Gå til innhold

Naboen er blogger, "photoshoots" overalt...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette hørtes tragisk ut, og det at dere naboer faktisk hører på henne, er også tragisk. Hun eier da ikke plassen, og ho kan vel ikke bare bestemme at NÅ skal hun være der, og ødelegge for andre. Syns dere naboer skal snakke sammen og si til jenta sammen, for dette er bare langt over streken.



Anonymous poster hash: 2b603...90c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang det skjer: PHOTOBOMB  :danse:

 

(er det ikke det som de kaller det når noen hopper inn bakom og blir med på bildet idet det blir tatt?)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og hvor er så du fra?

Anonymous poster hash: 3aa74...142

 

Ghettoen

Anonymous poster hash: eed98...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA! De få gangene jeg har vært inne på sånne blogger så har jeg faktisk tenkt at fy søren så kleint å stå sånn i ta sikkert 200 bilder i gata , også noen ved gjerdet, også noen litt lenger bort osv.
Og enda mere kleint å se på, herregud du MÅ filme det !!! Film hun når hun står med selvutløser hahhaa. Hun må jo tro hun er Jennifer Lopez som sender ut nabovarsel hver gang hun skal ha fotoshoot til bloggen sin for å få folk til å ikke bruke bakgården. For det første så gjør man ikke sånt med mindre det f.eks var sommeråpent som skulle spilles inn i bakgården en gang hver femtende år. For det andre så er det neppe lov å ta beslag på de offentlige områdene sånn og noe som du kan ta opp med styret sånn at de sier fra til hun (de vet sikkert ikke om det engang). Og neste gang du ser en sånn nabovarsel så river du den ned eller skriver på den "ta bildene dine et annet sted eller get a life" :D



Anonymous poster hash: 46bb8...24b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh grøss. Si ifra til henne, hun må ikke få tro hun kan holde på slik. Hun eiger ikke fellesområdene. Hadde velta det kamerastativet.

Neida :) *joda*

 

Joda.  :Nikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde breiet meg ut på fellesområdene akkuratt de dagene hun skulle ta bilder på trass. Gjerne godt til rette med grill, teppe og en haug med venner. Jeg hadde virkelig elsket å krangle med henne! Hvor er dette? Jeg kan godt komme neste gang, og snakke med denne dama! Elsker å diskutere med sånne merkerlige vesener som tror de kan få viljen sin hele tiden

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig lov i det hele tatt å hindre andre i blokka å bruke bakgården hos dere?

Hos oss kan vi ikke reservere bakgården. Bakgården er for alle. Alle kan bruke benker og krakker, ha middager ol. Men ingen av oss kan reservere bakgården for et tidsrom, og hindre andre å være der.

Det å blokkere døren ut kan være farlig. Hva om det tar fyr og hun har lessa alt utstyret foran døra? Her er vi bor er vi veldig stenge på at rømningsveier skal være åpne og ikke hindres.

Neste gang du får beskjed om at du ikke kan nyte bakgården si i fra. Hun har ikke noe større rett på bakgården enn de andre har, og at et nabovarsel ikke betyr at alle må føye seg etter varslet.

Hvis du ikke vil ta det opp direkte med henne kontakt styre, og be det eventuelt bli tatt opp på årsmøte. Det høres helt pling i bolla ut at noen kan ture frem på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast  ut vann fra vinduet. Om hun blir sur, så si at det er vanne-bakgården dagen.

 

Heng opp nabovarsel selv: "Fra 1 oktober 2015-30 september 2016, skal vi ha fellesdag i bakgården. Ingen andre aktiviteter som strider mot dette. Takk!"

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mennesker er forundelige. Dag etter dag skjer noe som ingen egentlig synes er greit, men som ingen tar ordentlig tak i. Til slutt våkner vi og oppdager at en urimelig jentunge, som mener at verden snurrer rundt henne, dikterer et helt borettslag.

Vær voksen og ta grep om situasjonen. Ikke la henne styre dere.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Kanskje det er på tide å minne jentungen på at dette er et fellesområde? Gjerne stave det for henne, om hun har litt tungt for det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om dere har vanskelig for å si fra til henne, så kan dere vel sende en skriftlig beskjed? Det beste er jo å si det rett ut :) Jeg hadde ikke funnet meg i tullet hennes. Dere har like mye rett til å bruke plassen, som henne. Og en photoshoot er ikke så viktig at hun må ha HELE stedet for seg selv..ærlig talt. Da kan hun finne seg en annen plass å posere :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er så passiv at du ikke gidder å gå videre til styret med det, så kan du egentlig ikke klage. Hadde noe slikt skjedd her hadde det blitt tatt videre med en eneste gang.



Anonymous poster hash: 7ddcd...072
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde breiet meg ut på fellesområdene akkuratt de dagene hun skulle ta bilder på trass. Gjerne godt til rette med grill, teppe og en haug med venner. Jeg hadde virkelig elsket å krangle med henne! Hvor er dette? Jeg kan godt komme neste gang, og snakke med denne dama! Elsker å diskutere med sånne merkerlige vesener som tror de kan få viljen sin hele tiden

Jeg blir med!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig lov i det hele tatt å hindre andre i blokka å bruke bakgården hos dere?

Hos oss kan vi ikke reservere bakgården. Bakgården er for alle. Alle kan bruke benker og krakker, ha middager ol. Men ingen av oss kan reservere bakgården for et tidsrom, og hindre andre å være der.

Det å blokkere døren ut kan være farlig. Hva om det tar fyr og hun har lessa alt utstyret foran døra? Her er vi bor er vi veldig stenge på at rømningsveier skal være åpne og ikke hindres.

Neste gang du får beskjed om at du ikke kan nyte bakgården si i fra. Hun har ikke noe større rett på bakgården enn de andre har, og at et nabovarsel ikke betyr at alle må føye seg etter varslet.

Hvis du ikke vil ta det opp direkte med henne kontakt styre, og be det eventuelt bli tatt opp på årsmøte. Det høres helt pling i bolla ut at noen kan ture frem på denne måten.

Hos oss kan man ikke hindre andre i å bruke bakgården, men det hender folk henger opp nabovarsel om at de skal feire barnebursdag e.l. i bakgården og da pleier folk å respektere dette og holde seg unna akkurat de timene. Denne oppførselen som TS beskriver hadde nok derimot ikke gått hjem, tror ikke folk hadde giddet å evakuere bakgården for en fotoshoot...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter til nudisttreff i hagen på photoshoot-dagene hennes.  :laugh:

 

Hvis du ikke har så mange nudistvenner kan du alltids spille musikk høyt med åpent vindu mens hun holder på. Typ You're So Vain eller noe om og om igjen. ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter til nudisttreff i hagen på photoshoot-dagene hennes.  :laugh:

 

Hvis du ikke har så mange nudistvenner kan du alltids spille musikk høyt med åpent vindu mens hun holder på. Typ You're So Vain eller noe om og om igjen. ^^

 

Du kan også veksle på med noen runder av I'm Too Sexy :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...