Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg har lært at KG er en fantastisk plass når man føler seg litt nedenfor. Mange gode og snille brukere her inne! Dere vet hvem dere er, ingen nevnte, ingen glemt :hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig viktig å diskutere feminisme overalt, hele tiden! Det bør dras inn i alle tråder!!

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig viktig å diskutere feminisme overalt, hele tiden! Det bør dras inn i alle tråder!!

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

Nå er det i denne tråden og. JUHUUUUUU!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinnelige brukere føler for å angripe andre kvinnelige brukere over bagateller og gi dem dårlig selvtillit. Skjerp dere...

Å be andre skjerpe seg er et veldig utbredt "råd" på KG.

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At folk tolker at en har sagt "skjerp deg" uten at en faktisk har sagt det. Rett og slett er folk veldig flinke til å tolke andres utsagn til egen fordel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

At kvinnelige brukere føler for å angripe andre kvinnelige brukere over bagateller og gi dem dårlig selvtillit. Skjerp dere...

Og at flere mannlige brukere føler for å rakke mest mulig ned på de kvinnekroppene de ikke tenner på, men likevel mener det er kvinnene som har et forvrengt syn på kropp. Tror det er en del menn som burde skjerpe seg litt også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at flere mannlige brukere føler for å rakke mest mulig ned på de kvinnekroppene de ikke tenner på, men likevel mener det er kvinnene som har et forvrengt syn på kropp. Tror det er en del menn som burde skjerpe seg litt også.

Jeg syns alle kvinnekopper er fine egentlig jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg syns alle kvinnekopper er fine egentlig jeg :)

Da trenger du ikke skjerpe deg på det området ;)

Det er ikke noe galt i preferanser men jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig å samtidig vise sin ytterste avsky mot de kroppene man ikke finner attraktive. Da burde man heller hylle og rose det man synes er pent. Men igjen, da kommer det noen løpende med pekefingeren og anklager for å hylle fedme eller undervekt. Håpløst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trenger du ikke skjerpe deg på det området ;)

Det er ikke noe galt i preferanser men jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig å samtidig vise sin ytterste avsky mot de kroppene man ikke finner attraktive. Da burde man heller hylle og rose det man synes er pent. Men igjen, da kommer det noen løpende med pekefingeren og anklager for å hylle fedme eller undervekt. Håpløst.

Jeg syns det er teit det der når menn og noen ganger damer sier at en dame er feit når hun ser tynn nok. Og de mennene som bare vil ha kjempe tynne damer. Om jeg hadde likt ei dame hadde det ikke spilt noen rolle for meg om hun veide 50 eller 80 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trenger du ikke skjerpe deg på det området ;)

Det er ikke noe galt i preferanser men jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig å samtidig vise sin ytterste avsky mot de kroppene man ikke finner attraktive. Da burde man heller hylle og rose det man synes er pent. Men igjen, da kommer det noen løpende med pekefingeren og anklager for å hylle fedme eller undervekt. Håpløst.

Strengt tatt tror jeg alle bør skjerpe seg på akkurat det punktet. En bør prøve å holde seg for god til å snakke ned andres kropp på generell basis. Både størrelse på kroppslemmer(penis,pupper, høyde,you name it) og vekt.

Dog må det være lov å si at man har en viss personlig smak.

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tråden om hvorvidt det er sett ned på å bo i blokk:

"Henger vel kanskje litt igjen...

Du har jo østblokkland, et nokså negativt ladet ord"

Østblokkland har tydeligvis mye med boligtyper å gjøre :skratte: :skratte: :skratte:



Anonymous poster hash: 8ddc8...8a2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klo: Det blir tatt backup av det aller meste på internett hver bidige dag. Det inkluderer blogger og alt annet svada som finnes der ute. :Nikke:

De tjenestene det ikke tas backup av er det faktisk ikke verdt å bruke tid på (det vil nemlig si at du mister alt der inne dersom det skulle skje noe med tjenesten).

Anonymous poster hash: ff0c3...140

Heltene mine er folk som tar seg bryet med å forfatte pedantiske svar tre år senere. Jeg kan heldigvis informere om at sitatet dreide seg om noen oppriktig trodde at noen tok fysiske backuper av -hele internett-, ikke at folk tar database-backup av tjenestene sine. Så slipper du å leve i uvisshet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Staten og kommunene i Norge skal drive menneskehandel på institusjoner for personer med funksjonshemminger og psykisk utviklingshemming.

At personer med downs syndrom kan ligge med hverandre med døren på gløtt, sånn at personalet på institusjonen kan følge med.

At det bør inn i lovverket at personer med utviklingshemming som gjør dem mentalt retardert, skal bli observert av pleiepersonale mens de har sex med horer, etter at det er behandlet av en nemd at de kan ha sex.

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle kvinner er like.

Alle menn er like.

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

Så alt i alt så er vi alle like, vi har bare ikke lyst til å innrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at kvinner er åpensinnede og forståelsesfulle overfor menn som er interessert i "dameting" og dameklær :) . Jeg får lov å være en av damene her inne og dere hjelper meg med tips og svarer på spørsmål. Så moro!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...