Gå til innhold

Naboen er blogger, "photoshoots" overalt...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En jente i blokka er blogger, ikke av de mest kjente men har en del lesere visstnok.

Hun sender ukentlig ut nabovarsel om at bakgården skal brukes til photoshoots og ber alle beboerne holde seg unna i tidsrommet da til da. På vår, sommer og på fine høstdager er bakgården vår mye i bruk av barn som leker, familier som griller, vennegjenger som slapper av osv.

Disse får kjeft hvis de beveger seg på området når hun er i gang med sine poseringer. Ofte har hun en venn som tar bildene, noen ganger selvutløser..

Det er kleint å se på, og veldig forstyrrende for oss andre.
Har opplevd å ikke få lov å åpne ytterdøra fordi kamerautstyret lå foran og jeg måtte vente til vennen hennes kom tilbake for å løfte det vekk.

Hun kunne ikke løfte det vekk selv fordi hun sto 5 meter unna og røyket og hadde en hund på armen..

Hun har også banket på hos meg sent på kveld/natt for å spørre om kameraten kan ta fugleperspektivbilde fra stuevinduet mitt og ned på henne stående i bakgården.. Jeg har sagt klart og tydelig NEI, det er ikke aktuelt.

 

 

Hva skal man si til dette da?

Hun provoserer meg grenseløst. Helt utrolig at mange unge jenter i dag er så grenseløst selvopptatte  :wink:



Anonymous poster hash: 9b0ee...c9d
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har ikke noe mere rett på bakgården enn andre, det er vel å bra og ta hensyn til hverandre, men jeg må ærlig inrømme at jeg ikke vet hvor mye hensyn jeg hadde orket å vise en, utifra hva du sier, RØY som henne. :fnise:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er et borettslag, så er det en sak for styret, mener jeg. Jeg ville ikke akseptert at en person i en blokk la beslag på fellesarealene til stadighet, eller skaper farlige situasjoner ved å blokkere dører som faktisk kan brukes som rømningsveier. Eller sagt det direkte til henne, som nok er en raskere løsning, på en saklig måte, som forklarer hvorfor man bare ikke gjør sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det værste jeg har hørt. Sett hun på plass og fortell henne at hun ikke kan ture frem som hun vil! Høres jo ut som hun terroriserer alle beboerne og ingen tørr å stå opp i mot henne!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho har vel latt "kjendisstatusen" gå til hodet på seg da.

Jeg hadde ikke tatt hensyn. Da fikk hun finne seg en annen location.

Anonymous poster hash: 2a764...598

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det er det verste jeg har hørt! Det mest dekkende ordet må være entitled, jeg kan ikke fordra slike personer som oppfører seg som de er entitled, ta seg slik til rette, kreve, meg, meg, meg! Grøss å gru! 

Snakk med styret om blokkering av fellesarealet av utstyr, og mer enn berettiget tid på fellesarealene til kun henne. 



Anonymous poster hash: b9cde...b8f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner som driver med moteblogging og den slags er som regel ikke helt i vater



Anonymous poster hash: 29e8c...e6c
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn er så konfliktskye av natur at de tydeligvis lar hvem som helst herje i fellesområder.



Anonymous poster hash: eed98...c2f
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh grøss. Si ifra til henne, hun må ikke få tro hun kan holde på slik. Hun eiger ikke fellesområdene. Hadde velta det kamerastativet.

Neida :) *joda*

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nordmenn er så konfliktskye av natur at de tydeligvis lar hvem som helst herje i fellesområder.

Anonymous poster hash: eed98...c2f

 

 

Og hvor er så du fra?

Anonymous poster hash: 3aa74...142

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg delt plass med et slikt menneske, så hadde jeg på trass valgt å bruke uteplassen når hun er der

Hadde hun ikke flyttet ting vekk fra døren så hadde jeg gitt henne en sjanse før jeg hadde skyvd ut døren likevel

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg delt plass med et slikt menneske, så hadde jeg på trass valgt å bruke uteplassen når hun er der

Hadde hun ikke flyttet ting vekk fra døren så hadde jeg gitt henne en sjanse før jeg hadde skyvd ut døren likevel

Vi er flere som har gjort det.. Altså brukt bakgården når hun står der i skinntights og boafjærjakke og poserer seg blå og gul. Har da regelrett blitt jaget vekk. En nabo nektet å forlate benken han satt på da bloggerdama skulle bruke denne til å "hoppe splitthopp" fra... Da ble det bråk. Skittkasting og utrivelig stemning, ikke moro for barnefamiliene men heller ikke for oss uten barn.

En gang hadde en kamerat sovnet i leiligheten hennes med låst dør og hun kom hjem full og lagde høylytt videoblogg/snapvideo e.l i gangen mens hun hamret på døra og hylte og skrek... Da vet jeg at politiet ble ringt.

Det er flere som har sagt fra til henne tidligere men det skjer ingenting, hun bryr seg ikke.

 

Anonymous poster hash: 1039d...af8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er flere som har gjort det.. Altså brukt bakgården når hun står der i skinntights og boafjærjakke og poserer seg blå og gul. Har da regelrett blitt jaget vekk. En nabo nektet å forlate benken han satt på da bloggerdama skulle bruke denne til å "hoppe splitthopp" fra... Da ble det bråk. Skittkasting og utrivelig stemning, ikke moro for barnefamiliene men heller ikke for oss uten barn.

En gang hadde en kamerat sovnet i leiligheten hennes med låst dør og hun kom hjem full og lagde høylytt videoblogg/snapvideo e.l i gangen mens hun hamret på døra og hylte og skrek... Da vet jeg at politiet ble ringt.

Det er flere som har sagt fra til henne tidligere men det skjer ingenting, hun bryr seg ikke.

Anonymous poster hash: 1039d...af8

Men jeg hadde nektet å flytte meg

Om hun bokstavelig talt hadde jaget meg vekk, altså brukt makt osv, så ville jeg ringt politiet, men nektet å flytte meg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du ringe styret?

Felles området kan ikke beslaglegger støtt og stadig fordi man er høy på seg selv. 

 



Anonymous poster hash: 7ef16...3ec
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...