Gå til innhold

KG sin historie


Gjest Evans

Anbefalte innlegg

Takk skal du ha! Gamle dager på KG var fine dager. :)

 

Gamle dager på KG var skikkelig gull!!! Vi var nesten som en stor familie, med noen gale onkler og noen grinete bestemødre, noen uskikkelige småsøsken og noen fryktelig irriterende søskenbarn ... men også med mange, mange skikkelig kuuuuule folk :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gamle dager på KG var skikkelig gull!!! Vi var nesten som en stor familie, med noen gale onkler og noen grinete bestemødre, noen uskikkelige småsøsken og noen fryktelig irriterende søskenbarn ... men også med mange, mange skikkelig kuuuuule folk :)

Jeg tror jeg er gammel nok til å trykke "liker" på den.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Benyttet du deg av den? Hvordan syns du det fungerte - uansett om du benyttet deg av den eller ikke?

Jada, som du ser så har jeg supertittelen min enda :ler:. Husker ikke helt hvorfor jeg begav meg inn på det med betaling. Brukte aldri bloggen i allfall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, som du ser så har jeg supertittelen min enda :ler:. Husker ikke helt hvorfor jeg begav meg inn på det med betaling. Brukte aldri bloggen i allfall.

he he jeg var supermedlem fordi jeg kan ikke fordra at det finnes funksjoner jeg ikke har tilgang til .. men bloggingen holdt jeg meg unna. hadde en rimelig heftig dagbok istedet, funka gull for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke sånn der bildegalleri eller noe?

Brudekjolegalleri, ja. Var med og la inn mange bilder der i 2003. Som takk fikk jeg en tur til Island. :)

Endret av Skywalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudekjolegalleri, ja. Var med og la inn mange bilder der i 2003. Som takk fikk jeg en tur til Island. :)

Nei, var det ikke et persongalleri? Eller blander jeg med annen side kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Brudekjolegalleri, ja. Var med og la inn mange bilder der i 2003. Som takk fikk jeg en tur til Island. :)

Det var veldig snilt av dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sittet ei hel natt og flyttet bilder fra gammelt til nytt galleri. Var jo hundrevis av bilder. En tur til Island gjorde godt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig snilt av dem :)

- skulle bare mangle med tanke på all den jobben hun gjorde back then :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så folk husker da. Jeg er en av de tidligste medlemmene og husker ikke en skit. Verken spaghettidamer eller gullfarge. 

 

Jeg har vært med en stund, men ikke siden starten. Hadde et annet nick før, da. Jeg husker i hvert fall at det ble skikkelig ståhei en gang forumet endret farge! Folk ble jo aldeles ruskete, kun fordi bakgrunnsfargen endret seg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært med en stund, men ikke siden starten. Hadde et annet nick før, da. Jeg husker i hvert fall at det ble skikkelig ståhei en gang forumet endret farge! Folk ble jo aldeles ruskete, kun fordi bakgrunnsfargen endret seg. :ler:

Fargeendringer er jo grusomme. *konservativ*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra endringer, og savner den orange fargen veldig. Husker at det plutselig ble veldig annerledes her, og så var det i en periode veldig mye av det jeg kaller blafrereklame (bevegelig reklame) og det orker jeg ikke ha på skjermen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Jeg ble medlem her først i februar sist år og da så forumet slik ut så jeg kunne ikke sett for meg noe annet, jeg har sett hvordan de gamle designene så ut og jeg liker ikke dem i det hele tatt så good riddens sier jeg bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble medlem her først i februar sist år og da så forumet slik ut så jeg kunne ikke sett for meg noe annet, jeg har sett hvordan de gamle designene så ut og jeg liker ikke dem i det hele tatt så good riddens sier jeg bare :)

 

he he ja det er vel noe med hva man er vant til. jeg ble ikke medlem før i 2001 tror jeg, men det begynner jo sannelig å bli noen år siden det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med en stund, men ikke siden starten. Hadde et annet nick før, da. Jeg husker i hvert fall at det ble skikkelig ståhei en gang forumet endret farge! Folk ble jo aldeles ruskete, kun fordi bakgrunnsfargen endret seg. :ler:

 

Da forumet ble rosa tenker du på? Husker du hvorfor folk ble så gale av det? Jeg husker ikke fargeskifte, ei heller at det ble debattert - men husker gulfargen da. Hukommelsen er selektiv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja det er vel noe med hva man er vant til. jeg ble ikke medlem før i 2001 tror jeg, men det begynner jo sannelig å bli noen år siden det også. 

 

Du har runnet 10 år - det er ganske så bra! :) 

 

Lurer på hva det er med KG som har fått det til å overleve i så mange år. Det kan kanskje eiere/drivere si noe om. Det er vel blitt opprettet en del forum som har gått dunken etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...