Gå til innhold

Bortsett fra sæd, har vi behov for menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tja, uten mannen så hadde vi fremdeles bodd i trærne og lignet aper.

:klo: Det var et rart svar.

Anonymous poster hash: 5636a...802

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En verden med bare kvinnfolk? Nei takk. Bare det å gå i klasse med bare jenter syntes jeg var skikkelig kjipt. Trenger liksom begge deler for å få balanse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Bortsett fra sæden til menn, har de virkelig en betydning i dagens samfunn. Kunne vi klart oss uten dem? Vi trenger de kanskje til sæd og seksuell nytelse, men hva annet?

Anonymous poster hash: cc7b4...9fb

Så du melder deg frivillig til å krype i kloakken osv? Jobber der du ikke sitter inne i varme lokaler der du kan prate piss med kollegaene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt litt på spissen, men egentlig ikke.

Jeg forstår ikke hvor apene kommer inn i bildet.

Anonymous poster hash: 5636a...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du har nok rett, jeg tenkte på om også skulle nevnt det med trygghet og beskyttelse. Mange kvinner har behov for dette fra menn.

Anonymous poster hash: cc7b4...9fb

Uten menn ville vi ikke hatt brukt forbeskyttelse.

Anonymous poster hash: f9f81...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvor apene kommer inn i bildet.

Anonymous poster hash: 5636a...802

Et annet ord for menneske, er menneske-ape. Vi er tross alt en art som stammer fra apelignende skapninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvor apene kommer inn i bildet.

Anonymous poster hash: 5636a...802

Ifølge forskere så pulte det mennesket" og "apene" på hverandre og fikk avkom..."det moderne mennesket"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten menn ville vi ikke hatt brukt forbeskyttelse.

Anonymous poster hash: f9f81...8d5

Bortsett fra at det er menn som har tatt dere ut av en villmarkstilværelse der dere definitivt har behov fra beskyttelse, så innbiller du deg at du ikke ville trengt beskyttelse mot andre kvinner om det ikke fantes menn?

Endret av Kykelikokos
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uten mennesker generelt hadde kloden vår vært et fint sted :danse:



Anonymous poster hash: 63840...86b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet ord for menneske, er menneske-ape. Vi er tross alt en art som stammer fra apelignende skapninger.

Ifølge forskere så pulte det mennesket" og "apene" på hverandre og fikk avkom..."det moderne mennesket"...

Ok. Da forstår jeg.

Anonymous poster hash: 5636a...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Ja, vi har behov for menn. Selvfølgelig... Menn og kvinner er skapt for en grunn - vi er ulike, men (skal/bør) fungere sammen. Synd at så mange mener vi ikke har bruk for et av kjønnene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uten mennesker generelt hadde kloden vår vært et fint sted :danse:

Anonymous poster hash: 63840...86b

For hvem?

Anonymous poster hash: d06e6...2b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra at det er menn som har tatt dere ut av en villmarkstilværelse der dere definitivt har behov fra beskyttelse, så innbiller du deg at du ikke ville trengt beskyttelse mot andre kvinner om det ikke fantes menn?

tatt og tatt, det hadde vi nok fint fikset selv hvis vi måtte.

Anonymous poster hash: f9f81...8d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt og tatt, det hadde vi nok fint fikset selv hvis vi måtte.

Anonymous poster hash: f9f81...8d5

Det vet vi begge at ikke er sant .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg tror ikke det er særlig behov for menn. I alle fall ikke så mange menn som verden har i dag. Vi må seriøst begynne å se på hvordan vi betydelig kan redusere andelen menn i verden.

Vel, jeg har bodd der de hadde landets høyeste kvinneoverskudd i forplantningsdyktig alder og jeg kan love deg at det er bruk for menn når de er ca13-15% i mindretall. - Utrolig mange skilsmisser, partnerbytter, utroskap og til og med et eget swingersmiljø i en kommune med under 5000 innbyggere. ;)

Anonymous poster hash: 8117f...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra sæden til menn, har de virkelig en betydning i dagens samfunn. Kunne vi klart oss uten dem? Vi trenger de kanskje til sæd og seksuell nytelse, men hva annet?

Tja. Du kan begynne med å løfte blikket fra egen instagram-navle og se deg rundt. 99,99% av absolutt alt du ser er skapt av menn. Det er en god start.

Sånn bortsett fra det - neppe: Kvinner kunne jo, om de ville klare seg uten menn, ha fortsatt å leve i huler, eventuelt stråhytter, og kravlet rundt og sanket røtter og bær. Miljøvennlig og fredelig, om ikke annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vil tro det. Mennesket er meget tilpasningsdyktig. Det hadde nok vært en røff start men med tiden hadde det gått seg til.

Tror også at menn hadde klart seg uten kvinner om vi hadde hatt klonings maskiner eller kunne produsere bebier ved hjelp av teknologi. Men det hadde nok endog blitt en trist tilværelse med mindre vi menn greide produsere kvinnelige naturtro roboter

Hvordan tenker du at mennesket kunne klart å reprodusere seg uten det ene kjønnet? Tror du ikke vi hadde dødd ut?

Anonymous poster hash: 12254...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En verden uten menn?!? Nei takk. Jeg trenger sosial omgang med menn, ikke bare for sex og nytelse. En hverdag for meg uten menn, er ikke verdt noen ting. Jeg er avhengig av menn som kan få meg "ned på jordet", og de er ofte mye enklere å omgåes med enn det kvinner er.

Jatakk til menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...