Gå til innhold

Hva er galt med dem som er FOR pelsdyroppdrett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er nok av den samme typen som røyker ekstra mye på trass hver gang det kommer enda et røykeforbud. De vil ikke være en del av den fornuftige majoriteten, og velger derfor å fremstå som idioter i stedet. Alt er jo bedre enn å mene det samme som alle andre, uansett om man skader seg selv eller andre, eller hva?

Ellers er det en mangel på empati som skremmer meg.

Anonymous poster hash: 401ee...0a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rovdyr, som mink, trives ikke sammen med andre artsfrender. De er heller ikke tamme, som burhøns. De har et behov for å svømme. De har et behov for å jakte og streife.

Så nei. Alle de samme argumentene kan ikke brukes. Da lider du av kunnskapsmangel.

Anonymous poster hash: 1440a...460

Kunnskapsmangel ja. Så både høns, griser og kyr trivdes med å stå stuet sammen, bare fordi de ikke er like "ville"? Høns har behov for å bade i sand f.eks., hvis jeg skal gå ned på ditt banale nivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunnskapsmangel ja. Så både høns, griser og kyr trivdes med å stå stuet sammen, bare fordi de ikke er like "ville"? Høns har behov for å bade i sand f.eks., hvis jeg skal gå ned på ditt banale nivå.

Ikke lek dum. Hele poenget mitt er at arter har individuelle behov, men husdyra vi har er i det minste tamme. De er ikke livredd bøndene. Det er jo tilfeller hvor blåreven dreper sine egne unger når bonden kommer inn fordi de blir så stresset. Husdyrene er heller ikke ville rovdyr. Jeg har ALDRI sagt at husdyrene har det bra. Det har de absolutt ikke. Men det er forskjell på tamme flokkdyr, og ville rovdyr som misliker å være tett på artsfrender og som er livredd mennesker. Skjønner du ikke det?

Anonymous poster hash: 1440a...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm, nå fikk jeg lyst på et par nye, fine, lærhansker til jul! :biggrin:



Anonymous poster hash: 47614...3f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLÅR IHJEL HUNDER FOR Å LAGE HANSKER
Hva er egentlig skinnhanskene dine laget av?

Er det kuskinn eller noe helt annet?

En ny grusom video viser hvordan hunder blir slått ihjel og flådd for å lage hansker.

I videoen øverst i artikkelen ser du hundene bli slått ihjel med en stokk, strupen skåret over og deretter flådd. Skinnet blir brukt til å lage hansker og andre skinnprodukter.

http://www.side3.no/slar-ihjel-hunder-for-a-lage-hansker/8522507.html



Anonymous poster hash: 47614...3f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLÅR IHJEL HUNDER FOR Å LAGE HANSKER

Hva er egentlig skinnhanskene dine laget av?

Er det kuskinn eller noe helt annet?

En ny grusom video viser hvordan hunder blir slått ihjel og flådd for å lage hansker.

I videoen øverst i artikkelen ser du hundene bli slått ihjel med en stokk, strupen skåret over og deretter flådd. Skinnet blir brukt til å lage hansker og andre skinnprodukter.

http://www.side3.no/slar-ihjel-hunder-for-a-lage-hansker/8522507.html

Anonymous poster hash: 47614...3f7

Jeg blir ikke mer trist når hunder dør enn storfe. Objektivitet er noe de fleste pelsdyrmotstandere mangler, noe påfallende å legge merke til er at ingen veganere gnåler om disse problemene da de i det store og hele bare er en liten dråpe i havet av dyremishandling som skjer i verden. Konsentrer dere om kjøttindustrien og redd mange flere.

(^ den andre anonyme gidder jeg ikke svare, 'skjønner du det' (; )

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...