Gå til innhold

"Leke deilig"


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt med å gjøre meg skikkelig til når jeg går ute for å se hvordan folk reagerer. Går med skikkelig stramme dongeri bukse, stram genser, ei skinnjakke (favoritt jakka mi) og gjør meg skikkelig til på håret. Går som om jeg er den beste i verden. Synes det er gøy jeg. Reaksjonene fra folk fikk meg til å le. Jentene/damene oppførte seg som vanlig. Så litt mer på meg. Noen smilte og sa hei. Guttene/mannfolka derimot så stygt på meg og studerte hele meg, pekte og snakket om meg. Jeg hørte noen sa "sjekk han wannabe deilige da" jeg ble så full i latter! Jeg sto litt i veien for noen i 20 åra kanskje. Han ene sa "flytt deg styggen"! Jeg flyttet meg ikke. De ble sure, sa noen stygge ord og gikk. Jeg hadde det så gøy med meg selv og var så full av latter ;D Det er latterlig å se at folk blir så sure når noen gjør seg til eller pga stilen. Hvorfor? Sjalusi? Damer blir sure på andre damer og menn blir sur på andre menn. Skjønner de ikke hvor mye de dummer seg ut? At de viser tydelig sjalusi? Godta folk for den de er. Vil noen jåle seg til så la de få lov så lenge det ikke går over alle grenser!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns dette var gøy å gjøre da jeg var 17 tok på rosa klær og rosa uggs blondt hår ned musefletter så ut som folk ville drepe meg samme nå går jeg med barnevogn men ser bra ut går i skjørt og stilig jakke/kåpe. Ikke mye sminke men litt rød på leppene . Heller ikke hore skjørt da bare vanlig med tights akkurat som folk skal bare snakke om milfs men når de ser en kommer blikkene. . Alltid fra andre jenter spess slitne mødre..

Ønsker bare smile og si ja hva så? Man kan faktisk se bra ut som aalenemamma også.

Ja så skjønner du har det gøy med reaksjoner. Her i landet liker man ikke deilige folk hehe

Anonymous poster hash: b5071...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette var gøy å gjøre da jeg var 17 tok på rosa klær og rosa uggs blondt hår ned musefletter så ut som folk ville drepe meg samme nå går jeg med barnevogn men ser bra ut går i skjørt og stilig jakke/kåpe. Ikke mye sminke men litt rød på leppene . Heller ikke hore skjørt da bare vanlig med tights akkurat som folk skal bare snakke om milfs men når de ser en kommer blikkene. . Alltid fra andre jenter spess slitne mødre..

Ønsker bare smile og si ja hva så? Man kan faktisk se bra ut som aalenemamma også.

Ja så skjønner du har det gøy med reaksjoner. Her i landet liker man ikke deilige folk hehe

Anonymous poster hash: b5071...f46

Ja det er morsomt å se reaksjonene! Kan ikke være annet enn at de er sjalu på et eller annet. Sjalusi styrer hjernen til folk. Folk trenger ikke å være sure. De kan bare kle seg sånn de selv vil og ha den stilen de selv vil og godta at andre liker noe annet.

Endret av Blåtime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er morsomt å se reaksjonene! Kan ikke være annet enn at de er sjalu på et eller annet. Sjalusi styrer hjernen til folk. Folk trenger ikke å være sure. De kan bare kle seg sånn de selv vil og ha den stilen de selv vil og godta at andre liker noe annet.

nettopp. mye handler nok om sjalusi. både på utseendet og på at andre tør og ja leke deilig som i dette eksempelet, men bare at noen tør å drite seg ut, le høyt, flørte, være seg selv osv osv. før så var jeg sjenert og selvfølgelig hata jeg folk som snakket høyt og lo høyt og var midtpunkt. jeg trodde det var fordi de var irriterende, men egentlig var jeg jo bare sjalu. nå som jeg ikke er så veldig sjenert lenger så har jeg ikke noe imot dem..

tror mange er redde for å innrømme at de noen gang blir sjalu. hallo, er det så skummelt da? du er jo ikke et dårlig menneske for det om. noen får jo hjerteinfarkt bare ordet sjalusi står et sted i tråden. og da kommer det gjerne flere A4 sider med hvorfor de ikke er sjalu :fnise:

Anonymous poster hash: b5071...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt med å gjøre meg skikkelig til når jeg går ute for å se hvordan folk reagerer. Går med skikkelig stramme dongeri bukse, stram genser, ei skinnjakke (favoritt jakka mi) og gjør meg skikkelig til på håret.

Tror du man blir deilig av stramme klær og tilgjort hår? :rolleyes:

Anonymous poster hash: dc00a...637

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du man blir deilig av stramme klær og tilgjort hår? :rolleyes:

Anonymous poster hash: dc00a...637

I følge folk så leker man deilig da. Så gjorde jeg meg litt til. :fnise:

For min del er det utseendet og personligheten som får et menneske deilig.

Endret av Blåtime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe,skjer stadig vekk med meg når jeg doller meg litt opp. Kvinnene ser som regel litt opp og ned på meg,men jeg tror ikke alle tenker stygt om meg da, kanskje de er litt sjalu/synes stilen og klærne er bra osv men noen ser stygt på meg: som regel sånne fashiononanister og shabby ustelte kjerringer.

