Gå til innhold

Atziri har en tredje på vei


Atziri

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært fast leser her en stund tenkte jeg det ville vært fint med min egen dagbok, der jeg kan dele tankene mine med dere 🙂

 

Jeg slutta på p-pilla i begynnelsen av juli, etter å ha gått på den i 7 år. Jeg bruker en app for å få kontroll på syklusen min, og i følge den hadde jeg eggløsning 24.juli. Det vil si at jeg nå er på 7 dpo, og jeg venter i spenning på å få teste.

 

Selv om jeg vet det sikkert er for tidlig med symptomer, så har jeg lagt merke til noen 😉 Kvalme, mindre matlyst, må ofte på do pluss at jeg ikke sover like godt. Er vel på symptomjakt som mange andre her 😄 Det blir en spennende tid framover.

Endret av Atziri
endret tittel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, får vite snart den ene veien eller den andre :-) Kommer TR så er det bare å begynne på en ny PP med godt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen er der fremdeles, men det går omgangssyke på jobb, så er redd det bare er det jeg kjenner :( Ellers har jeg murringer i korsryggen, men det kan jo såklart bare være PMS. Ser veldig fram til å teste på onsdag!

Dagene går så sakte når man bare venter... Prøver å smøre meg med tålmodighet, for vi har jo bare akkurat begynt å prøve :) Mannen er også veldig spent, heldigvis. Vi går begge og drømmer om hvordan livet med barn blir :rodmer: Gleder oss og håper på positiv test snart!

Oppdatering: Spotting nå nettopp. Det betyr vel at TR er på vei? Har jo gått på p-pilla så lenge at jeg ikke vet hvordan "vanlig" TR oppfører seg :fnise:

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg TR kommer :( Blør mer enn spotting, men mindre enn vanlig TR.... Da regner jeg med at PP0 (eller PP1?) er over :( Regnet ikke med at det skulle sitte på første forsøk, men man håper jo alltid. Klarer ikke unngå å være skuffet... Jaja, får gå på neste PP med godt mot :)

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var forrige syklusen min på 26 dager, og det må jeg si meg fornøyd med i og med at det er min første syklus uten p-piller på masse år :) Er veldig glad for at jeg gikk rett tilbake i en noenlunde normal syklus. Så ut ifra det blir EL å være fra rundt 12.-18.august, så da er det bare å :humpe::fnise:  

 

Ellers ser jeg babyer og gravide overalt! Gleder meg så utrolig mye til vi skal få vår egen lille. Nå er jeg over skuffelsen fra i går, og er klar til å starte på med nytt mot. Kanskje lykkes vi denne gangen!  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke: 
Så godt at syklusen din ikke ble så lang etter pilleslutt! Lykke til med neste PP, krysser fingrene for at det går da :danse: Kjenner meg igjen med at man ser gravide og babyer over alt i denne prøvetiden, og siden jeg googler alt mulig om barn, hjelper det heller ikke at alle reklamer som kommer på nettsider omhandler dette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Nei ikke sant, er jo babyer overalt :biggrin:

Nå er TR snart over og vi gleder oss til å starte på PP2. Satser på å legge inn aksjer annenhver dag fra mandag. Jeg finner ikke ut av det EL-slimet, og jeg har ikke tester, så vi får bare kjøre på :fnise: Jeg måler tempen da, så får i alle fall en liten aning om når EL har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Nei ikke sant, er jo babyer overalt :biggrin:

Nå er TR snart over og vi gleder oss til å starte på PP2. Satser på å legge inn aksjer annenhver dag fra mandag. Jeg finner ikke ut av det EL-slimet, og jeg har ikke tester, så vi får bare kjøre på :fnise: Jeg måler tempen da, så får i alle fall en liten aning om når EL har vært.

Da er det bare å kjøre på med annenhver dag, så satser vi på at det går da :danse:  Det er jo ikke dumt, da vet du i hvertfall når EL ca. har vært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så utrolig koselig at dere vil følge med, er så godt å ha noen å dele reisen med :) Her går vi og venter på EL. Begynner prøvingen i morgen for å være på den sikre siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt inn aksjer både på mandag og tirsdag, og satser på å få lagt inn noen i dag også. Her skal ingen sjanser gå fra oss :fnise: Ingen solide tegn til EL enda, men jeg har mye sexlyst og det virker som et veldig "vennlig" miljø der nede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvordan jeg ordner en link til dagboka mi i signaturen? Jeg skjønner ingenting jeg  :vetikke:

 

EDIT:

Mannen fiksa  :rodmer:

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har lagt inn aksjer både på mandag og tirsdag, og satser på å få lagt inn noen i dag også. Her skal ingen sjanser gå fra oss :fnise: Ingen solide tegn til EL enda, men jeg har mye sexlyst og det virker som et veldig "vennlig" miljø der nede :fnise:

Da det det bare å fortsette, så treffer dere nok når EL er, og så håper jeg det kommer en liten spire ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Prøvde egentlig å finne den fine vinke-smileyen, men det gjorde jeg ikke ... Og orket ikke lete mer. Men hei! Jeg vil også gjerne følge deg på veien mot to blå :=)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da det det bare å fortsette, så treffer dere nok når EL er, og så håper jeg det kommer en liten spire ut av det :)

 

 

Så gøy at prøvingen er i gang for dere :danse: bare å fortsette slik, så sitter nok spiren snart :)

 

Takk! Prøvingen er jo det morsomste, i alle fall fram til vi får en positiv test :biggrin:

 

:blomst: Prøvde egentlig å finne den fine vinke-smileyen, men det gjorde jeg ikke ... Og orket ikke lete mer. Men hei! Jeg vil også gjerne følge deg på veien mot to blå :=)

 

Hei på deg! :vinke: Så koselig at du kom innom!

 

Jeg er veldig forvirra når det gjelder EL nå... Syklusen min er jo på 26 dager, og da burde EL etter boka vært i dag, som er dag 13 i syklusen. Men forrige syklus kom ikke EL før dag 16 i syklusen (tror jeg). Det eneste sikre tegnet jeg hadde var at tempen steg med ca 0,5 grader. Vi har lagt inn aksjer hver dag denne uka (unntatt torsdag) for sikkerhetsskyld. Blir sikkert å legge inn aksjer hele neste uke også for å være på den sikre siden. Kan EL komme så sent som dag 16 når jeg bare har 26-dagers syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...