Gå til innhold

Flere som er overrasket av kjæresten til Tone?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er jo fantastisk. Først kritiserer man Tone Damli for å være overfladisk og løpe etter status og penger, og så når hun bryter mønsteret blir hun kritisert for dette også.



Anonymous poster hash: ee2a2...cc8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste Tone-nytt: Hun er gravid. Halve Oslo vet det allerede, så det tar nok ikke lang tid før det blir skrevet om i media.



Anonymous poster hash: cd603...667
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo rikmannsønn og i min mening relativt kjekk, og selv om han ikke er kjendis i ordets rette forstand så er han "kjent" her i Oslo. Jeg vet ikke hvor mye bedre man kan gjøre det i Norge, egentlig. Jakob Ofte-who? Måtte google han, Markus Foss er jo mye kjekkere og sikkert god for en hel del mer penger.

Når det er sagt så tviler jeg på at Tone går for kun status, selv om denne nye kjæresten også har det. Hun skal jo trives med disse kjærestene sine også, det er vel få som vil seg selv så vondt at de velger kjæreste kun ut fra hvem som ser bra ut på armen deres på den røde løperen.



Anonymous poster hash: 1e82d...2ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste Tone-nytt: Hun er gravid. Halve Oslo vet det allerede, så det tar nok ikke lang tid før det blir skrevet om i media.

Anonymous poster hash: cd603...667

Lol, siste nytt? Dette har jeg og andre skrevet her på kg i ukesvis. Velkommen etter!!

Anonymous poster hash: a7e62...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, siste nytt? Dette har jeg og andre skrevet her på kg i ukesvis. Velkommen etter!!

Anonymous poster hash: a7e62...562

Lol, jeg visste det før Tone til og med. Treiging.

Anonymous poster hash: 1e82d...2ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol, siste nytt? Dette har jeg og andre skrevet her på kg i ukesvis. Velkommen etter!!

Anonymous poster hash: a7e62...562

Hvor på KG?

Anonymous poster hash: 447fd...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor på KG?

Anonymous poster hash: 447fd...7ef

Blitt fjernet fordi det er spekulasjoner..

Anonymous poster hash: cd1d6...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er et menneske hun også... Tenk hvis noen pratet sånn til dere? "Han kjæresten din er ganske stygg, syns du ikke? Men han har kanskje en del penger? Fin leilighet også... Var du utro i forrige forhold, eller var eksen din det? Er du gravid? Har du problemer med å bli gravid, kanskje? Haha, sykt stygg kjole du har, forresten".



Anonymous poster hash: 660c6...50b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at hun er gravid.... Hvordan vet dere liksom dette da? Har hun sagt det selv?

Anonymous poster hash: 341b8...5f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er et menneske hun også... Tenk hvis noen pratet sånn til dere? "Han kjæresten din er ganske stygg, syns du ikke? Men han har kanskje en del penger? Fin leilighet også... Var du utro i forrige forhold, eller var eksen din det? Er du gravid? Har du problemer med å bli gravid, kanskje? Haha, sykt stygg kjole du har, forresten".

Anonymous poster hash: 660c6...50b

Joda, ganske ille om folk prater sånn "til" oss, men om trådene her inne er representative for virkeligheten skal man ikke se bort i fra at man blir baksnakket veldig ofte om akkurat det du nevner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at hun er gravid.... Hvordan vet dere liksom dette da? Har hun sagt det selv?

Anonymous poster hash: 341b8...5f9

Er ikke noe å tvile på. Hun har sagt det selv, ja. Mange som vet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han minner meg litt om Simon Neil i Biffy Clyro. Google bilder ;)

Anonymous poster hash: 6ef71...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde liksom forventet noe annet som neste kjæreste for Tone Damli. Bare meg? Markus Foss er jo sikkert ålreit han, men ganske vanlig utseendemessig (hadde aldri lagt merke til ham på gata), ingen kjendisstatus.. Veldig anonym type. Han har visst noen millioner på konto, men ikke sånn syyykt mye, og Tone har sikkert sjans på mange rike menn.

Hadde liksom sett for meg at den neste etter Aksel kom til å være en kjendis eller superhunk. Så for meg henne bli sammen med en som f.eks. Jakob Oftebro eller kanskje til og med en utenlandsk stjerne. Noen som kom til å øke hennes status med noen hakk til. Eller ihvertfall en som alle bare "wow... han var kjekk!". Markus Foss virker ikke så sykt selvsikker en gang på kamera.. Ikke alfa-aktig.

Kanskje hun faktisk ble sammen med Markus Foss for personligheten og ikke bryr seg så mye om de andre tingene? Kanskje hun er dypere enn vi tror :)

(Jada, døm meg nord og ned for at jeg bryr meg om livet til Tone, men jeg er influensasyk og kjeder meg i hjel i dag.. :P)

Anonymous poster hash: 77018...bf6

Aksel er jo en godt erfaren skuespiller. Du kan jo ikke sammenligne det med han her nye som ikke er det. Stor forskjell.

Anonymous poster hash: 4b4e2...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun ville ha noen som ikke var kjent så hun er alltid midtpunktet.



Anonymous poster hash: 6d0d5...b37
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke nødvendigvis gravid med alle man er sammen med ;)

Neida, men de var jo sammen i flere år, kjøpte villa sammen og hadde forlovet seg osv. Virker som en mer stabil situasjon å få barn i enn med en sommerflørt.

Anonymous poster hash: edd43...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har visst AH huket tak i den moteredaktøren fra Costume...? TD er jo tynn, mens dette mennesket har jo knapt kjøtt på beina. Lite flatterende. :P

Anonymous poster hash: 8f164...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...