Gå til innhold

Jeg hadde følt meg så mye tryggere!


Gjest The Lost Dreamer

Anbefalte innlegg

Du må gjerne redegjøre for hva disse driftene er, som du påstår menn på 40 måtte ha og som ikke ei dame på samme alder ikke har. Forventer også at du legger ved god faglig dokumentasjon om disse driftene. 

Menn har drifter og potensiale til å både voldta og drepe kvinner. Kvinner har all grunn til å være redd for menn i forhold til unge menn og eldre kvinner. Hvem voldtar? Svaret er menn. Hvem dreper? Svaret er menn. Herregud, om du trenger dokumentasjon, søk på voldtekter og drap og finn ut hvem gjerningsmannen er! Hvor ofte hører man om en ung gutt som blir voldtatt av ei dame på 40?? Å være redd fremmede menn i høstmørket er sunn fornuft, fordi du ikke -VET- om det er en overgriper eller en harmløs fyr. 

 

Anonymous poster hash: aa428...6f4

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok du hadde rett men du trengte ikke å være frekk :/

Jeg hadde ikke trengt det, men følte det måtte til. Sorry.

Anonymous poster hash: aa428...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

 

Menn har drifter og potensiale til å både voldta og drepe kvinner. Kvinner har all grunn til å være redd for menn i forhold til unge menn og eldre kvinner. Hvem voldtar? Svaret er menn. Hvem dreper? Svaret er menn. Herregud, om du trenger dokumentasjon, søk på voldtekter og drap og finn ut hvem gjerningsmannen er! Hvor ofte hører man om en ung gutt som blir voldtatt av ei dame på 40?? Å være redd fremmede menn i høstmørket er sunn fornuft, fordi du ikke -VET- om det er en overgriper eller en harmløs fyr.

Anonymous poster hash: aa428...6f4

 

Jeg er forholdsvis enig med deg, men jeg tror faktisk det er en del unggutter som også har opplevd overgrep, og blir utsatt for det, uten at vi vet så mye om det. Alle tenker at gutter ikke kan bli voldtatt fordi de ikke har noe imot å være seksuelt aktive, og det fører til at gutter som faktisk opplever overgrep ikke tør å si ifra, fordi de da føler noe kan være galt med dem. Helt sikkert mange flere enn vi tror! 

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man føler seg utsatt på en truende eller ekkel måte synes jeg det er helt ok å ta kontakt med andre og få hjelp. Har opplevd flere jenter som har kommet og bedt om å få følge fordi de er redde. Selvfølgelig hjelper man da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Menn har drifter og potensiale til å både voldta og drepe kvinner.

Anonymous poster hash: aa428...6f4

 

Jeg registrer dine påstander. Men du gjør på ingen måte rede for hva slags drifter og potensial du snakker om. Det du gjør, er rein stigmatisering av menn. De fleste menn har på ingen måte disse drifter du tydeligvis ikke forstår, annet en og bruke et begrep. Hvor denne adferden kommer i fra og hvordan den har oppstått til å utføre vold og voldtekt. Klarer du ikke å beskrive. Derfor blir dine påstander og reine som tøv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrer dine påstander. Men du gjør på ingen måte rede for hva slags drifter og potensial du snakker om. Det du gjør, er rein stigmatisering av menn. De fleste menn har på ingen måte disse drifter du tydeligvis ikke forstår, annet en og bruke et begrep. Hvor denne adferden kommer i fra og hvordan den har oppstått til å utføre vold og voldtekt. Klarer du ikke å beskrive. Derfor blir dine påstander og reine som tøv.

Hahaha, det du kommer med her er jo bare tull og vas. Nekter du for at det forekommer voldtekter? Nekter du for at det foregår drap? Nekter du for at dette hovedsaklig blir begått AV menn? Driftene jeg snakker om er selvsakt seksuelle og evt. raseri (drap). Dessuten var TS redd for menn som stirret, altså hun vet ikke om dette er menn hun burde frykte eller ikke. Skjønner du?! 

Anonymous poster hash: aa428...6f4

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enhjørning

Har selv "passet på" ei jente på vei til bussen etter en natt på byen. Hun kom bort og spurte om hun kunne gå med meg da hun følte at noen menn fulgte etter henne, tenkte ikke noe over det annet enn at om hun følte seg tryggere med en annen person til stede så var jo det bare en fin ting jeg kunne hjelpe med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hahaha, det du kommer med her er jo bare tull og vas. Nekter du for at det forekommer voldtekter? Nekter du for at det foregår drap? Nekter du for at dette hovedsaklig blir begått AV menn? Driftene jeg snakker om er selvsakt seksuelle og evt. raseri (drap). Dessuten var TS redd for menn som stirret, altså hun vet ikke om dette er menn hun burde frykte eller ikke. Skjønner du?! 

