Gå til innhold

Overvåking av PST


WubWub

Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg så stor fan av konspirasjonsteorier eller paranoia. Men jeg har begynt undre om det muligens er en sjangse for at jeg er under observasjon.

 

Som bestevenninda mi en gang sa "du har blitt syk. du får ikke lov til å fortelle noen hva du egentlig tenker , om du vil prate om disse tingene må du ta det med meg. folk blir redde, du kommer til å bli innlagt om du prater med folk om hvordan du har det". 

 

1 år etter hu sa det skrev hu "du er farlig. det skremmer meg at du får gå fritt i samfunnet. det som også skremmer meg er at dine tre terapauter har absolutt ingen aning om hvor dårlig du egentlig er. du må fortelle de hva du har fortalt meg"

 

Og det var det og vennskapet var over "til jeg ble frisk å åpnet meg for terapautene". Jeg har ikke fortalt noe her på KG om de tingene jeg fortalte henne. Men jeg har prøvd lage noen tråder i mini versjon men de blir slettet med en gang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hva er det du går å tenker på da?

Anonymous poster hash: 18f37...e8b

 

veldig mye rart ifølge de som kjenner meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si litt om hva du tenker på?



Anonymous poster hash: 92cc7...7fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan du si litt om hva du tenker på?

Anonymous poster hash: 92cc7...7fb

 

 

jeg føler jeg er feil medisinert. og jeg føler det kommer til å ende dårlig for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker livet mitt ender med en kule i hjernen fordi de som rykket ut ikke har kjennskap til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kan du si litt detaljer om hva du tenker? Det er vanskelig for oss å gi deg råd når vi ikke har noe spesifikt å forholde oss til.



Anonymous poster hash: 92cc7...7fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ikke ha laget denne tråden. For hvis de ikke overvåket deg fra før kommer det iallefall til det nå.



Anonymous poster hash: a68ce...d55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du skulle ikke ha laget denne tråden. For hvis de ikke overvåket deg fra før kommer det iallefall til det nå.

Anonymous poster hash: a68ce...d55

 

 

hehe, overlever det vel =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær litt uinteressant, så gjør det ikke noe om du blir overvåket (og blir kjipt for de som måtte få den jobben). Så får det være det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær litt uinteressant, så gjør det ikke noe om du blir overvåket (og blir kjipt for de som måtte få den jobben). Så får det være det samme.

 

jeg prøver etter beste evne å være uinteressant. syntes personlig at jeg er ganske snill mot alle jeg chatter med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle PST overvåke deg?

 

De overvåker ikke psykisk syke, så sant de ikke utgjør en sikkerhetsrisiko da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan du ikke være litt mer spesifikk? Er dette reellt eller er tråden bare et behov for oppmerksomhet?



Anonymous poster hash: 92cc7...7fb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor kan du ikke være litt mer spesifikk? Er dette reellt eller er tråden bare et behov for oppmerksomhet?

Anonymous poster hash: 92cc7...7fb

 

 

kanskje det er det, kanskje ikke. hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det er det, kanskje ikke. hvem vet?

 

Jeg tror kanskje du har et behov for oppmerksomhet ja. Det virker som du overdriver betydningen av deg selv. Kanskje du ikke er så ekstrem som du tror, men jeg har inntrykket av at ditt problem er at du liker å bygge deg opp en persona og føle deg viktig osv.. Alt i alt tror jeg egentlig du er ganske ubetydelig i det store og hele for nasjonen sin del, og du har nok ikke noe å være redd for.

Anonymous poster hash: 92cc7...7fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sist gang jeg åpnet meg på et forum så kom det politi med mp5, skjold og rambukk på døra mi.

 

jeg satt å chattet på vg debatt å ante fred og ingen fare 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist gang jeg åpnet meg på et forum så kom det politi med mp5, skjold og rambukk på døra mi.

 

jeg satt å chattet på vg debatt å ante fred og ingen fare 

Dette er nok ikke sant, du har jo selv innrømmet at man ikke bør tro på alt du sier. Selv om du ønsker du var en mer betydningsfull person enn det du er, så er du ikke mindre verdt fordi du ikke er så viktig, alle mennesker har en verdi.

Anonymous poster hash: 92cc7...7fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle PST overvåke deg?

 

De overvåker ikke psykisk syke, så sant de ikke utgjør en sikkerhetsrisiko da.

Istedenfor overvåker de opposisjonen til systemet. Se hvor Gro har havnet hen, i Monaco's strøk.

Anonymous poster hash: ac278...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror kanskje du har et behov for oppmerksomhet ja. Det virker som du overdriver betydningen av deg selv. Kanskje du ikke er så ekstrem som du tror, men jeg har inntrykket av at ditt problem er at du liker å bygge deg opp en persona og føle deg viktig osv.. Alt i alt tror jeg egentlig du er ganske ubetydelig i det store og hele for nasjonen sin del, og du har nok ikke noe å være redd for.

Anonymous poster hash: 92cc7...7fb

 

 

vel, jeg tror du hadde blitt verdens verste psykolog. bokstavelig talt. du suger i analyser av andre mennesker haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...