Gå til innhold

Atziri har en tredje på vei


Atziri

Anbefalte innlegg

Følger med! :blomst:

 

Angående dette med alkohol, så har vi vært gjennom mange prøvelser der allerede! Det er kjempeslitsomt, nesten så jeg har lyst til å fortelle noen utvalgte venninner og familie at vi prøver, men M vil ikke det. Derfor blir det til at vi bytter glass når folk ikke ser på, jeg later som jeg drikker, og stakkars M blir småfull i hvert selskap. Foreløpig i et bryllup (hele helgen igjennom) og i 2 stk fester med venner (som så klart drikker ganske så mye). Ellers har jeg klart å si at jeg er sliten, syk eller kjører et par ganger uten at folk har fått mistanke. I kveld skal vi kanskje ha besøk, da blir det nok alkoholfri øl i glass ;) Også bruker jeg tiden mellom TR og EL godt, slik at folk ikke får noen mistanke. Det er jo ingen andre enn M og jeg (+ KG) som vet hvor jeg er i syklusen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra vi kan være småsprø og forvirret sammen. Den skjermen hørtes smart ut, det står på ønskelista om du finner det opp! Masse gode tanker til deg :)

 

Takk :)

 

Når jeg bestilte tester fra fertil.no tok det ett par dager før pakken kom. Men jeg må bare legge til at for meg så slo strimlene fra fertil svakt/sent ut i forhold til alle de andre testene jeg tok. Hadde flere tester i forskjellige merker, og alle slo tydelig ut, utenom de fra fertil. Men strekene har blitt sterkere nå, men strimlene var ikke så gode tidlig i svangerskapet syns jeg. Så ikke bli skuffa med negativ test tidlig hvis du føler det har klaffet :)

 

Æsj, det var jo dumt. Har du prøvd en annen nettside som hadde bedre tester? Den skal jo slå ut på 25ml, trodde det var vanlig mengde. Er jo ikke kjempesensitiv, men trodde de apotektestene også lå på 25. 

 

Følger med! :blomst:

 

Angående dette med alkohol, så har vi vært gjennom mange prøvelser der allerede! Det er kjempeslitsomt, nesten så jeg har lyst til å fortelle noen utvalgte venninner og familie at vi prøver, men M vil ikke det. Derfor blir det til at vi bytter glass når folk ikke ser på, jeg later som jeg drikker, og stakkars M blir småfull i hvert selskap. Foreløpig i et bryllup (hele helgen igjennom) og i 2 stk fester med venner (som så klart drikker ganske så mye). Ellers har jeg klart å si at jeg er sliten, syk eller kjører et par ganger uten at folk har fått mistanke. I kveld skal vi kanskje ha besøk, da blir det nok alkoholfri øl i glass ;) Også bruker jeg tiden mellom TR og EL godt, slik at folk ikke får noen mistanke. Det er jo ingen andre enn M og jeg (+ KG) som vet hvor jeg er i syklusen :laugh:

 

Jeg fant på en unnskyldning, men det kommer til å bli verre etterhvert :fnise: Når vi var hjemme på sommerferie så passet jeg på å drikke litt mellom TR og EL for å ikke gjøre noen mistenksom, og jeg tror det fungerte :) Samtidig prøver jeg å ikke drikke noe særlig mellom TR og EL heller. Leste vel en plass at det kan være lurt å være helt avholden, men ett glass vin går vel greit.

 

I går oppdaget jeg noe som kanskje var EL-slim, så her følger litt ekle detaljer :fnise: Det var tykt, jeg kunne strekke det ca 3-5cm og det var hvitt (ikke gjennomsiktig). Så i går la vi inn noen aksjer. Jeg tok en g-test i dag tidlig bare for å være sikker, men den var negativ. Sjekket også utflod, og den lignet på den i går så da skal vi prøve å få lagt inn aksjer i dag også. Hvis EL kommer såpass seint (er på dag 28) så blir det dessverre en laaaang syklus :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-slim skal være gjennomsiktig, akkurat som rå eggehvite. Men strekkbarheten høres riktig ut :) Aksjer er aldri feil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker selv kun når jeg har mensen. Altså i perioden mellom TR og EL. Jeg slutter i god tid før EL er rundt hjørnet. Jeg vil virkelig ikke ta noen sjanser. Jeg var litt bekymret for dette i sommer, men det gikk fint det heldigvis ;) Var vi ute og spiste passet jeg på å tilby meg å være sjåfør slik at vi ikke sløste bort penger på taxi osv. Og i og med jeg drakk litt rundt mensen var det ingen som la noe merke til det. Og om noen spurte så sa jeg bare at jeg hadde drukket så mye de siste dagene at jeg måtte ha en liten pause :P Og etter ferien var det på tide med "hvit måned" eller alle ukene med alkohol :ler:

 

Krysser fingrene for at det snart klaffer for deg! Det fortjener du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-slim skal være gjennomsiktig, akkurat som rå eggehvite. Men strekkbarheten høres riktig ut :) Aksjer er aldri feil :D

 

Æsj, blir ikke klok på dette :( Vi får bare fortsette å legge inn aksjer. Enig i at det aldri er feil, men etter å ha holdt på nesten hver dag i tre uker så blir jeg litt sliten, det må jeg bare innrømme. 

