Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Stemmer det, jeg har dagbok jeg :sjenert::ler:

Her er det så hektisk om dagen at jeg såvidt rekker innom noen dagbøker i løpet av en dag, og da blir min egen forsømt. Nå sitter jeg f.eks på flytoget på vei hjem, har vært en svipptur i Tromsø i dag.... Tror jeg aldri har hatt så mye å gjøre på jobb som de siste to ukene, men nå roer det seg heldigvis fremover. Kjempemorsomme uker altså, men skal bli deilig å ikke være utslitt klokka åtte hver kveld. Ellers, tja... Jr kom hjem med sitt første kunstverk før helgen, det er allerede rammet inn og satt på hedersplassen. Og så venter jeg på mensen da, for her er jeg hundre prosent sikker på at det ikke er noen spire. Så satser på neste måned, og håper at jeg og mannen har overskudd til å prøve litt mer da.

Men først: hjem og legge seg. Vært på farta siden halv seks på morran, så øya går i kryss og hjernen henger veldig lite med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med unge som nekter å sove... Har visst sovet en halvtime til sammen i kveld, er lys våken nå, og ligger og hyler i senga mens mannen sitter der og ikke får gjort noe :( Jeg har vært våken i 19 timer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om mensen er på vei. Ikke overraskende, men heller ikke velkomment. Den gode nyheten er at jeg har regelmessige 28-dagerssykluser. Nå skal jeg kjøpe eggløsningstester og flere graviditetstester, har ikke tid til å kaste bort flere prøveperioder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først litt sutring i dag også: har blitt forkjøla, og i dag er jeg så tett i bihulene at jeg har vondt i hele ansiktet. Satser på at litt nesespray og en rolig jobbdag hjelper. Nå er jeg endelig ferdig med stressukene mine, det har vært gøy men tre sånne uker er nok. Nå skal det bli godt med dager der jeg har overskudd til noe annet enn å ligge apatisk foran TVen etter at jr har lagt seg. Bare jeg blir frisk først da...

Sånn, ferdig med sutring :) I dag kom jeg i prat med en nabo jeg ikke har skravla med før. Vi er flere som tar samme buss og tog til jobben, så har stadig noen å skravle med (har jo pleid å oppdatere dagboka mi på togturen til eller fra jobb, men sjeldent jeg får gjort det lenger). Hyggelig fyr han også, føler jeg har fått god kontakt med alle naboene jeg har prata med. Og om en måned får vi seks naboer til, da flytter nemlig de siste inn. Av de "Kjenner" vi to fra før av, så det blir koselig.

Nå gleder jeg meg til en rolig helg. Skal bare en tur til broren min, ellers har vi ingen planer. Blir deilig :)

Jo, og så ble det visst ikke noe av mensen her om dagen da. Fikk en veldig svak strek i dag, så kan se ut som om jeg er gravid. Men siden den var så innmari svak tør jeg ikke slippe jubelen heeeelt løs, skal ta en test i morgen eller på søndag også for å se om den blir sterkere. Skal hvertfall slutte å spise roastbiff og sånt nå, jeg har ikke vært nøye på det i det hele tatt siden jeg var sikker på at det ikke klaffet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grastusta

Haha, så bra at du nevner det sånn "forresten" helt på slutten av innlegget ditt :hoho:

Skjønner at du ikke slipper jubelen helt løs ennå, men jeg håper jeg får lov å smile litt og synes det er stas likevel? :hjerte:

 

Høres hyggelig ut med så mange fine naboer! Sikkert veldig fint med et helt nytt nabolag der ingen har kjent hverandre lenge når man flytter inn. Kanskje lettere å få kontakt, liksom?

 

Håper du får en super fredag, en god helg og myyyye sterkere strek i morgen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det kan du få lov til :fnise: Litt brunt blod på papiret igjen, hadde det sånn på tirsdag og onsdag også. Sånn hadde jeg det aldri forrige gang, så tenker at det kanskje er en kjemisk siden jeg hadde så svak strek også. Nei, ikke veit jeg. Får bare vente og se, enten begynner jeg å blø eller så er streken sterkere i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med et sosialt nabolag! 