Anonymous poster hash: aa428...6f4

 

Ingen benekter voldtekter eller drap. Det du skriver derimot er løgn og stigmatisering. Du påstår at menn kan voldta. Bytt ut menn med muslimer og MOD hadde slettet deg. Det du derimot kunne skrevet og som ville vært riktig er. Enkelte menn voldtar, enkelte muslimer voldtar, enkelte kvinner voldtar. For du har feil i din påstand om at MENN voldtar. De fleste menn ville aldri voldtatt noen.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hahaha, det du kommer med her er jo bare tull og vas. Nekter du for at det forekommer voldtekter? Nekter du for at det foregår drap? Nekter du for at dette hovedsaklig blir begått AV menn? Driftene jeg snakker om er selvsakt seksuelle og evt. raseri (drap). Dessuten var TS redd for menn som stirret, altså hun vet ikke om dette er menn hun burde frykte eller ikke. Skjønner du?!

 

Anonymous poster hash: aa428...6f4

:klaske:

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen benekter voldtekter eller drap. Det du skriver derimot er løgn og stigmatisering. Du påstår at menn kan voldta. Bytt ut menn med muslimer og MOD hadde slettet deg. Det du derimot kunne skrevet og som ville vært riktig er. Enkelte menn voldtar, enkelte muslimer voldtar, enkelte kvinner voldtar. For du har feil i din påstand om at MENN voldtar. De fleste menn ville aldri voldtatt noen.

Dette er jo bare latterlig, å det vet du selv. Du skriver nøyaktig det samme som meg, bare at du moderere det ned til noen menn, og det skrev jeg også. Dette er bare for dumt. 

Anonymous poster hash: aa428...6f4

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er jo bare latterlig, å det vet du selv. Du skriver nøyaktig det samme som meg, bare at du moderere det ned til noen menn, og det skrev jeg også. Dette er bare for dumt. 

Anonymous poster hash: aa428...6f4

 

At du syns det er latterlig er fordi du ikke forstår bedre. Og nei, du har konsekvent skrevet menn. Ikke enkelte menn. Du har heller ikke redegjort for dine påstander om disse drifter du påstår menn har. Vis gjerne til faglitteraturen rundt dette. 

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår og vet mye om menn som voldtar. Men jeg spør deg som kommer med stigmatiserende påstander om menn som gruppe. Derfor bør du gjøre rede for hva du mener med disse driftene menn måtte ha. Om du da ikke bare er en av mange naut som kaster ut en påstand uten noe å vise til. Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår og vet mye om menn som voldtar. Men jeg spør deg som kommer med stigmatiserende påstander om menn som gruppe. Derfor bør du gjøre rede for hva du mener med disse driftene menn måtte ha. Om du da ikke bare er en av mange naut som kaster ut en påstand uten noe å vise til.

Trenger ikke å redegjøre noe for deg. Det er menn som dreper og menn voldtar, sånn er det. At du blir fornærmet som mann er ikke mitt problem. 

Anonymous poster hash: aa428...6f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke å redegjøre noe for deg. Det er menn som dreper og menn voldtar, sånn er det. At du blir fornærmet som mann er ikke mitt problem. 

Anonymous poster hash: aa428...6f4

Hvorfor skulle jeg bli fornærmet? Det er du som driter deg ut med usaklige påstander. Ikke klarer du en gang og gjøre rede for dem. 

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg bli fornærmet? Det er du som driter deg ut med usaklige påstander. Ikke klarer du en gang og gjøre rede for dem. 

Hva er du ikke forstår? Du har tydeligvis problemer med at jeg henviser til at menn dreper og voldtar, hehe, og dette synes du er feil?! Så hvem er disse menneskene da? 

Anonymous poster hash: aa428...6f4

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er du ikke forstår? Du har tydeligvis problemer med at jeg henviser til at menn dreper og voldtar, hehe, og dette synes du er feil?! Så hvem er disse menneskene da? 

Anonymous poster hash: aa428...6f4

 

 

Tja, kvinner dreper og voldtar....

Anonymous poster hash: 99c6f...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er du ikke forstår? Du har tydeligvis problemer med at jeg henviser til at menn dreper og voldtar, hehe, og dette synes du er feil?! Så hvem er disse menneskene da? 

Anonymous poster hash: aa428...6f4

Jeg forstår meget godt som sagt. Det du ennå ikke klarer er og redegjøre for disse drifter du påstår menn har. Det du heller ikke forstår er at de fleste menn ikke voldtar og dreper. Så hvor og hva er disse driftene du snakker om?

 

Det er også interessant at MOD aksepterer slik stigmatisering. Hadde man byttet ut menn med muslimer. Så ville nok MOD snakket om hets, rasisme osv. Så igjen et bevis på at MOD ikke er konsekvente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...