Gå til innhold

Veien mot å bli mamma til 2! ♡


Frøkenfryd30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så da er det bare å vente på at den helsikes tanta skal forsvinne slik at vi kan prøve på nytt igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumt.. Men vil holde følge med deg videre, så blir det nok neste gang! Må få minien til å sove skikkelig om to uker, så får dere gjort deres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Æsj, så dumt.. Men vil holde følge med deg videre, så blir det nok neste gang! Må få minien til å sove skikkelig om to uker, så får dere gjort deres ;)

 

Hehe, ja :) Skulle i går, siden tiden for EL nærmer seg, men jeg sovna under legginga til lillemann :P Han ville at jeg skulle legge meg oppi senga hans og synge... - Og vips så sovna jeg! ;) Så får prøve et nytt forsøk i kveld ;)

 

Hvordan går det med deg da? Er forma fin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, er jo koselig å sovne sammen

Her er formen fin, passer på å spise jevnt for å utsette kvalmen. Den har ikke kommet enda, bank i bordeha! Men jeg har tørka litt blod, så spent på det.. skal på UL i dag, sannhetens time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, legger igjen en liten hilsen her. Lykke til :)

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi, er jo koselig å sovne sammen

Her er formen fin, passer på å spise jevnt for å utsette kvalmen. Den har ikke kommet enda, bank i bordeha! Men jeg har tørka litt blod, så spent på det.. skal på UL i dag, sannhetens time!

 

Hihi, ja, det er det :hjerte:

 

Godt å høre at formen din er fin, får håpe det fortsetter i samme tralten! :) Usj, så ekkelt. Så lenge du ikke har smerter eller at blodet er koagulert, så er det mest sannsynlig noe ufarlig, men jeg skjønner godt at du er redd/ spent. Blir greit å få sjekket det opp med UL slik at du får senket skuldrene :) Lykke til!

Endret av Frøkenfryd30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, legger igjen en liten hilsen her. Lykke til :)

 

Tusen takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippii.. Endelig en mnd der vi fikk det til å klaffe! ;) Sex i går kveld, eggløsning i dag! Får håpe det var det som skulle til for å få det til å klaffe;) - Lov å være optimist! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting! Pleier alltid å ha masse slim/ utflod når jeg har eggløsning. Mener ganske sikkert at jeg hadde eggløsning for et par dager siden, for hadde vondt i hodet og eggløsningssmerter som jeg pleier, men ingen utflod.... Er det normalt å IKKE ha det? Eller var hodepinen og vondtene noe annet, slik at jeg ikke har hatt EL denne mnd? :forvirra:

Endret av Frøkenfryd30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid stolt mer på EL smertene enn detta slimguffa :P 

Håper svømmerene gjør jobben sin nå da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka ikke så mye til EL da det klaffa ☺️

 

Så betryggende å høre! :) Da er det forhåpentligvis håp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid stolt mer på EL smertene enn detta slimguffa :P

Håper svømmerene gjør jobben sin nå da :lur:

 

Hehe, kanskje bedre å stole på de ja :P

Får krysse fingrene å håpe det. Fortsatt 7 dager til IKM... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forresten samme opplevelse som deg angående el-slim, veldig lite av dette denne perioden. Har også lurt på om det gir en "dårligere" syklus, men satser på at det går samme vei som med FrøkenStrøken :)

 

Hei forresten. Så deg i IKM-tråden, så måtte innom og lese litt i dagboken din. Har en sønn som ble 2 i juni, og prøver nå altså å gi han en søsken. Sist gikk det på to forsøk, men er ikke like optimistisk denne gangen. Ser for meg det tar litt lengre tid, av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har prøvd å forstå meg på dette med EL-slim men det gir absolutt ingen logikk. Her virker det som det kommer både før og etter EL :P

 

Vi er ganske likt her vi svever i dpo-land (som går i sneglefart :P ) Fingers crossed  :danse:

Endret av siela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. Er i torturverden du nå da. Er sååå kjedelig å vente :bond:

 

Haha, ja. Den siste uka før IKM går såå tregt! Har ikke akkurat trua på at det gikk denne mnd heller, men får nå håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forresten samme opplevelse som deg angående el-slim, veldig lite av dette denne perioden. Har også lurt på om det gir en "dårligere" syklus, men satser på at det går samme vei som med FrøkenStrøken :)

 

Hei forresten. Så deg i IKM-tråden, så måtte innom og lese litt i dagboken din. Har en sønn som ble 2 i juni, og prøver nå altså å gi han en søsken. Sist gikk det på to forsøk, men er ikke like optimistisk denne gangen. Ser for meg det tar litt lengre tid, av en eller annen grunn.

Hei på deg! :)

 

Så koselig at du også er prøver. Hvilken pp er du i da? :)

 

Jeg tenkte også at jeg kanskje ikke var like fruktbar når jeg ikke hadde noe EL-slim. Vanligvis må jeg jo bruke truseinnlegg når jeg har EL.. Denne mnd var jeg tørr som en ørken nedentil. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å forstå meg på dette med EL-slim men det gir absolutt ingen logikk. Her virker det som det kommer både før og etter EL :P

 

Vi er ganske likt her vi svever i dpo-land (som går i sneglefart :P ) Fingers crossed  :danse:

Hehe, nei.. Ikke lett å bli klok på :P

 

Hvor mange dager er det til IKM til deg da? :) Ja, går sakte fram mot ikm.... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...