Gå til innhold

2 år siden kompisen min tok overdose


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels

I dag er det to år siden min bestevenn gjennom hele livet tok en overdose og døde. Vi var en gjeng som ruset oss og hadde det "moro" den natten. Plutselig så vi ikke la oss kalle han K igjen. Vi tenkte ikke så mye på det. Tenkte han var et annet sted eller på do eller noe. Vi hadde det moro med jenter og var ganske rusa. Likevel husket jeg litt av den natten. Etter noen timer gikk vi hjem til K for å få mer rus han som hdde det. Når vi gikk inn så lå han på gulvet. Jeg var så rusa da at jeg husker lite, men husker noe. De andre var mindre rusa. Jeg husker jeg skrek noe. Så husker jeg at det kom ambulanse. Tror det var noen av vennene mine som fikk meg hjem. Dagen etter fikk jeg vite at de klarte ikke å redde K. Han hadde tatt overdose, og det så ut som det var med vilje for han hadde skrevet en lapp. Hadde vi bare gått tidligere så hadde han kanskje vert i livet. Føler det var min feil som ikke tok bedre vare på kompisen min. Hadde det bare moro og ga faen i om han var gått hjem. Når jeg tenker meg godt om så synes jeg at jeg husker at han sa jeg går hjem nå. 

 

Han var også veldig deprimert. Men hvorfor valgte han å forlate oss. Vi skulle han reddet han. Tenkte ofte på overdose i ettertid men vet ikke hva som stoppet meg. Hadde andre gode venner også og vi var mye sammen i ettertid for å støtte hverandre.

K var et godt menneske som ville at alle skulle ha det godt. Likevel fikk han også akkurat som oss andre mye dritt tilbake for han ruset seg. Vi var ikke verdt noe. Vi lagde kvalme for andre. Vi kunne bare komme oss bort. Ja K klarte det også. 

 

Jeg håper han har det godt der han er <3 

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var trist lesning. Ikke gi deg selv dårlig samvittighet og tenk at det er din feil. Ville han ta selvmord, så hadde han gjort det uansett hva du/dere hadde gjort eller ikke gjort. Han hadde nok sine grunner til å ta selvmord. Trist er det.

Kan jeg spørre hva han tok overdose av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...