Gå til innhold

Overraskende mange mørkhudede som ler av den hvite kunden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Latter kan bety at de er usikre på situasjonen eller at de er overrasket over den sære holdningen til selgeren. Hva vil du frem til egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke kritikken engang. Hadde jeg kommet over en slik handelssituasjon, hadde jeg også knekt sammen i latter.

Ikke på grunn av konseptet, men fordi det å finne en butikkselger som har ett premiss hva kunden skulle handle ville vært såpass ekstremt at det ble morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det ikke var en kvinne. Da hadde TV2 og Dagbladet tatt trakasserings- og undertrykkings ballen for lenge siden og laget en sak for FN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bortforklare*

Anonymous poster hash: 1067d...72d

Tror du det er en dokumentar som ikke kan "bortforklares" i noe annet enn at svarte er rasister, så derfor kan vi være rasister også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De svarte har blitt undertrykt i USA helt siden de ble brakt dit som slaver så jeg skjønner at de ler av hvite menn når de får sjansen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt jeg. De aller fleste mener jo at slegeren ikke har rett. Noen ler litt i starten, men så og si alle (er vel bare de godt voksene damene som er unntaket her?) kommer vel til at selgeren ikke oppfører seg greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo samme program som det norske programmet som heter noe alla "bryr du deg" der de setter folk i en situasjon der noen oppfører seg uakseptabelt mot en annen person, i full offentlighet, for å se om andre tilfeldig forbipasserende folk griper inn.



Anonymous poster hash: 63bbd...795
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva dere snakker om. De svarte tok jo den hvite mannens parti hele tiden, selv om de lo litt. De støttet jo han fullt ut!



Anonymous poster hash: 99395...698
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De svarte har blitt undertrykt i USA helt siden de ble brakt dit som slaver så jeg skjønner at de ler av hvite menn når de får sjansen.

Ja, dagens hvite amerikanere som har ansvaret for slaveriet.

Anonymous poster hash: 73526...4b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...