Gå til innhold

Hva om jeg gjorde promiskuøs atferd ulovlig i morgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss ha et lite tankeeksperiment. Jeg var oppsøkt av en utsending for kongedømme Norge, og var en ukjent arving og demokratiet var avløst. Jeg hadde full makt og kunne lage de lover jeg ville.

Jeg bestemte meg derfor for å straffe promuskuøs atferd, mao sex utenfor ekteskapet, og spesielt det som fører til unger utenfor det, med fengsel for livet, eller i en straffe koloni. Der en måtte slave resten av livet.

Hva hadde reaksjonen deres blitt? Dere hadde ingen sjanse til å motstå, fordi da hadde soldatene gjort rask skuring med alle sammen.

Anonymous poster hash: a65eb...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg tror du ville fått visse problemer med å oppdrive nok soldater til å tjenestegjøre i hæren som skulle undertrykke alle de norske som ikke ville leve under et middelaldersk diktatur. Og deretter så er jeg stygt redd for at vi ville abdisert deg. Eller hva det kalles når man stormer slottet og sparker ut kongen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde starta FB-gruppa: Vi som vil avsette kong AB, den kjipe jævelen!



Anonymous poster hash: 422a4...128
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første du måtte ha gjort ved innsettelse av en sånn lov er å arrestere halve hæren din. Kongeriket hadde fått et stort budsjettunderskudd som følge av de økte fengselskostnadene og folk hadde gjort opprør. USA hadde plutselig hørt troverdige rykter om at du var i besittelse av masseødeleggelsesvåpen og at du var i gang med å insette sharialovgivning. De hadde dermed fort bestemt seg for å frigjøre landet (noe som hadde tatt kort tid iom. at du hadde fengslet store deler av hæren for tullball). 5-10 år etter frigjøringen hadde de forlatt landet i hendene til en dukkeregjering og oljeressursene hadde vært eid av amerikanske selskaper.

Anonymous poster hash: 7f31a...4ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tror du ville fått visse problemer med å oppdrive nok soldater til å tjenestegjøre i hæren som skulle undertrykke alle de norske som ikke ville leve under et middelaldersk diktatur. Og deretter så er jeg stygt redd for at vi ville abdisert deg. Eller hva det kalles når man stormer slottet og sparker ut kongen.

Jeg tror TS hadde vært en særdeles god kanidat for defenestrasjon.

Anonymous poster hash: 7f31a...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel blitt mest synd i deg da du mest sannsynlig hadde blitt angrepet av majoriteten av det norske folk. Mulig svenskene og danskene hadde slått seg sammen med oss for å få bort denne norske idioten av en diktator.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hvis jeg ikke hadde sjanse til å motstå, så hadde jeg jo bare måtte leve med det da? Og håpe at den nye loven har tilbakevirkende kraft ;)

Selvmord hadde jeg hvert fall ikke tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som alltid når det kommer et tankeeksperiment prøver alle å invalidisere det fordi de ikke ønsker å tenke ubehagelig.

Har ingenting med det å gjøre. Så du tenker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tror du ville fått visse problemer med å oppdrive nok soldater til å tjenestegjøre i hæren som skulle undertrykke alle de norske som ikke ville leve under et middelaldersk diktatur. Og deretter så er jeg stygt redd for at vi ville abdisert deg. Eller hva det kalles når man stormer slottet og sparker ut kongen.

Neppe. Jeg hadde tatt nok av soldater fra de mennene som ikke fikk noen ligg uansett får vi si ;)

Anonymous poster hash: a65eb...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det største problemet ditt var vel å håndheve dette, sa svært mange hadde sett mellom fingrene fordi de ikke var enig med deg.

Og hvordan skulle dette blitt overvåket?



Anonymous poster hash: c62c2...8e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet ditt var vel å håndheve dette, sa svært mange hadde sett mellom fingrene fordi de ikke var enig med deg.

Og hvordan skulle dette blitt overvåket?

Anonymous poster hash: c62c2...8e2

Noe lignende som i 1984. Storebror ser deg.

Anonymous poster hash: a65eb...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og finansieringen og mengden mennesker som skulle etterse dette?



Anonymous poster hash: c62c2...8e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror TS hadde vært en særdeles god kanidat for defenestrasjon.

Anonymous poster hash: 7f31a...4ec

Det måtte jeg slå opp. Et artig ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som alltid når det kommer et tankeeksperiment prøver alle å invalidisere det fordi de ikke ønsker å tenke ubehagelig.

Han har spurt om hva vi tror om det, og det har han fått svar på. Ned med kongen. Gjerne gjennom et vindu. Det er svaret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forholdt meg til det som jeg allerede gjør med cannabis-forbudet, og brutt loven.



Anonymous poster hash: 0585a...b67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...