Gå til innhold

Hvor ville du ikke reist tilbake?


Mille_

Anbefalte innlegg

Det er mange plasser som jeg ikke har spesielt behov for å reise tilbake til, fordi jeg føler at jeg har vært der og er ferdig med dem. Men to plasser jeg ikke vil tilbake til er:

1. Agia Napa, Kypros. Dette er bare turistby som har restauranter, utesteder og oppblåsbare madrasser-butikker og ingenting annet. Kan godt hende det er fine ting å oppleve på utsiden av Agia Napa, men det vet jeg ikke.

2. Playa del Ingles, Gran Canaria. Det er et utrolig slitsom sted, med masse selgere og masing. Når det er sagt er det andre ting på Gran Canaria som er veldig flotte. Bodde hos noen fastboende i Arguineguin en gang, og da hadde jeg en veldig fin opplevelse på Gran Canaria og slapp unna de typiske turistplassene som bare består av hoteller og ingenting annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skiathos i Hellas! Helt greit sted altså, men etter ei uke har mn likso fått med seg ALT som er å få med seg, egentlig greier man det på en langhelg!

Hyggelig betjening o.s.v men hvis man våget å klage noen av stedene ble det bråk omtent. Kritikk tok de ikke noe godt (selv med en daquari lagd på rom og tequila???)

Og disse gresshoppene da. bråkte hele dagen lang, strendene var ikke sååå fine og vannet var på tempratur med det her hjemme føltes det ut som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke dratt tilbake til Larnaca i Kypros eller Koh Samui i Thailand. Dette er to steder jeg føler at jeg så det jeg ville se, opplevde det jeg ville oppleve, og hvis jeg skal dra tilbake til noen av landene (det vil jeg gjerne!) så velger jeg andre steder!

Samt at jeg opplevde Koh Samui som litt for skittent..

Enig hva gjelder Koh Samui! Anbefaler ingen å dra dit! og spesielt med tanke på at det finnes så mange andre vakrere og bedre steder i Thailand!

Svært synlig prostitusjon, møkkete, dårlig mat, (jeg ble matforgitet som jeg aldri før har blitt i Thailand), ikke er strendene noe helt spesielt heller. Hadde også uflaks da det regnet mye da vi var der, men ikke alle dagene da.

Anbefaler heller Krabi på det sterkeste. Mye vakrere strender og fanatstiske omgivelser, bra mat og godt utvalg av restauranter i Ao Nang, helt herlig og Krabi by er også sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har egentlig ingen plass jeg ikke likte i det hele tatt,men hvis jeg må velge en så må det bli Puerto Rico,Gran Canaria.Masete selgere overalt,også var de veldig innpåslitne med å få oss inn på restaurantene og barene hele tiden. :dry:

Endret av Grethen5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Santorini

Teneriffe står heller ikke så høyt på listen.. men skal aldri si aldri.. er i det minste sol der på vinterstid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnikenSi

Sunny Beach, Bulgaria. Ikke noe for meg, plagsomt med alle coverbandene som stod i hver eneste bidige restaurant og spilte "Rivers of babylon" og "living next door to alice" hver kveld. Riktignok en stund siden jeg var der, men var nok ikke helt stedet for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shania i Hellas. Kjedligste stedet ever. Vi bodde på et hotell med samme trøtte frokost hver dag uten variasjon og med kun en lang gate der de solgte håndkler og flytemadrasser til underholdning.

Restaurantene serverte mest lasagne, pizza og andre kjedelige retter.

Uff, husker at vi bare skulle være der ca en uke, men tok bare 2 dager før jeg lengtet hjem :P

Anonym poster: 112f65916a467fca4898f022d9f86888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnikenSi

Shania i Hellas. Kjedligste stedet ever. Vi bodde på et hotell med samme trøtte frokost hver dag uten variasjon og med kun en lang gate der de solgte håndkler og flytemadrasser til underholdning.

Restaurantene serverte mest lasagne, pizza og andre kjedelige retter.

Uff, husker at vi bare skulle være der ca en uke, men tok bare 2 dager før jeg lengtet hjem :P

Anonym poster: 112f65916a467fca4898f022d9f86888

Det har hørt fra flere faktisk! Tror ikke jeg velger å legge ferien min dit i sommer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet har jeg aldri likt meg i Hellas.. alltid like dårlig mat.. trodde liksom grekerne var kjent for god mat jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte godt den greske maten jeg,men den spanske maten derimot blir jeg stort sett alltid skuffa over.. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet har jeg aldri likt meg i Hellas.. alltid like dårlig mat.. trodde liksom grekerne var kjent for god mat jeg ?

Det varierer sikkert, for der jeg har vært har maten vært veldig god :)

Må si meg enig med grethen5, når jeg var i Barcelona i sommer var den beste maten jeg spiste på tyrkisk gatekjøkken..... :P

Endret av Karpuzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malta, fysj for et overbefolket, masete, altfor varmt, dårlig mat og ikke minst et kjedelig sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest mari kontrari

Det varierer sikkert, for der jeg har vært har maten vært veldig god :)

Må si meg enig med grethen5, når jeg var i Barcelona i sommer var den beste maten jeg spiste på tyrkisk gatekjøkken..... :P

Dette skjønner jeg ikke at er mulig, for Barcelona er jo kjent for å være en matby, og jeg har spist fantastisk mat både på små fortauskafeer, finere restauranter, barmat og direkte fra markedene. Ikke meningen å nekte for din opplevelse, men jeg halve moroa for meg med Barcelona er å spise, så du må ha hatt maks uflaks eller være maks kresen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønner jeg ikke at er mulig, for Barcelona er jo kjent for å være en matby, og jeg har spist fantastisk mat både på små fortauskafeer, finere restauranter, barmat og direkte fra markedene. Ikke meningen å nekte for din opplevelse, men jeg halve moroa for meg med Barcelona er å spise, så du må ha hatt maks uflaks eller være maks kresen :P

Sikkert veldig uflaks. Men prøvde mange steder og alt var maks midt på treet. Reisefølge var enig.

Men det var veldig godt mat på det tyrkiske stedet altså. Ikke sånn junkfood preg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo! En av verdens styggeste byer.

Anonym poster: ff0a8318aff77a94eb2679b8479c391a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...