Gå til innhold

Rynker i pannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 16 år og har fått tydelige rynker i pannen! Åhh det er helt utrolig frustrerende. Går på roaccutane for tiden, kan det ha en sammenheng? Og isåfall, går det bort når jeg er ferdig med kuren? Er det noe annet jeg kan gjøre for å få de bort, eller hindre at det blir verre?

Anonymous poster hash: 4059e...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rynker kan man til en viss grad hjelpe opp med fukt. Men linjer, litt dypere furer... er genetisk og kan kun ryddes opp i med botox eller kirurgi. Jeg fikk en bred rynke tvers over panna i tenårene jeg også. Mamma har den samme. Jeg har nå levd med den i snart tjue år, men den er ikke blitt dypere eller mer markant. Om det er noen trøst :)



Anonymous poster hash: e40e9...356
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Du har nok ikke fått rynker, men linjer på grunn av pillene ja! De pillene tørker ut huden og da kan linjer bli mer fremhevet. Det samme skjedde med meg når jeg gikk på de pillene ifjor. Etter kuren var panna mi normal igjen :) Bruk en god fuktighetskrem og forebygge fremtidlige rynker med solkrem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å få linjer i pannen i tenårene. Det har nok mest med mimikken din å gjøre. Du kan jo ikke slutte å bevege ansiktet heller. Jeg har også et par linjer i pannen som jeg har hatt siden jeg var 15 og de har ikke blitt større, men det har kommet noen nye til. Jeg er 42 nå.



Anonymous poster hash: cdd26...8b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...