Gå til innhold

Innbillt svangerskap eller the real deal


DMS

Anbefalte innlegg

Ja, då har eg hatt fri nokre dagar, men lille er sjuk så ikkje vore det heilt store. Sett mykje sauen Shaun da... ;)

Elles er ikkje det mykje nytt. Merkar at smakslaukane mine er på veg til å verte dårlege. I forrige svangerskap meinte dei alt smakte bittert i eit par mnd (ypperleg slankemetode mao...)

Imorga skal eg på fyrste svangerskapskontroll. Det er tidleg, imorga er eg 6 veker på veg. Grunnen er at eg ikkje har lyst å seie det før eg må i den nye jobben som byrjar på tirsdag. Så då går eg tidleg i staden. Einaste som skal skje er no å sende henvisning til OUL, og tenke eg kan få med meg ein blodprøverekvisasjon så eg kan ta dei i tettstaden der eg jobbar så slepp eg å gjere det hos fastlegen. Etter dei nye retningslinjene skal blodprøvene takast etter veke 12, og då er det vel gjerne offentleg. Uansett, enklare å gjere det der eg jobbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, Sauen Shaun ja. Minner meg om da vi skulle ha filmquiz på jobb og småbarnsforeldrene kunne alle barnefilmen-svarene, men hadde ikke peiling på hvilke voksenfilmer som hadde vært på kino i det siste :ler:

 

Lykke til på kontroll :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollen gjekk bra. Veldig fersk lege, men det visste eg når eg valte ho. "Fastlegen" min er uansett mannen min:P

Elles var det fyrste arbeidsdag i dag. Skikkeleg sleta sjølv om der ikkje har vore vanskelege tema, men likevel mykje informasjon.

Eg er så kvisete for tida! Eg er plaga med urein hud, men vett du ka! Blæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre tid til å henge her med ny jobb;)

Lisje har no vore sjuk sia fredag. Han byrja på antibiotika på mandagskvelden. Vi reise til Kreta på laurdag og vonar han er heilt frisk til då, men redd hosten tek lenger tid på å forsvinne.

Elles er eg morgonkvalm, og magen er treig og laus på same tid. Det har den vore siste 2-3 vekene, og der er litt kipt må eg seie. Skal legge meg snart. Er mi natt å stå opp med lille... Og det må eg truleg. Vore våken kvar natt sia natt til fredag, men slik er det når ein er sjuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Det blir sånn, jeg får mindre tid jeg også nå som jeg har fått "ny jobb" på jobben. Men veldig hyggelig med livstegn fra deg da! Stakkars lille som har vært syk, håper han er bedre nå - og at dere får en kjempefin tur til Kreta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er vi nett heim komne. Godt slitne etter ein lang dad på reisefot. Lisje har fått lagt seg og han smilte stort når han fekk lagt seg i si eiga seng.

Eg byrja så smått å kjenne meg meir trøtt og sleta, men enn så lenge er det ikkje som sist. Har også fått brev med time for OUL den 24 november, det vert gøy!

Svigerinna mi som er to mnd lenger på veg har bestemt seg for at dei ikkje skal vite kjønn denne gangen. Der er ikkje eg! Gler meg til å få vite om det er jente eller gut:D vonar det kun er 1! Vil føle meg så snurt. Dei fem ekstra vekene kompenserar ikkje for det året ein elles ville fått. Men men, er sikkert berre ein der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg! Det blir sånn, jeg får mindre tid jeg også nå som jeg har fått "ny jobb" på jobben. Men veldig hyggelig med livstegn fra deg da! Stakkars lille som har vært syk, håper han er bedre nå - og at dere får en kjempefin tur til Kreta!!

Som om vi ikkje har nok med jobben å lage eit heilt menneske!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Eg tenkte eg skulle vekke denne dagboka til liv igjen.  Vi har no planar om å byrje å prøve på nr 3. Lisje jenta vår er no straks 13 mnd og eldste er snart 3,5 år. Eg ammar framleis jenta mi, men trur at eg skal slutte med det sia eg trur det påverkar syklusen min litt. Etter at eg fekk igjen syklusen for eit halvt år sia så har sykluslengda gått frå typisk 27-29 før siste svangerskap til 23-25. Eg vonar det ikkje skal gi oss noko trøbbel når vi no går igang igjen.

