Gå til innhold

29 år og ut på byn. Hva tenker du om det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 år gammel? Ingenting patetisk med det. Å være patetisk på byen handler om hvordan man oppfører seg og hvor mye man har drukket, ikke sivilstatus eller alder. Selvsagt hadde det vært litt fjernt om en bestemor i rullator satt ved baren og shootet tequila, men du er ikke helt der ennå, så gå ut og kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo er jo folk ute på byen til de er 50+, og det er jo mange bra utesteder som ikke er klubber. Man venter jo gjerne litt lengre med å slå seg til ro i Oslo. BAR Vulkan, Dattra til Hagen, Mono er osv er bra steder :)



Anonymous poster hash: c4d41...96b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vent 5-6 tiår, så kan du heller lage denne tråden på nytt og spørre. enn så lenge trenger du ikke å bekymre deg.



Anonymous poster hash: 3dc1f...a02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om 29 år gamle single jenter som går ut på byn? Er det patetisk?

Og hvor er det man går ut når man er så gammel egentlig? Pub? Føler jeg vil bli sett rart på på utestedene :s

Anonymous poster hash: ad978...382

PARTY ON!! tenker jeg om det :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er det du bor? By??

So what at du er 29 år gammel, husk også at mennesker som er 29 år gammel eller eldre er også levende mennesker som vil kose seg på byen osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du bor? By??

So what at du er 29 år gammel, husk også at mennesker som er 29 år gammel eller eldre er også levende mennesker som vil kose seg på byen osv osv.

Kanskje man skulle hatt et KK-treff på byen for de som bor i Oslo & omegn og vil treffes for sosialt stuff ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er hvorfor du fortsatt har lyst å gå på byen når du er 29. Men det finnes mange plasser i Oslo, da. På Løkka, grønland etc. Men klubber er for de yngre tror jeg.

Fordi det er en aren å treffe venner? Eller dating? Middag og en tur på disco? Konserter? Beklager, men det er mange som er langt eldre enn rundt 30 som går på byen, hvertfall i Oslo. På mange av stedene finner du folk i alle aldre, med ulik fordeling avhengig av hvilket sted det er. De som er 30 pluss er nok stort sett ferdige med den verste fylla og nachspiel hver helg, men det forhindrer ikke at man har det hyggelig for det med gode venner.

Anonymous poster hash: d0af2...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du har noen ting å bekymre deg for :) Jeg har bodd og festet i tre land, og alle steder jeg har vært ute på byen har det vært en salig blanding av alt som kan krype og gå, i alle former og fasonger, i alle slags antrekk, i alle aldre, til alle døgnets tider :) Det skal mye, mye mer til enn en 29 år gammel kvinne for å få folk flest til å heve øyenbrynene :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke teit! Bare finn deg noen steder med 20 eller 23 års grense og unngå barer der det bare henger fjortisser. Uansett ikke la dem gjøre det ubehagelig for deg fordi du føler deg eldre. De fleste av mine venner i 30-39 åra er ofte ute på byen.



Anonymous poster hash: bc9aa...74a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er hvorfor du fortsatt har lyst å gå på byen når du er 29.

Hva i all verden?! For noe piss å si. Folk går da på byen når de er 50 også, nå får du slappe av gamla!

Anonymous poster hash: de493...702

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke patetisk at folk i den alderen går ut på byen, men litt rart er det om de fortsatt frekventerer på type utesteder med dunk dunk høy musikk hvor det er umulig å konversere med folk annet enn med "kom å knull meg"-blikk og rumpegnikking på dansegulvet.



Anonymous poster hash: 275cc...662
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ikke patetisk at folk i den alderen går ut på byen, men litt rart er det om de fortsatt frekventerer på type utesteder med dunk dunk høy musikk hvor det er umulig å konversere med folk annet enn med "kom å knull meg"-blikk og rumpegnikking på dansegulvet.

Anonymous poster hash: 275cc...662

Eh, deg om det.

Det er hverken rart, latterlig, patetisk eller noe slags ord å dra på nattklubb ;) Ikke alle liker brune høl med musikk fra før krigen, hvor man knapt hører musikken fordi man skal skravle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden?! For noe piss å si. Folk går da på byen når de er 50 også, nå får du slappe av gamla! Anonymous poster hash: de493...702

hva slags tone er det å ta, da? Fortsatt ruset etter helgen heller? Jeg er ikke den eneste som trenger å slappe av her.

folk kan gjøre hva de vil, jeg fie egentlig faen. Men når du skriver ut på byen, TS, så tenker jeg automatisk på klubber hvor det spilles techno. Jeg synes det er rart at folk ikke blir lei av det. Men å gå ut og spise, konserter, ta et par pils på pub o.l anser jeg egentlig ikke som "å gå ut på byen". Det er bare å ha det hyggelig med venner. Ser at det er mye party-folk her som tar seg har tatt seg nær av min kommentar, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker at jeg synes synd på deg som ikke kjenner alle de bra stedene i Oslo der folk er 25-35, drikker god øl og har det gøy sammen. Oslo er fantastisk for å gå ut og møte folk uten å møte på 20-åringene. Jeg hadde forstått problemet i en mindre by (i hjembyen min har stedet jeg gikk på som ung blitt for ungt, mens pubene er for slitne og gamle), men som nevnt over, det er mange bra steder i Oslo.



Anonymous poster hash: cc69f...3c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off! Blir flau når jeg ser gamle skrukker på 29 ute på byen. Hold dere hjemme i gyngestolen med strikketøyet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...