Gå til innhold

Har du noen gang drept noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Jeg har drept litt forskjellig egentlig. Selvfølgelig insekter i huset og jeg fisker en del så har drept en del fisk. Har avlivet en sau med hjelp av maske med kule i, og har også vært med på å avlive en gris. Begge dyrene pga. sykdom.

Ellers har jeg ikke drept dyr bare for moro skyld. Er veldig glad i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen gang drept en annen skapning? Tråkket på en snegle just for fun? Spist maur? Sløyd fisk? Er du en dyremorder?

Anonym poster: adf8382c929afb749bccdf67bb505b26

Jeg er en dyrekanibal. (?)

Har fryseren full av kylling, laks, vilt, storfe osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har utryddet noen insekter i årenes løp, og noen mus. Ellers husker jeg ikke noe annet. Mer makabert, jeg drepte min mor med en forskjærkniv i drømme for en del år siden. Blodet sprutet, jeg følte en veldig tilfredsstillelse. Dagen etter var jeg ganske forskrekket. Det var lett for meg å forstå hva denne drømmen symboliserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år tilbake kjørte jeg på et ekorn. Det var ille! Dyret kom løpende i full fart ut i veien og jeg hadde ingen sjanse til å få stoppet i tide. Jeg har sannsynligvis også kjørt på en del padder, frosk, lemen og mus.

Ellers har jeg maaange flue- og myggliv på samvittigheten. En del eggekopper og veps har også måtte lide døden på grunn av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til gode å drepe 3-4 mennesker, venter med det til jeg blir pensjonist.

Ellers har jeg drept det meste.

Anonym poster: 4a0da2008abf26aa7e031a133ea5b417

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

For noen år tilbake kjørte jeg på et ekorn. Det var ille! Dyret kom løpende i full fart ut i veien og jeg hadde ingen sjanse til å få stoppet i tide. Jeg har sannsynligvis også kjørt på en del padder, frosk, lemen og mus.

Ellers har jeg maaange flue- og myggliv på samvittigheten. En del eggekopper og veps har også måtte lide døden på grunn av meg.

Eggekopper?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klønete som jeg er, har jeg drept både kopper, tallerkener og diverse annet kjøkkenutstyr.

Men selvsagt skulle det stått edderkopper her! :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drept en del små pattedyr gjennom jobben min. Og en del mygg. Ellers aldri noe med vilje.

Anonym poster: 00a3283d9c479870e306011dbaf88f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en spurv for noen år tilbake som hadde brukket vingen og var i veldig dårlig forfatning. Klarte ikke å slå den med en spade så gikk opp på rommet å hentet haglen og gjorde kort prosess til det beste for alle.

Endret av Charmander
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et ukjent antall brunsnegleliv på samvittigheten, noen edderkopper samt iltre veps fra et vepsebol ubehagelig nært uteplassen i hagen.

Dessuten heier jeg på pus når hun jakter jordrotter på hytten vår.

Hun er en flink jeger. :catmilk:

Og har selvfølgelig klasket maaange blodtørstige mygg og klegg.

Dreper du unge klegger også? Barnemorder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har drept hare, insekter og kjørt over et ukjent antall lemen. Veiene her var pelskledd for noen år siden.

Da jeg var lita fanget jeg fluer og "kledde" av dem vinger og bein før jeg la dem i en fyrstikkeske som var innredet med bomull og en sukkerbit. Fluene skulle ha det godt, må vite.

Edderkopper blir sprayet ihjel med hårspray og jeg tør ikke fjerne dem før jeg er helt sikker på at de er død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har drept mange maur ved å kaste brennende papir på de, også har jeg selvsagt terget noen lemen til døde.

skal nok drepe noen menesker når jeg må på gammle, så jeg kan sitte i fengsel, mye bedre der. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drept noen ryper, insekter og en hest. Sistnevnte var vi vell to om i grunn. Har og en mann jeg dreper ganske så ofte i drømme, som jeg nokk desverre aldri får tak i i levende live.

Anonym poster: 50fe5748ed96fdbc04aa976d188118b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Drepte tre krabber som liten, en abbor, sikkert masse maur pluss en del fluer for å mate en fugleunge vi reddet. Angrer veldig på mine handlinger mot de dyrene jeg drepte med vilje men jeg var veldig ung da.. Vegetarianer nå, med respekt for alt liv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei aldri drept noen(mennesker), men jeg har en liste i bakhodet til den dagen det skulle tippe over for meg.... :fnise:

Anonym poster: 0f48c3de316edee8bae25aa73901a156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...