Vi har vore veldig heldige dei to andre gongane. Men guttungen vart vi gravide på fyrste forsøk (med sitat " skal det verte unge denne månaden må vi ha oss no" som forførisk opplading😂) og med jenta så vart det resultat på andre forsøk. Forventingane ( men absurd nok også frykta) er derfor bra høge. Det er såpass ille at eg byrja telle veke idag, med utgangspunkt i forventa eggløysing. Passe crazy 🙈 Det et noko rart som skjer når ein byrjar å tenke på at no skal vi prøve igjen.

Eg trur eggløysinga kjem til å verte i pinsehelga, så mao har eg ikkje fått mensen enno og anar derfor ikkje💁Mannen min har vakt den helga, så stakkaren må fyrst jobbe 14 timar (eller meir...) og så inseminere kona si😅 For å gjenta det same dagen etterpå (både jobb og sex) 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Gleder meg til å følge med! :yvonne: Å så gøy at svangerskapet gikk fint, og at du fikk ei fin lita jente da! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Dragoste skrev:

Gleder meg til å følge med! :yvonne: Å så gøy at svangerskapet gikk fint, og at du fikk ei fin lita jente da! :) 

Så gøy at du vil fylgje med på reisa mi😃 Eg har byrja å lese på di, kome til pp2 biten, trur det vert spanande lesing framover😉 Forrige svangerskap var vel så som så, sjukmeldt frå veke 24. Men så verdt det for det ein får etter dei 9 mnd med hardt arbeid💪

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
7 timer siden, DMS skrev:

Så gøy at du vil fylgje med på reisa mi😃 Eg har byrja å lese på di, kome til pp2 biten, trur det vert spanande lesing framover😉 Forrige svangerskap var vel så som så, sjukmeldt frå veke 24. Men så verdt det for det ein får etter dei 9 mnd med hardt arbeid💪

 

Så koselig at du følger med meg også, dagboka mi blir forhåpentligvis mere spennende snart! 😅 Hehe ja det var vel litt tåpelig av meg å påstå at svangerskapet ditt gikk fint,(da jeg ikke vet) mente mere at det var flott du fikk ei frisk lita frøken 🎀 som du sier, det er så verdt det til slutt 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2017 den 4.14, Dragoste skrev:

Så koselig at du følger med meg også, dagboka mi blir forhåpentligvis mere spennende snart! 😅 Hehe ja det var vel litt tåpelig av meg å påstå at svangerskapet ditt gikk fint,(da jeg ikke vet) mente mere at det var flott du fikk ei frisk lita frøken 🎀 som du sier, det er så verdt det til slutt 😊😊

Ikkje tåpeleg, resultatet vart som du seie temmeleg flott ;) Ho er i slik ein herleg alder no, byrja såvidt å gå sjølvstendig og byrja å få eit språk - og ein herleg harmonisk unge (sann relativt ofte ;) ) Det er berre å gle seg Dragoste- barn er ei sann glede (sjølv om søvn er ei mangelvare med dei :P).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
21 timer siden, DMS skrev:

Ikkje tåpeleg, resultatet vart som du seie temmeleg flott ;) Ho er i slik ein herleg alder no, byrja såvidt å gå sjølvstendig og byrja å få eit språk - og ein herleg harmonisk unge (sann relativt ofte ;) ) Det er berre å gle seg Dragoste- barn er ei sann glede (sjølv om søvn er ei mangelvare med dei :P).

 

Åh det hørest kjempekoselig ut! :laugh: så skjønn! 

Hehe, ofrer gjerne en del av søvnen min jeg altså, så lenge spiren sitter!! :biggrin: (sier jeg nå!! Blir nok andre boller senere :fnise:) neida, det hører jo med, gleder meg sånn til jeg får lille nurk i armene for første gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag fekk eg mensen, så då er eg på ein måte igang med pp1. Ut frå kalendermetoden vil det seie eggløysing den 4. juni. Planen er å ta eggløysingtestar så eg veit litt meir når den er. Utfrå korleis sykluslengde har vore det siste halve året tenker eg det er greitt å byrje så snart eg er ferdig med mensen. Gitt at eg framleis har eggløysing 14 dagar før 1. dag med mens så er eggløysing dag 10 i syklusen, 4 dagar etter eg normalt er ferdig med mensen. 

