Gå til innhold

Noen andre jenter som tenner på hvite sokker?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Støtter @lfa helt her. Jenter dette er IKKE en diskusjon om hva dere synes er pent eller ikke. Men hva noen tenner seksuelt på.

La folk få diskutere sine seksuelle preferanser her uten å bli latterliggjort på denne barnslige og umodne måten.

Ellers har KG et eget forum for klær og sminke og sånn, klessmak og saklige diskusjoner rundt tennissokker kan dere ta der!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jenten med de hvite tennissokkene er tilbake.De som trodde dette var en spøk har nok tatt feil.Jeg blir faktisk opphisset av det.Men jeg buker det selvfølgelig ikke hele tiden.Det er ikke alt det passer til.Helt enig i det.Men å bruke hvite tennissokker til en treningbukse eller en shorts kan da ikke se så stygt ut??Er det den hvite farven det er noe galt med?Er det ingen som bruker hvite topper eller bukser kanskje?Tenner på det gjør jeg uansett.Det hadde helt sikkert sett litt rart ut hvis noen hadde sett meg rusle rundt naken med sokker på, men det gjør jeg altså (bare hjemme i leiligheten hvis det var noen som lurte)Du som sa at hvite sokker blir så fort skitten, går det ikke ann å skifte da?Det er da mye mer renslig med hvite sokker som man ser blir skitten enn sorte der man ikke ser noe.Kjæresten min elsker i hvert fall at jeg stryker han over kroppen med de myke sokkene før vi har sex selv om han syntes det var litt rart i starten.Hilsen en tyve år gammel jente med hvite brooks sokker på seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker å tenke på en jente med hvite Brooks sokker på seg. Bare ha dem på deg, du. Og at de blir litt skitne, nei, det gjør ingen ting... icon_wink.gif.

icon_smile.gif fra Elefanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hvite tennissokker er heslig stygt, det gjør jeg, bortsett fra til trening, selvsagt.

Men måte på enkel, ufarlig og billig fetish skal man jo lete lenge etter! Tenker de som må henge opp ned i taket ikledd lær og lateks for å bli kåte er misunnelige!

Så kos deg med sokkene, og gled deg over at det som tenner deg er både lett tilgjengelig, og noe som de fleste partnere kan både akseptere og like! icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hvorfor kan hvite tennissokker bare brukes til trening, og hvorfor må de evt. være adidas? Er det liksom pent å trene med hvite sokker, og stygt så snart man slutter å trene? Er grå tennissokker penere kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Slumpet tilfedigvis innom en side der jeg føler jeg har det litt på samme måten.(er ny her inne)Er selv en flittig bruker av hvite tennsisokker, og kan ikke helt skjønne hva som er galt med det.Hvis man tar seg en tur inn i en hvilken som helst sportsbutikk så er det jo bare hvite sokker å se.Har mange venninner som bruker hvite/grå sokker nesten daglig så unormalt kan det ikke være.Tror ikke de bruker det fordi de blir kåt av det men allikevel.Jeg må innrømme at det tenner meg en del jeg og.Ikke at de bruker det men å gå med det selv selvfølgelig.Liker godt de BROOKS sokkene som har vært nevnt her.3pack med to par hvite og et par grå fra G sport.De bruker jeg mye.Billige,myke og gode.Tre ønsker på en gang..Blir ganske kåt av å gå ute blant folk med de.Har ingen forklaring på hvorfor.Det er noe rart ved det.Akkurat som noen tenner på å vise seg frem i for eks. utringet genser osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hey jenter!

spennende debatt....jeg er en gutt som tenner på jenter med søte sokker - gjerne hvite, men helst ikke tennissokker. Sokker med forskjellige mønster er mye hyggeligere, og kan gjøre meg temmelig kåt icon_wink.gif Vet ikke hvorfor det er sånn, men hyggelig å høre at det er jenter som tenner på sokker også. send meg gjerne en mail: Adresse slettet. Her finner du info. Moderator.1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-27 11:32 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tenkte jeg skulle meddele en tennissokk historie med dere. Var på en fest engang. Jeg og en gutt på min egen alder (18 år da det skjedde) havnet inn på ett rom. Vi låste døren og det ene førte til det andre. Det gikk ikke lang tid før vi hadde kastet klærne og jeg hadde bare sokkene på meg igjen(ett par nye hvite tennissokker for anledningen). Vet ikke hvorfor det skjedde men jeg tok av meg den ene sokken og tredde den inn på utstyret til gutten og begynte å run## han med sokken på.Gjett om han ble kåt! Det tok ikke lang tid før det gikk for han og sprutet inni sokken min. Lurer på hva mor tenkte da hun hadde sokkene til vask dagen etter.hehe..Men det var absolutt verd å ofre en sokk den kvelden. Jeg tenner ikke så voldsomt på hvite tennissokker selv, men det er uten tvil mye mer behagelig å ta på seg en myk og god tennissokk enn en tynn vanlig. Skjønner heller ikke hvorfor det skulle være turn-off.Det var ikke det for han som fikk den på stanga si. Bruker fremdeles mye tennissokker etter denne episoden. Både hvite og grå og kan ikke se noe galt i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Har mange venninner som bruker hvite/grå sokker nesten daglig så unormalt kan det ikke være.

Nå tuller du? Er dette denne typen jenter som bruker for korte bukser og slitte mokasiner så de hvite tennissokkene virkelig kommer til sin rett?

Hvor er The FashionPolice når man trenger dem?

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Rolig nå Milla! Tror kanskje dette med hvite tennissokker har noe med alderen å gjøre. For mange i hvert fall. Husker selv da jeg var yngre, og opptil 16-17 års alderen var det stort sett hvite sokker vi brukte. Da vi kom over denne alderen gikk de fleste av oss over til sorte ole brum sokker eller noe sånt. Selv bruker jeg tennissokker til trening og noen ganger hjemme hos meg selv, enten jeg går med shorts eller joggebukse.Har ikke så mangen par men de jeg har er hvit eller grå. Men skal jeg ut blandt folk og bruker litt finere klær bruker jeg bare sorte sokker,og ikke tennis.

Oslo jente på 22...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Håper jeg treffer en jente en dag som tar sokken sin utenpå tissefanten min og ronker meg!Ble utrolig kåt av den tanken.Skulle sprutet den full.Noen jenter som har lyst til å ofre en tennissokk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kom til meg du,så skal du få så mange sokker du bare vil på tissefanten din...Vil du ha dem rene og hvite, eller skitten som etter en times vandring på ett skittent gulv i en slitt gymsal?Har begge deler!Glemte nemlig skoene hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest condorian

Heisann. Jeg deler også denne fantasien (er gutt). Dersom noen jenter der ute vil maile litt om dette er det bare å ta kontakt. Når meg på slettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Anonymous

jeg liker også tenissokker.særlig adidas.blir svin kåt når jeg ser ei jente i shorts og hvite adidas sokker og helst iadidas joggesko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
:P JEg tenner på hvite adidas sokker!Godt å høre om flere som gjør det samme.Jeg hater de vnlige tennissokkene som du får kjøpt i matvarebutikker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...