Gå til innhold

Flere som er overrasket av kjæresten til Tone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Passing by

Noen ganger har jeg bare lyst til å svare ut fra overskriften i trådene... :smoke: og nei, jeg har ikke blitt overrasket av kjæresten til Tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Nå ser jo Axel Hennie ut som en torsk da, så hun kan jo umulig bry seg så mye om utseende på menn?



Anonymous poster hash: 7c4fe...a98
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Aksel virkelig typen til å rote rundt? Han virker jo ikke sånn da?

Anonymous poster hash: e36ff...71c

Aksel og Tone hadde et åpent forhold, har jeg blitt fortalt. Om det stemmer så har vel begge rotet litt rundt, helt til sjalusien tok dem.

Elsker når gamle tråder plutselig dukker opp igjen :P

Anonymous poster hash: 33f89...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun faktisk ble sammen med Markus Foss for personligheten og ikke bryr seg så mye om de andre tingene? Kanskje hun er dypere enn vi tror :)

Eller kanskje hun bare ble gravid veldig fort, og dermed er det mer gitt at de bør holde sammen...

Anonymous poster hash: 5556b...f4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva er feil med kjæresten hennes egentlig??

Ingen verdens ting! Folk her er litt vel kritiske til tider. Så for å svare på TS sitt spørsmål; nei, jeg er ikke overrasket over kjæresten til Tone. Han ser snill ut!

Anonymous poster hash: cd1d6...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde liksom forventet noe annet som neste kjæreste for Tone Damli. Bare meg? Markus Foss er jo sikkert ålreit han, men ganske vanlig utseendemessig (hadde aldri lagt merke til ham på gata), ingen kjendisstatus.. Veldig anonym type. Han har visst noen millioner på konto, men ikke sånn syyykt mye, og Tone har sikkert sjans på mange rike menn.

Hadde liksom sett for meg at den neste etter Aksel kom til å være en kjendis eller superhunk. Så for meg henne bli sammen med en som f.eks. Jakob Oftebro eller kanskje til og med en utenlandsk stjerne. Noen som kom til å øke hennes status med noen hakk til. Eller ihvertfall en som alle bare "wow... han var kjekk!". Markus Foss virker ikke så sykt selvsikker en gang på kamera.. Ikke alfa-aktig.

Kanskje hun faktisk ble sammen med Markus Foss for personligheten og ikke bryr seg så mye om de andre tingene? Kanskje hun er dypere enn vi tror :)

(Jada, døm meg nord og ned for at jeg bryr meg om livet til Tone, men jeg er influensasyk og kjeder meg i hjel i dag.. :P)

Anonymous poster hash: 77018...bf6

!! Tror du Tone kunne fått Oftebro? Det tror ikke jeg:p

Anonymous poster hash: 17fce...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!! Tror du Tone kunne fått Oftebro? Det tror ikke jeg:p

Anonymous poster hash: 17fce...e72

Så enig! Oftebro virker ganske intellektuell, han trenger noen han kan diskutere og reflektere med. Det er ikke Tone... Han passer nok godt med Iben :-)

Anonymous poster hash: cd1d6...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde liksom forventet noe annet som neste kjæreste for Tone Damli. Bare meg? Markus Foss er jo sikkert ålreit han, men ganske vanlig utseendemessig (hadde aldri lagt merke til ham på gata), ingen kjendisstatus.. Veldig anonym type. Han har visst noen millioner på konto, men ikke sånn syyykt mye, og Tone har sikkert sjans på mange rike menn.

Hadde liksom sett for meg at den neste etter Aksel kom til å være en kjendis eller superhunk. Så for meg henne bli sammen med en som f.eks. Jakob Oftebro eller kanskje til og med en utenlandsk stjerne. Noen som kom til å øke hennes status med noen hakk til. Eller ihvertfall en som alle bare "wow... han var kjekk!". Markus Foss virker ikke så sykt selvsikker en gang på kamera.. Ikke alfa-aktig.

Kanskje hun faktisk ble sammen med Markus Foss for personligheten og ikke bryr seg så mye om de andre tingene? Kanskje hun er dypere enn vi tror :)

(Jada, døm meg nord og ned for at jeg bryr meg om livet til Tone, men jeg er influensasyk og kjeder meg i hjel i dag.. :P)

Anonymous poster hash: 77018...bf6

han ser helt jævlig ut, men har til tross for det masse selvtillit.

Anonymous poster hash: 2b0a8...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...