Menn ser litt ekstra på meg føler jeg,men ingen sier hei eller smiler da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt med å gjøre meg skikkelig til når jeg går ute for å se hvordan folk reagerer. Går med skikkelig stramme dongeri bukse, stram genser, ei skinnjakke (favoritt jakka mi) og gjør meg skikkelig til på håret. Går som om jeg er den beste i verden. Synes det er gøy jeg. Reaksjonene fra folk fikk meg til å le. Jentene/damene oppførte seg som vanlig. Så litt mer på meg. Noen smilte og sa hei. Guttene/mannfolka derimot så stygt på meg og studerte hele meg, pekte og snakket om meg. Jeg hørte noen sa "sjekk han wannabe deilige da" jeg ble så full i latter! Jeg sto litt i veien for noen i 20 åra kanskje. Han ene sa "flytt deg styggen"! Jeg flyttet meg ikke. De ble sure, sa noen stygge ord og gikk. Jeg hadde det så gøy med meg selv og var så full av latter ;D Det er latterlig å se at folk blir så sure når noen gjør seg til eller pga stilen. Hvorfor? Sjalusi? Damer blir sure på andre damer og menn blir sur på andre menn. Skjønner de ikke hvor mye de dummer seg ut? At de viser tydelig sjalusi? Godta folk for den de er. Vil noen jåle seg til så la de få lov så lenge det ikke går over alle grenser!

Ein vis mann sa ein gong:

Be happy in front of your haters. It kills them!

;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,skjer stadig vekk med meg når jeg doller meg litt opp. Kvinnene ser som regel litt opp og ned på meg,men jeg tror ikke alle tenker stygt om meg da, kanskje de er litt sjalu/synes stilen og klærne er bra osv men noen ser stygt på meg: som regel sånne fashiononanister og shabby ustelte kjerringer.

Menn ser litt ekstra på meg føler jeg,men ingen sier hei eller smiler da.

Stilen er bra men Fashionistaer og shabby ustelte kjerringer ser stygt på deg? Er ikke fashionister veldig opptatt av mote og helt motsatt av shabby ustelte kjerringer:p eller er fashiononanister noe annet enn noe jeg trodde var en skrivefeil? *forvirra* :P

Anonymous poster hash: b5071...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilen er bra men Fashionistaer og shabby ustelte kjerringer ser stygt på deg? Er ikke fashionister veldig opptatt av mote og helt motsatt av shabby ustelte kjerringer:p eller er fashiononanister noe annet enn noe jeg trodde var en skrivefeil? *forvirra* :PAnonymous poster hash: b5071...f46

Fashion onanister...de som tror de kanstil og føler seg mindreverdige av at andre har bedre stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fashion onanister...de som tror de kanstil og føler seg mindreverdige av at andre har bedre stil.

åja :laugh: takk for forklaringen, nå lærte jeg noe nytt

Anonymous poster hash: b5071...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fashion onanister...de som tror de kanstil og føler seg mindreverdige av at andre har bedre stil.

Hva er stil, da? Kan du poste et bilde? PLS, jeg er helt lost i moteverden.

Anonymous poster hash: 4241e...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er stil, da? Kan du poste et bilde? PLS, jeg er helt lost i moteverden. Anonymous poster hash: 4241e...2f0

Jeg ønsker ikke å legge ut noe bilde av meg selv, men du skal få noen stikkord av det jeg personlig går med:

Bluser(gjerne i stoff som feks chiffon)

Penbukser og smale jeans

Tynne belter

Støvletter og skoletter med litt hæl(jeg er 177 så kan ikke gå med stiletthæler,blir jo som goliath)

Skinnhansker

Clutchvesker og skuldervesker

Smykker som perler,gull og sølv,men ikke store og prangende

Går mye med håret satt opp som feks french twist

Klokker som er litt "store"og et smykke i seg selv

Naturlig sminke og fransk manikyr på neglene,eller duse farver som perlemor,nude men også rødt

Trenchcoat og kåper

Såkalte fashionistaer går i den typiske bloggestilen som er grusom(personlig mening) gjerne sånne oversized hatter, laaaaaange cardigans over skjørt og litt maskuline sko eller så går de med åletrange kjoler og skyhøye hæler, og gjerne tilbehør med frynser,masse leopard/krokodille mønster etc

Fashion omanister er de som kler seg prikk lik bloggere og kjendiskvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja :laugh: takk for forklaringen, nå lærte jeg noe nytt Anonymous poster hash: b5071...f46

Bare min egen definisjon dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene/mannfolka derimot så stygt på meg og studerte hele meg, pekte og snakket om meg. Jeg hørte noen sa "sjekk han wannabe deilige da" jeg ble så full i latter! Jeg sto litt i veien for noen i 20 åra kanskje. Han ene sa "flytt deg styggen"!

Synes dette smaker av at de tenker du er homo og føler seg truet.

Anonymous poster hash: dc00a...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes dette smaker av at de tenker du er homo og føler seg truet.

Anonymous poster hash: dc00a...637

Folk må da skjønne at man blir ikke homo av en kle stil. Hvis man oppfører seg feminint så forstår jeg det, men det gjør ikke jeg. Langt i fra.

Endret av Blåtime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...