Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en eeevighet til IKM :bond: Tror det har klaffet for dere :strix:

 

En eeeeee-eee-eeevighet faktisk! Hehe :fnise: Har faktisk ikke tenkt på det i dag, dagene går så fort og det er så mye annet å tenke på. Jobb, hus, syk og slapp, katter og alt det andre som hører livet til. Men jo, føler det er lenge til jeg kan teste og håper virkelig du har rett. Jeg hadde nemlig tenkt å bli gravid i 2015! Og få barn i 2016! :opplyser:

 

Jeg synes vi skal være gravide begge to ;) Så kan vi ha samme terminklubb  :heiajente:

 

 

 

Så trist med pusen din LilleMy :(:klem:

 

Det er skikkelig trist faktisk, tror ikke folk uten katt/dyr vet hvordan det egentlig er. Det er aldri "bare" en katt eller "bare" en hund  :cry3:

Heldigvis går det bedre etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO-land altså ... En evighetsørken! Men spennende også! Krysser fingrene!

 

Virkelig. 

 

Takk for det frosken! Hvordan går det med deg da?

 

-------

 

Forsov meg forresten til jobb idag igjen. Er det mulig!!! To ganger på en uke liksom... Herregud. 

Jeg tror det skyldes at jeg ikke er i form, jeg er skikkelig slapp, trøtt, vondt i halsen og tett i nesen. Nevnte jeg slapp? Orker ingenting og tror faktisk jeg skal legge meg nå.... Bah, stuptrøtt  :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant, folk som sier det bare er ett dyr har aldri opplevd hvor utrolig glad man blir i dem. Det er ett familiemedlem!

 

Krysser fingrene for denne pp! Og sender deg masse babystøv :strix: Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med pusen din, Lillemy :(  Har to katter selv, og klarer ikke tenke på hva jeg skulle gjort uten de. Håper det går fint med de andre pusene :hjerte:

 

Spennende tider nå i DPO land. Krysser fingre og tær for deg :danse: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken :hjerte: Det virker som de to andre tilpasser seg sakte men sikkert ;)

Ja veldig spennende, men også rart avslappet?? Kanskje fordi jeg ikke kan gjøre noe fra eller til nå uansett :) Jeg har heller ikke bestilt meg tester så jeg har faktisk bare en ClearBlue tror jeg :fnise: Så den måååååå jo spares lengst mulig og dermed unngår jeg å teste før IKM (mulig det blir 13 DPO, hehe)!!!

Og det er jo allerede på fredag!

Før den tid skjer det andre spennende ting. Jeg skal nemlig på jobbintervju!!! Det gjelder dog en attraktiv stilling, men det er jo en vei inn. I tillegg er det nok en god del bedre betalt enn jeg har nå og det er bare 50% så det blir ikke så veldig mange netter totalt :) Vi får se på tirsdag hvordan det går. Det må jo selvfølgelig vurderes grundig :) Men det virker som at det er store muligheter for utvikling der :danse:

Det er og en sikkerhet med fast stilling i forhold til nå hvor det er fra uke til uke med bare 20% kontrakt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooh, jobbintervju er jo alltid veldig spennende! Jeg har masse venner som er sykepleiere og som jobber natt, og jeg blir så imponert! Det er ikke noe for meg i alle fall, ikke engang vanlig turnusordning er det. Jeg er glad i hverdagene med åtte til halv fire jeg! :fnise: Lykke til!!

 

Og hurra, IKM allerede på fredag! Det går jo kjempefort dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det!

Det er uansett for en kort periode så håper jeg at jeg er gravid og etter det at jeg får noe annet med mer ansvar på dagtid :)

Det går både fort og sakte faktisk :P kan teste om to-tre dager men tror jeg klarer å vente :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 10 dpo i dag? Har du kjent noe på kroppen, eller prøver du å la være denne gangen? :popcorn:

 

Er jobbintervjuet denne uken? Lykke til, skal krysse alt jeg har! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 DPO ja :) Driver å kjenner noe i puppene, men alt kan jo være pms!!!! Er litt grinete (som i griner lett) og trøtt. Ellers lite unormalt :P Men jeg tenker nok mindre på det og lar være å kjenne etter. Kjenner jeg noe er det greit men jeg orker ikke å lure på "stakk det litt i magen nå?".

Jeg tror jo selvfølgelig at jeg er gravid :fnise::danse:

Blir skuffet hvis testen er negativ og er vel derfor jeg ikke vil teste tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det gikk helt greit :) Har bestemt meg for å ikke ta jobben om den blir tilbudt, jeg orker rett og slett ikke jobbe natt :) Da får jeg heller slå til når det er mer passende muligheter. Jeg har det tross alt ganske greit der jeg er og kommer nok ikke til å holde lenge ved en graviditet. Det er både positivt og negativt :) Jeg synes jo det er tungt fysisk nå.

Det har begynt å klø i testefingrene... bah, har bare en test så må vente til hvertfall 13 DPO :P

.......

Off nå er jeg bekymret for den andre pusen vår. Mannen kan ikke huske om han så henne i dag tidlig og hvis ikke så har hun ikke vært hjemme siden igår kveld... :/ det er ikke likt henne.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen til du kan teste nå :hoppe: Krysser fingrene for at du får to streker, og det er jeg ganske sikker på at du får :strix:

Her ventes det nå på TR. Heelt blendahvit test i dag 12 dpo, så nå har jeg allerede meldt meg på en konsert til neste helg.

Skjønner at du ikke orker å jobbe natt. Gjorde det selv i et års tid og det var forferdelig slitsomt :bond: Kommer alltid nye og bedre muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei heldigvis ikke lenge :P Tok en el test istad bare for å se men den var negativ. Vet ikke om jeg helt tror på at de blir positive jeg altså, men men. 

 

Kjedelig når man ikke vet heeelt sikkert og venter og venter på el, så plutselig er den der! kjenner til det fra forrige pp... :)

 

off ja, jeg kjenner jo egentlig meg selv og vet at jeg ikke hadde trivdes med det... Men man blir jo litt interessert av en ny jobbmulighet allikevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, denne pp har jeg jo prøvd å la være å kjenne etter.

 

Det som kan nevnes er annerledes/mikroømme pupper og en del stikninger/bobling nå de siste 3 dagene, dette spesielt på høyresiden.

 

I dag klarte jeg ikke å holde meg lenger og tok en test, CB Plus.

Resultatet er litt rart. Det er to streker der (tok lang tid) men den ene er sååå tynn! Allikevel ser jeg omrisset av det som skal være den fulle bredden på streken og den er definitivt blå! 

 

Kan det virkelig gå så fort igjen!?!?!  :hakeslepp:

 

Jeg slipper ikke :bolledeig: løs helt enda, men jeg tror jeg er :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...