 

Jeg drikker selv kun når jeg har mensen. Altså i perioden mellom TR og EL. Jeg slutter i god tid før EL er rundt hjørnet. Jeg vil virkelig ikke ta noen sjanser. Jeg var litt bekymret for dette i sommer, men det gikk fint det heldigvis ;) Var vi ute og spiste passet jeg på å tilby meg å være sjåfør slik at vi ikke sløste bort penger på taxi osv. Og i og med jeg drakk litt rundt mensen var det ingen som la noe merke til det. Og om noen spurte så sa jeg bare at jeg hadde drukket så mye de siste dagene at jeg måtte ha en liten pause :P Og etter ferien var det på tide med "hvit måned" eller alle ukene med alkohol :ler:

 

Krysser fingrene for at det snart klaffer for deg! Det fortjener du :)

 

Haha, smart :biggrin: Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet negativt i går dessverre. Har ikke sett noe mer til det EL-slimet jeg så i overigår, og tempen har heller ikke endret seg, så vet ikke hva det var. I dag har jeg vært kjempetrøtt. Sov 10 timer om natta, før jeg slokna i to timer på sofaen. Men tør liksom ikke håpe på noe nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste tester ligger på 25, både i butikk og nett :) Jeg har bestilt tester fra billige-tester også, og er veldig fornøyd med de. De slo ut fort og tydelig, men kan jo selvsagt bare være i mitt tilfelle at strimlene fra fertil var tregere, men nå er test streken og kontroll streken på strimlene like sterke :)
Krysser fingrene for positiv test nå :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

 

Må nesten legge igjen en liten hilsen til deg også! :)

 

Spennende tider!

 

Kjedelig at du fikk negativ test, hvilken dag er du på nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også såklart at det er tegn på baby :) Men foreløpig er jeg på nada når det gjelder symptomer. Virkelig ingenting :(

 

Hei Frøkenfryd! :vinke: Så koselig at du stakk innom. Jeg er på dag 30 i syklusen. Aner ikke når eller om EL i det hele tatt har vært, så nå går jeg bare og venter. Prøver å fremdeles legge inn aksjer, men vi er begge ganske slitne og for å være ærlig litt lei :fnise: Så håper at vi får et svar uansett snart, sånn at vi eventuelt kan begynne en ny prøveperiode :)

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Bjørka!

 

Æsj, i dag begynte jeg å få opp forhåpningene igjen. Jeg har kjent noe jeg tror er stikninger i korsrygg og i magen (både under navlen og ved siden av), men de forsvinner veldig raskt. I tillegg har jeg hatt vondt i hodet, men det kan jo bare være et tegn på at TR er på vei. I dag har jeg også vært superfjern, akkurat som om hjernen har tatt pause. Jeg skulle oppgi mobilnummer mitt på en butikk for å få et tilbud, også glemte jeg mitt eget mobilnummer som jeg har hatt i over 10 år! Følte meg som en stor tufs når jeg måtte vende meg mot mannen og få han til å hjelpe meg :fnise: Så nå aner jeg virkelig ikke. Jeg tør liksom ikke håpe, for jeg blir så enormt skuffa. Men allikeveeeel... Kaaaaan jo hende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, kjenner så godt på de samme følelsene! Hvorfor ikke glede seg litt og håpe på det beste, tenker hjernen min i ett sekund - også blir jeg nitrist det neste fordi jeg ikke skal få opp forhåpningene. 

 

Men å glemme sitt eget telefonnummer, ser det for meg  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, var jo såklart negativt når jeg testet i dag :( Og det er mer enn to uker siden jeg trodde jeg hadde EL, så da har det vel ikke gått denne perioden. Nå vil jeg bare at TR skal komme så vi kan begynne på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting. Må bare advare, kommer med litt ekle detaljer. Nå når jeg var på do lå det en liten klump med utflod i trusa. Den var gjennomsiktig, og kunne strekkes langt. Virka veldig som EL-slim. Men seriøst, EL nå på dag 32? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Idja

Nå skjønner jeg ingenting. Må bare advare, kommer med litt ekle detaljer. Nå når jeg var på do lå det en liten klump med utflod i trusa. Den var gjennomsiktig, og kunne strekkes langt. Virka veldig som EL-slim. Men seriøst, EL nå på dag 32? :vetikke:

 

Helt normalt det, når det er kort tid siden man sluttet på piller. Men trenger jo ikke være EL heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har hatt EL-slim har jeg trodd det var noe sånt slim fra Donald eller noe :ler: Det er helt rart og annerledes enn vanlig utflod. Har du en EL-strips du kan teste på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...