Gå til innhold

Hvorfor legger du/legger du ikke ut puppebilder på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke vondt ment, er bare nysgjerrig på hvorfor ;)

Jeg er redd for stygge kommentarer. Har ganske dårlig selvtillit fra før av så..

Anonymous poster hash: 4b6b6...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Hvorfor skulle jeg?
Jeg liker ikke tanken på at menn på 70 skal sitte å nappe løken mens de ser på puppebildene mine.
Dessuten har jeg lav selvtillit og, ja.. Jeg synes ikke slike bilder (av meg selv) hører hjemme på et forum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ønsket den type oppmerksomhet hadde jeg heller søkt den på nakenprat eller andre fjortis/sex sider. Men siden jeg både får den oppmerksomheten og bekreftelsen jeg trenger i det virkelige liv av typen og ikke ugubre ukjente menn på kvinneguiden så klarer jeg meg ellers fint uten å legge ut slikt her. Å kle meg naken gjør jeg når jeg er aleine eller med typen ikke foran hele verden, men hver sin lyst antageligvis..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ville bare føles helt feil for min del. Som å dra ned genseren og vise dem frem midt i en kollokviediskusjon. :vetikke:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Fordi det er privat, fordi jg har ikke noe behov for bekreftelse fra fremmede mennesker på kroppen min, og jeg tror ikke kjæresten hadde likt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ville det vært som å legge ut et bilde av ankelen min. Jeg har bare ingen interesse for det. Hadde ikke plaget meg om noen så dem, men det har ikke noe for seg å gå inn for å vise dem fram heller. Jeg er generelt ikke interessert i at det skal være fokus på enkelte av kroppsdelene mine heller. Greit om folk ser dem, men å ha en tråd der noen kommenterer dem blir bare merkelig.

Det spiller heller ingen rolle hva de måtte mene, da jeg ikke ser noen grunn til at kroppen min må være estetisk for så mange personer som mulig.

Jeg tror dette fokuset og tenkingen på kroppsdeler øker fikseringen på at den skal ha et visst utseende, og man utvikler lettere komplekser.

Jeg er ikke akkurat pen eller har en trent muskuløs kropp, men allikevel har jeg funnet en mann som veldig tydelig liker meg og kroppen min.

Hadde vært fint om puppene ble litt deseksualisert så kvinner kunne gå med bar overkropp om sommeren. Men det ligger eventuelt langt framme i tid.

dette ble lenger enn planlagt :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Catherine88 sier så føles det helt snodig og malplassert.

Om man tar to skritt tilbake og prøver se poenget i diverse fenomener så er det jo ikke alt som er like fornuftig. Puppebilder på diskusjonsforum er ett av dem.

Er man ekshibisjonist og liker å ytre det gjennom å vise kroppen sin så finnes det jo masse nettsider laget spesielt for det, så jeg ser ikke helt poenget med å gjøre det akkurat her.



Anonymous poster hash: 3cad7...10f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke fordi jeg har så småe pupper. Vil ikke at noen skal se dem spesielt når det er så mange andre fine der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Jeg tør ikke fordi jeg har så småe pupper. Vil ikke at noen skal se dem spesielt når det er så mange andre fine der...

Dette er jo et slikt svar som kommer til å få en røys med oppfordring om å legge ut...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger damer som blotter brystene sine på internet, men ville nok ikke tatt noen av dem med hjem til mor.

Det hadde blitt en kul diskusjon. Lag en tråd om det?

Anonymous poster hash: 4b6b6...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det virker veldig desperat/oppmerksomhetssykt. Altså, jeg har lyst på oppmerksomhet, men fra virkelige menn. Eller helst mann i entall.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er mann og vill ikke at alt for mange skal falle for meg ;) Neida. Tenk om noen kjenner meg igjen. Har piercing der skjønner du. Dessuten liker jeg bedre å ta bilder av andre sine pupper enn mine egne. Blir jo ikke kåt av å se meg selv!!

Endret av Baby_Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg velger å la være å vise frem puppene mine fordi de er veldig ordinære og jeg er ikke spesielt stolte av dem. Jeg har litt inntrykk av at selv om mange gjerne vil se mangfoldet i damepupper så er ikke KG rette stedet for det da det kun er dem som er høvelig stolte og fornøyde med puppene sine som poster bilder. Dermed blir utvalget litt ensidig, om man kan si det sånn. Da frister det enda mindre å trø til med noen høyst middelmådige pupper som i tillegg begynner å sige littegranne.

Jeg er sannelig ikke sikker på om jeg hadde postet puppebilder om jeg hadde hatt perfekte, runde, faste modellpupper heller. Jeg er nok kanskje litt for blyg av meg til sånt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...