 

Det er blåtur med jobben fredag 2. men den ryke ein lang veg, har viktigare ting å gjere den dagen ;)

 

Eg klare ikkje å la vere å tenke, og dermed tru, at vi skal ha fulltreffer raskt igjen. Trur eg set meg opp for ein stor skuffelse sann eigentleg. På same tid har vi historisk vist å vere godt fruktbare - så kvifor skulle det endre seg? (Sann bortsett frå at eg nærmar meg ein alder der fruktbarheita stupe da :P)

 

Likavel - Satsar på februarbaby :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Så spennende! Satser på at det klaffer på første forsøk, sjansen er vel stor for det når det har skjedd før! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ein planleggar - og har byrja å planlegge litt kvardagen med 3... Slik det ser ut no vert eldste i ein barnehage, og nr to i ein annen (34 km frå kvarandre) frå hausten av. Kombinert med fulltidsjobb så vil det bety at eldste vert levert kl 7 og henta 1630, medan nr 2 viil vere i barnehage frå 745-1545 (men vere med frå vi køyre heimafrå 650 og er heim igjen 1640). Det er med andre ord ikkje ei løysing som funkar 5 dagar i veke. Det vert dermed halv barnehageplass på nr 2, og så får ho vere med besteforeldra dei 3 andre dagane. Dei dagane vil dei kunne hente eldste i barnehage slik at dagane ikkje vert så lange for han. Når eg går i mammaperm så vil eg ha begge to 3 dagar i veka, og ha ein solid leveringsrunde 2 dagar i veka. Mannen min må pendle komande år og vil dermed ikkje vere tilgjengeleg i barnehagens i opningstid.

 

Med alt dette i mente så trur eg vi treng ei ny dobbel barnevogn. Ut frå dei behova eg ser trur eg det vert ein Emmajunga Viking dobbel 735. Den kostar 12-13 tusen, som er grassalt mykje pengar, men eg trur det rett og slett må til. Dersom nokon har erfaring med denne eller andre søskenvogne så hadde det vore fint å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, så sprekt å være hjemme med to samtidig. Forstår at du er mer skrudd sammen til å få tre barn enn hva jeg er. Hehe. Her skal begge to gå i barnehage, fulltid, fra høsten av. Dvs, storebror går jo selvsagt allerede i barnehage og lillesøster starter forsiktig i august. Planen er å levere 8:15 og hente 16:00 på det jevne, men kortere dager de første månedene. Her går de jo i samme barnehage da, så det forenkler.

Måtte google vogna. Har du tenkt å gå mer tur? Min erfaring er at lufthjul er bedre til det, men er det mer transport og korte turer trenger man ikke lufthjul. Det er kanskje mulig å velge lufthjul (altså, et annet understell) også? Men, dette er bare min erfaring altså. Ellers hadde vi så stor aldersforskjell på våres to (tre år) så hadde aldri behov for søskenvogn. Ser mange er fornøyd med Bugaboo Donkey, men selv liker jeg ikke liggefunksjonen i sportsdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pyntestøv skrev:

Oi, så sprekt å være hjemme med to samtidig. Forstår at du er mer skrudd sammen til å få tre barn enn hva jeg er. Hehe. Her skal begge to gå i barnehage, fulltid, fra høsten av. Dvs, storebror går jo selvsagt allerede i barnehage og lillesøster starter forsiktig i august. Planen er å levere 8:15 og hente 16:00 på det jevne, men kortere dager de første månedene. Her går de jo i samme barnehage da, så det forenkler.

Måtte google vogna. Har du tenkt å gå mer tur? Min erfaring er at lufthjul er bedre til det, men er det mer transport og korte turer trenger man ikke lufthjul. Det er kanskje mulig å velge lufthjul (altså, et annet understell) også? Men, dette er bare min erfaring altså. Ellers hadde vi så stor aldersforskjell på våres to (tre år) så hadde aldri behov for søskenvogn. Ser mange er fornøyd med Bugaboo Donkey, men selv liker jeg ikke liggefunksjonen i sportsdelen.

