Gå til innhold

Hva gleder du deg aller mest til i livet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gleder du deg mest til i livet, eller hva har du gledet deg mest til?

Nevn gjerne ca. alderen din også :)



Anonymous poster hash: f5a0d...aa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå gleder jeg meg for at mitt voksne "barn" på uføretrygd med personlighetsforstyrrelse har fått muligheten til og er klar for å flytte til egen bolig. At h*n nå kan starte sitt eget liv, og få sin egen hverdag.

Kvinne på 45



Anonymous poster hash: 2ca6d...cdc
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledet meg mest til å få barn, og nå gleder jeg meg mest til hver dag jeg får se barnet mitt vokse opp og evt. få flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I øyeblikket gleder jeg meg ikke til noen ting. Håper bare at venner og familie lar meg være i fred lengst mulig, og holder seg langt unna meg.



Anonymous poster hash: 69a4b...d8f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledet meg mest til å få barn, og nå gleder jeg meg mest til hver dag jeg får se barnet mitt vokse opp og evt. få flere barn.

Samme her. Gleder meg til hver nye dag sammen med den lille familien min :-)

Anonymous poster hash: 943c3...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 32. Har ikke noe spesielt å se frem til, jeg forsøker å leve mest mulig her og nå, og glede meg over gode øyeblikk i hverdagen.



Anonymous poster hash: 87192...fa6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til den dagen jeg får barn (håper jeg får hvert fall)

22 år



Anonymous poster hash: a35fe...43e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg mest til når dette livet er over. Desverre er det så lenge til.

Kvinne 27.



Anonymous poster hash: 90cd4...321
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å gjøre ferdig studiene mine, gleder meg til ferie, gleder meg til å møte familien min og kjæresten min... forskjellige småting som betyr mye egentlig :)

Jeg er 20 år gammel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg tidligere gledet meg mest til, var å få barn. Men ikke alle ønsker går i oppfyllelse, dessverre. Det jeg gleder meg mest til nå for tiden, er reiser sammen med min kjære. Dernest turer til teateret eller konserter. Og etter det opplevelser sammen med venner. Jeg er 44 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg mest til når dette livet er over. Desverre er det så lenge til.

Kvinne 27.

Anonymous poster hash: 90cd4...321

:hug::hug::hug: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til rituximab om noen år blir tilgjengelig for ME pasienter, slik at livet mitt slipper å stå på pause noe mer

Anonymous poster hash: 024a4...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til jeg blir frisk, ellers så ser jeg fram til utenlandstur når jeg får spart opp nok til det. Er 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nygift og gleder meg veldig til å få mannen hjem igjen etter 3 laange måneder, slik at hverdagen vår kan begynne:)

Ellers er jeg "voksen" student, og ser frem til neste sommer da utdannelsen endelig er i boks og jeg kan begynne å jobbe fulltid uten eksamener hengende over meg.

Sånn videre i livet ser jeg frem til huskjøp om noen år, reiser og kos med mannen. Og etterhvert et barn eller to😊

Anonymous poster hash: 71aee...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22.

Gleder meg til den dagen jeg:

tør stole på at jeg virkelig er mentalt sterk nok til å takle hverdagen, hver dag.

Ellers ser jeg mer og mer fram til hver enkelt dag, til alle de små tingene som utgjør hele livet.

*i det dype hjørnet idag* :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg over å se barna mine vokse til. Få masse mer tid til mannen min nå som barna er blitt større. Og ikke minst - jeg gleder meg over at jeg er frisk :)

38 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...