinne godt oppe i 30-årene, med en datter på 17 som bor hjemme:

"Nå er jeg faktisk litt forbannet på Desiré Yeanette (hun heter ikke det, men det er ikke langtifra...). Gjett hva, folkens! Skulle ha litt kveldskos med Mr MX Fighter, men hvor fant jeg den?!!??? I nattbordsskuffen til dattera! Hi hi, men litt morsomt også, da... Ingen skal si at vi ikke har et nært forhold. LOL!"

Mulig jeg bør være anonym nå, men denne dama har nesten 2000 venner, så jeg tar sjansen. :)

:sjokkert::hakeslepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, denne kom nå nettopp. Samme dame som jeg snakket om i mitt forrige innlegg her..

"hadde en herlig fantasi på vei hjem.. så for meg leiligheten vår med mange koselys, sangen "i`ve never been to me" av Charlene, noe godt og spise og ikke minst verdens vakreste kjæreste som satt i sofaen og hadde bestemt seg for å fortsette forholdet.. godt å ha en sånn fantasi midt i alt dette ♥ man vet jo aldri.. mirakler kan fortsatt skje ♥"

(Jeg sier bare.. han skal ha tid til å tenke? Og så driver hun å skriver slikt så og si hele tiden.. hehe)

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har delt dette i en annen tråd også, men dette får meg til å bli sånn smått uvell.

''Sitter her og venter på ein hard ein. Er opplaust i tårer og får den ikkje ut. Noen please, be han drite og dra!''

''Nå har det gått 10 minutter, og han sitter som støpt i f*tta. Faen.''

''Vurdere å pelle den ut med fingern, har faen sittet her snart eit kvarter! GET OUT.''

''Fikk den ut nå. Kjære sambo kom hjem <3 Nå bir det kos, heheh''

Ho er i 20-åra. Og disse statusene var dedikert til hennes alt for offentlige do-besøk. ÆSj.

Sitter som støpt i fitta? :klo:

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter som støpt i fitta? :klo:

Den der har jeg lenge fundert over selv. Enten er ho ein sjelden anatomisk mutasjon innvendig, eller så har jeg ikke lyst til å vurdere hennes kunnskaper på dette feltet :sukk:
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der har jeg lenge fundert over selv. Enten er ho ein sjelden anatomisk mutasjon innvendig, eller så har jeg ikke lyst til å vurdere hennes kunnskaper på dette feltet :sukk:

Hehe... Begynte å lure på om hun mente det som et slags uttryk på samme måte som "hånd i handske", altså at bæsjen satt fast i rumpa som fot i hose :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis skrev i Facebookstatusen sin

" Nå har jeg fått klamydia igjen.

Jeg prøvde å tagge dere som burde ta dere en sjekk, men fikk bare tagget 6 av dere.

De av dere som har pult meg de siste tre månedene - ta dere en sjekk.

Sånn. Nå slapp jeg å ringe rundt til alle sammen "

OG DET VAR IKKE FACERAPE.

Hehe, men denne gikk jo rundt! Flere av mine fb-venner skreiv noe lignende :P

Endret av Frøya90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på min venneliste posta bilde av sin døde bror. Altså mens han var død og hun hadde tatt bildene på likskue.

Har..Ikke..Ord.. :sjokkert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17:00 damer og øl er ikke feil

17:30 øl i sofaen alene er ikke feil

18:50 neivel ingen dame

19:00 film og damer er ikke feil

19:15 film alene er ikke feil

19:30 jeg vil ha dame

20:00 hvor er det fest?

21:00 ingen fest, men øl alene er ikke feil

noe sånt i den duren var det. hva skal man svare på det?

Har vi samme personen på lista??? :fnise:

Ett eks:

18.00 - Har tent masse levende lys, rolig musikk i bakgrunn, rødvin i glasset - herlig kveld.

18.30 - God rødvin, fin stemning med levende lys. Mangler ei i armkroken.

19.00 - Noen som vil komme å ha ett glass vin? Koselig steming med levende lys

19.30 - neivel, ingen vil dele vinen. Får sitte her ensom.

osv, osv, osv, helt til..

23.00 - Rødvinen drukket opp alene, blåst ut alle levende lys, går og legger meg i senga alene.

Dette er en godt voksen mann :fnise:

Ellers har vi de som legger ut bilde av seg selv ved enhver mulighet. "spiser frokost", "sminker meg", "på vei til jobb", "spiser lunch", "lager middag", "har dekt bordet", osv, osv.....

Jeg blir flau på personens vegne!!!!!

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men denne gikk jo rundt! Flere av mine fb-venner skreiv noe lignende :P

Ja, noe lignende sms-rullett, bare på facebook.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

her har jeg kopiert og limt inn min x sine nylige statuser:

( litt småpinlig at han er en x!)

"Har SÅ lyst til å komme med en glad melding. Men jeg har ingen på lur. Det ser mørkt ut gitt.."

" Jeg har fått nytt tlf nr! Vis meg litt interesse og jeg deler det med DEG...!"

..og et par dager etter: " nei vel, det var ikke så mange som trenger nr mitt nei. det er vel derfor jeg føler meg så ensom hele tiden! "

"det er fredagkveld og jeg sitter her helt alene! føler jeg har mista så mange kompiser etter vgs.."

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, ei jeg har på facebook har tatt helt av idag. Hun er alenemamma til en baby på noen måneder, og hun falt i en trapp for noen dager siden, og har nå veldig vondt i ryggen.

Først en laaang statusoppdatering om noen kunne hjelpe henne, for hun slet med å ta vare på sønnen når hun hadde så vondt. Ingen tilbydde seg å hjelpe henne. Så begynner hun å true med å slette folk som venner, og sier sånne ting som "For noen dager siden så spurte jeg på statusen min hvem som ville være der for meg, og 16 stk sa at det skulle de, HVOR ER DERE?". Litt senere forteller hun at hun skal rydde opp i vennelista si. ENDA litt senere så er hun forbannet for at ingen ville hjelpe henne, i tillegg hadde hun visst snakket med helsesøster, som hadde tilkallet barnevernet.

Hun skrev da et langt sammendrag om hvordan ting hadde vært med barnevernet.

Full forståelse for at hun ba om hjelp når hun trengte det. Resten synes jeg var litt merkelig...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette våknet jeg opp til:

Fy faen, XX! Her flytter vi sammen til faren min, og så hører jeg ikke fra deg på over 2 uker fordi du knuller på en kar som heter XX XXX!!! -Greit nok, at forholdet vårt sto sånn halveis på vent, men du kunne i det minste vært ærlig med meg.. Jeg trudde ikke du var så råtten! Jeg skulle bare bedt deg dra fanden i vold når jeg flytta, men nei da, du skulle være med!! -Kan ikke fatte hvorfor, jeg kasta bort to og et halvt år på ei som deg.. FYTTERAKKER'N!!! ...Kjenner jeg blir litt kvalm.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Jeg blokkerte til slutt ei på face, hun oppdaterte statusen sin med:

Fy f, å digg mannebein jeg har, blir våt i musa, skal bli digg med litt kos nå ja ;)

Og veldig mye av de oppdateringene, blir litt for mye info...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...