Hei Pyntestøv :) Godt å høre frå deg igjen. Er det link til dagbok eg ser under her? Eller over der :P 

Vi hadde heller ikkje behov for noko søskenvogn då det var 29 månadar mellom. Eldste hadde slutta med dagtidssoving, og var uansett i barnehage. No derimot ser eg for meg at dei dagane eg er heime med nr 2 og 3 så må eg finne ein måte der babyen får søvnen sin- og eg trur det best let seg gjere ved turar i vogn. No når eg er heime aleine med eldste og nr 2 så brukar eg TV-en som barnevakt for eldste medan eg er rett utanfor med nr 2 slik at ho kan få sove. Satsar på at mammapolitiet ikkje er her til å arrestere meg for å bruke TV-en til slikt ;) Det kan eg ikkje gjere med ein på 20 månadar - då er ho alt for ung til å vere aleine i huset. I staden tenker eg at det vert tur på begge dei yngste, der nr 2 kan gå litt og sitte i vogn- og sikkert sove på eine turen. 

Så det var den lange måten å seie at ja, eg tenker  å gå ein del tur med vogna ;) Eg ser at understellet eg har blinka meg ut - Outdoor, har det dei kallar offroad lufthjul. Vil tru det fungerar på dei slitte asfalt, grus- og traktorvegane eg tenker at eg kjem til å nytte. Vonar det vert ein snøfattig vinter neste år :P... hm... Kanskje eg må ha gamlevogna oppe slik at nr 2 kan leike på soverommet vårt medan eg er på balkongen til soverommet og ruggar på vogna dei værste vinterdagane. #planlegg-for-alle-eventualitetar :P

Eg har også sett ein del på Bugaboo Donkey og den er definitivt oppe på lista mi, men den er dyrare (rett nok berre 2-3000 sidan Emmajunga også er dyr), ser meir ubehageleg ut, og får inntrykk av at den er større lagt sammen, mtp å få den inn i bil dei gongane det er naudsynt. Og ikkje at det skal spele noko rolle, Emmajungaen er mykje penare :P Eg har ein Emmajunga mondial no og er supernøgd med den.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då byrja det å nærme seg, mensen er over og eg trur eggløysing er på mandag-isj. Tenke å byrje med eggløysingstestar imorga. Trur vi satsar på ei runde på laurdag og mandag... kanskje sundag? På same tid er det best å gi dei svømmerane litt tid på å verte mange😜 

 

Elles har vi fått gode nyhende, det ser ut til at politikarane går for å auke talet på plassar i barnehagen til eldstemann, så kanskje vi får begge i same barnehage😃 Vel nesten, vert i eit anna lokale ei 50 m unna. Men likavel. Då vert det full plass på lisjejenta også, som vil vere deileg om det kjem ein ny beibis i hus😊

Litt nervøs, for eg skal ha ein krevande eksamen via jobben den 22 juni, som er to dagar etter ikm. Trur eg går for å ikkje teste før eksamen er over, prøve å holde fokus og alr det der. På same tid, har eg ikkje fått mensen til då så trur eg no mitt🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har no byrja å teste etter eggløysing, trur den er på mandag. Gårsdagens test var heilt kvit på teststreken, som var litt overraskande då eg har lest at det ofte er litt utslag. Dagens hadde ein svak, svak strek, så kanskje det er noko i emning da ;) Planen er å ha ei runde ikveld når mannen min kjem heim frå vakt- vonar han har krefte nok til denne jobben også :P Kanskje finne fram lakkjolen eg har fått av han:P Sia eg ikkje er sikker på at det er mandag, trur eg vi har neste runde på mandag, men usikker på akkurat den. Burde vi legg inne aksjar imorga også? På same tid så går spermmengde da ved for mange ejakulasjonar. 

Noko av "problemet" med to andre born er at det er kun etter leggetid på kvelden at det er muleg å få til ein omgang. Så om eggløysing er tidleg på mandag så kan heile ballet vere over innan vi får gjort noko med saka:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...