Gå til innhold

Bør menn få støtte til vasking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med tanke på at flere og flere bor alene enn før, bør menn få søtte til vaskehjelp osv.?



Anonymous poster hash: b5636...cc0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vi aleneboende menn bør selvsagt ikke få støtte til vaskehjelp. Det hadde vært behagelig, altså, men det er klart det ikke er noe felleskassa skal dekke. Får være grenser for sløsing.



Anonymous poster hash: ae791...4b9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg er da fullstendig i stand til å vaske selv. Jeg trenger da ikke hjelp til det.

I motsetning til hva noen kvinner ser ut til å tro så er ikke vi menn som bor alene helt hjelpeløse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trygd for å starte tåpelige tråder kanskje?

Jeg vasker som bare det, elsker lukta og digger resultatet, etterpå ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kvinner er jo skapt for å lage mat og vaske huset til mannen.

Endret av Andreas_B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster ikke mye penger for en flaske med salmiakk, en bøtte og en mopp. Du trenger ikke bøtte engang om du har så lite penger. :)

Så det går nok fint uten støtte.



Anonymous poster hash: 89888...1df
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere og flere kvinner bos også alene. Skulle ikke disse også få støtte til vaskehjelp?

Fant du ikke på noe mere saftig og kvinneundertrykkende å skrive om enn det der idag TS? Må si du har sunket lavt....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere og flere kvinner bos også alene. Skulle ikke disse også få støtte til vaskehjelp?

Fant du ikke på noe mere saftig og kvinneundertrykkende å skrive om enn det der idag TS? Må si du har sunket lavt....

Jeg tror det er menn som TS fornærmer og undertrykker med innlegget sitt, ikke kvinner. :P

Anonymous poster hash: 62e54...17f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg at staten sponser meg hver gang jeg skal pusse opp,skifte rør eller måke.

Skattefradag og hele pakka takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å føre en vaskekost kan man gjøre like godt uavhengig av kjønn. Ergo: ingen grunn for vaskestøtte.

Når det er sagt er ikke tanken så fjern om vi reiser litt ut av Norge. Da samboeren min bodde i England fikk hun hus gjennom jobben. Etter en liten stund fikk hun vite at firmaet hun jobbet for pleide å ha vaskehjelp der når de var menn som bodde i huset. Nå som det var en kvinne som bodde der, hadde de sagt opp avtalen med vaskehjelpen – ettersom de regnet med at hun kunne vaske selv, fordi hun var kvinne.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det burde vi. Når damene nekter å gifte seg med oss, fordi de skal ha en stud. Skulle det bare mangle, ikke min feil at de ikke vil ha en god fyr som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at flere og flere bor alene enn før, bør menn få søtte til vaskehjelp osv.?

Anonymous poster hash: b5636...cc0

Aleneboende menn er like kapable til å vaske som aleneboende kvinner. Den der må du lenger ut på landet med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å føre en vaskekost kan man gjøre like godt uavhengig av kjønn. Ergo: ingen grunn for vaskestøtte.

Når det er sagt er ikke tanken så fjern om vi reiser litt ut av Norge. Da samboeren min bodde i England fikk hun hus gjennom jobben. Etter en liten stund fikk hun vite at firmaet hun jobbet for pleide å ha vaskehjelp der når de var menn som bodde i huset. Nå som det var en kvinne som bodde der, hadde de sagt opp avtalen med vaskehjelpen ettersom de regnet med at hun kunne vaske selv, fordi hun var kvinne.

Helt utrolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som det var en kvinne som bodde der, hadde de sagt opp avtalen med vaskehjelpen – ettersom de regnet med at hun kunne vaske selv, fordi hun var kvinne.

Kunne hun det da?

Anonymous poster hash: 9f5f1...288

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det burde vi. Når damene nekter å gifte seg med oss, fordi de skal ha en stud. Skulle det bare mangle, ikke min feil at de ikke vil ha en god fyr som meg.

Si meg, er du evneveik som ikke kan vri opp en klut og vaske et gulv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunne hun det da?

Anonymous poster hash: 9f5f1...288

Hva tror du? Hun kunne vaske like godt som mennene som hadde bodd der.

Nå skal det sies at enkelte unge menn fra sør-Europa kommer rett ut av mors hjem når de flytter utenlands, og noen av disse har aldri løftet på en finger i forhold til husarbeid. Jeg bodde selv med to italienske gutter/menn da jeg var på utveksling, og fikk erfare hvor lite de faktisk kunne. Men de kan lære på lik linje som alle andre, og bli like gode som mor.

Uansett: mennene som bodde i huset firmaet disponerte var voksene mennesker, og en del fra Skandinavia. De hadde alle forutsetninger for å vaske like godt som min samboer, og hadde de måttet hadde de nok også gjort det - men firma hadde ikke troa på de.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg, er du evneveik som ikke kan vri opp en klut og vaske et gulv?

Ja, og jeg fortjener litt godtgjørelse etter all skatten jeg har betalt uten å få noe særlig tilbake.

Anonymous poster hash: b58ca...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg fortjener litt godtgjørelse etter all skatten jeg har betalt uten å få noe særlig tilbake.

Anonymous poster hash: b58ca...6ca

Åååå det tenkte jeg ikke på . :klaske:

Facepalmorangflipped.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du? Hun kunne vaske like godt som mennene som hadde bodd der.

Så mennene kunne vaske altså? Eller kunne hverken hun eller mennene vaske?

De hadde alle forutsetninger for å vaske like godt som min samboer, og hadde de måttet hadde de nok også gjort det - men firma hadde ikke troa på de.

Så mennene ble diskrimminert av firmaet altså?

Mennene burde jo få en klekkelig erstatting for denne diskrimineringen.

Anonymous poster hash: 9f5f1...288

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...