 

Følger spent med på videre utvikling, jeg da :jepp: Og krysser fingrene! 

 

God bedring! Det er så slitsomt å trøble med bihulene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Vet du helt sikkert når du skulle hatt mensen, da, eller var syklusene fortsatt litt ustabile? Ser du skriver over her at det du trodde var mensen kom på dag 28, men du har vel vært litt ustabil tidligere? :klo: (gøy å vite sånne ting om folk man aldri har møtt... :fnise: ) En svak strek trenger jo ikke å bety at det er noe galt, og særlig hvis det er litt usikkert om du overhodet har passert IKM ennå.

 

Jeg hadde et par dager med brunt blod/utflod selv for halvannen uke siden, og ble veldig bekymret av det. Vet jo fortsatt ikke om alt er i orden, men jeg har i hvert fall ikke blødd sånn skikkelig seinere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du helt sikkert når du skulle hatt mensen, da, eller var syklusene fortsatt litt ustabile? Ser du skriver over her at det du trodde var mensen kom på dag 28, men du har vel vært litt ustabil tidligere? :klo: (gøy å vite sånne ting om folk man aldri har møtt... :fnise: ) En svak strek trenger jo ikke å bety at det er noe galt, og særlig hvis det er litt usikkert om du overhodet har passert IKM ennå.

 

Jeg hadde et par dager med brunt blod/utflod selv for halvannen uke siden, og ble veldig bekymret av det. Vet jo fortsatt ikke om alt er i orden, men jeg har i hvert fall ikke blødd sånn skikkelig seinere!

"Ja, hei, Grastusta ja, hyggelig å møte deg! Det var A4-livet ja? Du med de ustabile syklusene! Ja, nettopp, hyggelig!" :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager det altså. Ble visst litt ivrig... :P

Haha, ikke beklag! Ingenting er som å krydre hverdagen med litt underlivsdetaljer om folk jeg ikke kjenner! :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho:

Syklusene har nok ikke vært helt stabile nei, men sånn i forhold til når vi hadde sex burde streken bli ganske tydelig i morgen. Er vel tre dager over det jeg trodde var IKM, men mulig det bare er én. Men nå som jeg har gått en hel dag uten å blø friskt blod er jeg ganske rolig.

Foreløpig termin er slutten av juni hvertfall, noe som jo egentlig var planen i utgangspunktet. Kontrollfriken i meg er fornøyd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaar du testet i dag?

Åja, stemmer det. Ja, det har jeg og den var sterkere i dag :strix: Så nå senker jeg skuldrene og tenker at dette hekt sikkert går bra. Hat begynt å tenke på tidlig ul. Tok da jeg var 8+etellerannet forrige gang, men da så man jo egentlig ikke noe. Så blir litt senere denne gangen, men blir jo noen veldig langsomme uker frem til det. Psyken spiller meg noen puss da, synes stadig vekk jeg begynner å bli kvalm men det er jo litt tidlig (og var ikke kvalm forrige gang så tror ikke jeg blir det denne gangen heller).

Denne uka har vi begynt å legge jr uten å sitte ved siden av senga hans til han sovner. Går ganske bra, og i dag er første dagen det er min tur til å prøve. Har ikke orka før siden jeg er forkjøla og har gått rundt med konstant hodepine i flere dager. Var hyling i ca tre sekunder da jeg gikk ut, men siden har det vært stille (i 10 min). Ganske deilig å være ferdig med det selv om det har vært mest kos. Nå får vi kveldene enda mer for oss selv, hvertfall fram til nestemann kommer...

I dag hadde vi besøk av et vennepar, og så kom vi inn på barn og når vi ønsker å få neste. Viste seg at hun er 10 uker på vei, var ganske vanskelig å ikke buse ut med at vi også skal ha. Blir koselig å få masse permisjon sammen da :) Åh, gleder meg til å fortelle familien om dette altså, de vet jo at vi skulle begynne prøvingen på nr to nå i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med sterkere test og en liten til på vei! :strix: Junibarn er absolutt å anbefale altså!

Så koselig med vennepar som skal ha barn omtrent samtidig, må være deilig å ha muligheten til å finne på ting i permisjonen sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...