Gå til innhold

Hvilken hobby har du og hor mye koster den deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke vil skrive hvilken hobby du har, så oppgi kun sum per måned eller år :)



Anonymous poster hash: 6ac9f...485
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hester. Mellom 100 000 og 150 000 per år. Muligens mer. Jeg nekter å legge sammen, bare vet at det er en formue etter få år.



Anonymous poster hash: 0961d...c20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hester. Mellom 100 000 og 150 000 per år. Muligens mer. Jeg nekter å legge sammen, bare vet at det er en formue etter få år.

Anonymous poster hash: 0961d...c20

Oi, ca 10.000 per måned, hva har du i inntekt?

Anonymous poster hash: 6ac9f...485

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball kr 3900 + bensinpenger og utstyr i året

Anonymous poster hash: 2c7bd...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball kr 3900 + bensinpenger og utstyr i året

Anonymous poster hash: 2c7bd...f1c

Hva koster utstyr da??? det er stor forskjell på hva sluttsummen her kan bli!

Anonymous poster hash: 6ac9f...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hva du vil bruke.

Men leggskin koster ca 400 kr, sko må ha 2 par. alt fra 300-2000 kr mine ga jeg 299 kr per par og innesko 300 kr

Fotballsokker 150 kr Resten av treningstøyet har du nok.

Dette holder noen år.

Anonymous poster hash: 2c7bd...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener hund. Noe som i utgangspunktet koster veldig lite, men jeg har gått tre kurs på under ett år, og sammen med pensumbøker, utstyr, leker, hundegodis til belønning osv så har det vel blitt et sted mellom 20 000-25 000 siste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ca 10.000 per måned, hva har du i inntekt?

Anonymous poster hash: 6ac9f...485

Omkring 800 000 per år, men det er en livsstil hvor utrolig mye annet velges bort. Ikke rekker en bruke tid på annet heller.

Anonymous poster hash: 0961d...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikking/håndarbeid. Varierer hva jeg bruker, men alt fra 150-500 i måneden. Har det meste av strikkepinner fra før av siden jeg har strikka i mange år. Er student, så kjøper gjerne babyull på coop obs hvor det er under halv pris :)



Anonymous poster hash: 25b0f...2ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver med tegning og animasjon, pluss at jeg skriver kreativt, som i bunn og grunn er gratis så lenge jeg har en pc:) Gjør alt digitalt, så ingen utgifter til blyant, papir etc. Pc'n koster jo en del da, men den må jeg jo ha uansett, pluss at den holder jo i mange år om man tar vare på den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omkring 800 000 per år, men det er en livsstil hvor utrolig mye annet velges bort. Ikke rekker en bruke tid på annet heller.

Anonymous poster hash: 0961d...c20

Hvordan er det mulig at mange som driver med hest har tid til å jobbe fulltid og ha familieliv med mann og flere barn?

Anonymous poster hash: 351d1...84e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig at mange som driver med hest har tid til å jobbe fulltid og ha familieliv med mann og flere barn?

Anonymous poster hash: 351d1...84e

Fordi det er stor forskjell på nivå, typen hest og om man satser på konkurranse eller ikke. Jeg vil anta at hun som bruker såpass mye penger på hest har flere hester som brukes aktivt i sprang eller dressur. Dyre hester, dyr oppstalling, dyrt utstyr, instruksjon (kanskje privattimer), transport, stevneavgift.. I tillegg yil mat, veterinær og hovslager.

Ganske stor forskjell på det og meg, som har en gammel turhest på privatstall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikker og hekler. Koster meg alt fra 10kr til, 500 kr, spørs hva jeg skal strikke eller hekle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det mulig at mange som driver med hest har tid til å jobbe fulltid og ha familieliv med mann og flere barn?

Anonymous poster hash: 351d1...84e

Har ikke mann og barn :-) Jobber masse og hest fyller fritiden. Mulig jeg får meg mann, driver og flørter med en, han jobber også mye. Jeg skal ikke ha barn, er allerede for gammel.

Anonymous poster hash: 0961d...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver bøker. Koster meg ingenting, så lenge jeg har pc :) Kjøper kanskje et par notatbøker da, for moro skyld, så ca. 200 kr i året.



Anonymous poster hash: 6c918...51e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har i grunn flere hobbyer.

* Karate. Betaler medlemskontigent, utstyr har jeg fra før. Koster ca 4000 kr per år. Blir jeg med leire osv er det klart det koster mer, men det blir ingenting slikt i år.

* Vanlig trening på treningsstudio er 2388 kr pr år. Bruker kanskje 500 kr per år i treningstøy osv. Har mye utstyr etc fra før.

* Tegning. Koster kanskje 500-1000 kr per år?

* Scrapbooking. Kjøpte en del utstyr før, nå har jeg ikke kjøpt på et par år. Hvis jeg skal ha noe kjøper jeg billig på eBay. Si 100 kr pr år, prøver å bruke minst mulig.

* Fotografering. Koster ingenting siden jeg har utstyr fra før.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

* Dans. Koster å dra på diverse workshops osv, vet ikke hvor mye det blir i året. Hittil har jeg brukt litt over 3000, men det er med noe jeg skal på i sommer. Neste semester tenkte jeg å melde meg på noen ekstra kurs så det kommer til å koste litt det også.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1: Pistolskyting. Oppstartskostnad på ca 8000 (bra våpen, kurs, annet utstyr). Etter det klubbavgift på 600 i året + baneleie og kuler ved trening som tilsammen ligger på ca 100 kr pr gang. Trener normalt en gang i uka.

#2: Fekting. Her har jeg bare kjøpt litt klær, låner ellers utstyr av klubben. 1000 kr i året og da har vi organisert trening 1 gang i uka + mulighet til å møte opp og trene på egenhånd når de andre lagene (junior etc) trener.



Anonymous poster hash: e8fa3...fdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør mye kreativt for å fylle dagene med noe, og som jeg kan gjør sittende/liggende.

Scrapbooking, lager kort, strikker, hekler, syr, syr i skinn, lager naturkosmetikk, parfyme og såper, lager lys, med mer.

På gode dager fotograferer jeg og tar kurs i ting som interesserer meg (prøver å komme meg ut litt).

Har mye utstyr, men forbruksvarer må jo fylles på. I snitt bruker jeg nok fort 6000 i måneden på ting. Men så selger jeg det, og går litt i pluss. Salget finansierer hobbyene, så det går greit. Ellers hadde jeg ikke hatt råd verken til materiell eller kurs.

Anonymous poster hash: ffa04...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser bøker, koster vel ca 200 i mnd siden jeg også låner en del bøker av andre. Når jeg først kjøper selv, kjøper jeg bare pocket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...