Gå til innhold

29 år og ut på byn. Hva tenker du om det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om 29 år gamle single jenter som går ut på byn? Er det patetisk?

Og hvor er det man går ut når man er så gammel egentlig? Pub? Føler jeg vil bli sett rart på på utestedene :s

Anonymous poster hash: ad978...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når var det tjueårene ble gammelt?

Tror jeg gikk glipp av den memoen...

Men jeg kjenner bare til de stedene jeg gikk ut når jeg var i første halvdel av 20årene, føler meg ikke komfortabel der lengre. Føler folk blir pinlig berørt når jeg sier alderen min.

Anonymous poster hash: ad978...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med type restauranter? I Trondheim har man jo blandt annet Søstrene Karlsen, Bari og Barmuda og om du kjenner til de stedene så skjønner du hva jeg mener :)

Anonymous poster hash: 8c2b1...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år gammel? Ta det helt med ro. Du har 3 år igjen før du går ut på dato.

Men det går så foooort! Har ikke skjedd noe spennende de siste 3årene, så kommer sikkert ikke til å skje noe spennende de neste 3 heller..,, så hva gjør jeg etter det da?

Og HVOR går man når man er i slutten av 20årene.,, kan ikke henge på Justisen lengre akkurat..

Anonymous poster hash: ad978...382

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med type restauranter? I Trondheim har man jo blandt annet Søstrene Karlsen, Bari og Barmuda og om du kjenner til de stedene så skjønner du hva jeg mener :)Anonymous poster hash: 8c2b1...4b1

Kjenner ikke til de desverre. Holder til i Oslo. Finner som regel bare frem til brune puber eller utesteder med overflod av 21åringer :s

Anonymous poster hash: ad978...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til de desverre. Holder til i Oslo. Finner som regel bare frem til brune puber eller utesteder med overflod av 21åringer :sAnonymous poster hash: ad978...382

Kjenner bare til Internasjonalen og Angst i Oslo jeg :P Men Oslo bør jo kunne by på et mangfold av utesteder :)

Anonymous poster hash: 8c2b1...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det går så foooort! Har ikke skjedd noe spennende de siste 3årene, så kommer sikkert ikke til å skje noe spennende de neste 3 heller..,, så hva gjør jeg etter det da?

Anonymous poster hash: ad978...382

Godt spørsmål. Hva er det egentlig å gjøre etter det? Jeg tror de pleier å melde seg opp på salsa-kurs, klatring, ekstremsport og andre selvrealiserings-ting. Og hvis de er i det romantiske hjørnet, ordner de seg kanskje en gang-bang på cupido.no. Litt for mye vin på kveldene pleier det nok å bli for veldig mange, men hvilken rolle spiller det når man uansett aldri kommer til å få egne barn? Selv om noen så klart er så heldige at de klarer å kapre en fyr som har unger fra før av, som man da kan være stemamma for. Er man virkelig heldig sitter han også på huset han pleide å bo i med ex-kona. Du får nyte de siste tre åra :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål. Hva er det egentlig å gjøre etter det? Jeg tror de pleier å melde seg opp på salsa-kurs, klatring, ekstremsport og andre selvrealiserings-ting. Og hvis de er i det romantiske hjørnet, ordner de seg kanskje en gang-bang på cupido.no. Litt for mye vin på kveldene pleier det nok å bli for veldig mange, men hvilken rolle spiller det når man uansett aldri kommer til å få egne barn? Selv om noen så klart er så heldige at de klarer å kapre en fyr som har unger fra før av, som man da kan være stemamma for. Er man virkelig heldig sitter han også på huset han pleide å bo i med ex-kona. Du får nyte de siste tre åra :)

Ooooh! Can't wait! :)

Anonymous poster hash: ad978...382

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor nordmenn ser ut til å bli mer og mer dømmende?

Anonymous poster hash: d5adc...b41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man over 25 så må man holde seg hjemme med kattene, det vet da alle.

Anonymous poster hash: c5faa...fd2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet er hvorfor du fortsatt har lyst å gå på byen når du er 29. Men det finnes mange plasser i Oslo, da. På Løkka, grønland etc. Men klubber er for de yngre tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er hvorfor du fortsatt har lyst å gå på byen når du er 29. Men det finnes mange plasser i Oslo, da. På Løkka, grønland etc. Men klubber er for de yngre tror jeg.

Fordi jeg ikke føler meg gira på å bruke lørdagskveldene på å gå på syklubb helt enda...

Anonymous poster hash: ad978...382

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bar Vulkan har 28 års grense. Liker meg veldig godt der :)Anonymous poster hash: 0e59b...486

Det er ikke langt unna, kanskje jeg skal prøve det.

Hvordan type folk henger der? Er det sossete? Og dyrt?

Hva med pubene på Bislett? God stemning der?

Anonymous poster hash: ad978...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ,tuller du? Folk i Oslo går vel ut til de er godt over 40... Alle mine jevnaldrene går ofte ut, og de er 28-33 år. De går kanskje ikke på typiske "klubber".. men hva med Kulturhuset, Mono, Syng, Ryes, Crow Bar, Vulkan, Dattra til Hagen? De jeg kom på i farten, går ikke så mye ut på annet en puber selv:)



Anonymous poster hash: f0961...075
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke patetisk! Helt normalt det vel.. Jeg er 30 år og går ut på byn, i oslo. Men henger ikke på steder hvor de yngste er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, 29 år er gammelt! Vi går på byen nå vi har lyst (og anledning; sjeldent barnevakt og bor på bygda) og vi er 28 og 31 år. Vennene våre i samme alder og vi går alltid ut mange sammen. Ser du riktignok skrev "single jenter", men mange av venninnene mine er single, og jeg ser ingen forskjell på oss akkurat der.

Om jeg er ute med venninnene mine alene drar vi alltid på "vårt" utested, 20-års grense. Flere barer i samme bygg med pianobar, pub og dansegulv med mer eller mindre bare trance.

Om vi er ute som par, med vennene våre, havner vi nesten alltid på pub. Gjerne en av de koselige engelske med godt utvalg av øl og litt fotballsnakk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...